_Kats-chan_ kérésére
- Neked jó holnap, Deku? - kérdezte Iida. A szemüveges fiú, Uraraka, és Deku megbeszélték, hogy átmennek Iida - hoz tévéjátékozni, és épp azt próbálták kitalálni, hogy melyik nap.
- Ne... Nekem nem jó holnap. Holnap lesz az első évfordulónk [Név] - el, és... Szeretném elvinni valahova - vakarta meg zavartan a halántékát a fiú, arca pedig egy paradicsom színét vette fel.
- Olyan édesek vagytok együtt Deku! Hova viszed? - kíváncsiskodott Uraraka.
- Há.. Hát arra gondoltam, hogy oda, ahol az első öhm... Randink volt.
- Hát akkor jó szórakozást! - mosolygott a lány.
- Jó szórakozást! - helyeselt Iida, miközben a barátnője dereka köré fonta a karjait.
- Köszönöm - felelte Deku, majd a csengő felé kapta a fejét, ami azt jelezte, hogy becsöngettek.*Eközben [Név]*
- Hjaj, Tsuyu! Nem tudom mit adjak Dekunak! - döntötted legjobb barátnőd vállának a fejed.
- Délután eljössz velem venni valamit?
- Ühüm! - biccentett mosolyogva a lány.*másnap*
Másnap reggel izgatottan keltél fel. Dekuval előző nap megbeszéltétek, hogy megvár a hazatok előtt, aztán együtt elmentek valahova. Magadra vetted a kedvenc ruhádat, gyorsan megmostad a fogad, megfésülködtél, aztán az ajándékot megragadva lerohantál ajtót nyitni.
- [Név] - chan! J... Jó reggelt! Nagyon... Öhm... Nagyon csinos vagy! - dadogta barátod.
- Köszönöm - pirultál el. - Boldog évfordulót! - nyújtottad át a csomagot, amit Deku, amint megkapott, izgatottan kezdett el bontogatni.
- Köszönöm [Név]! Nagyon tetszik! - vigyorodott el a "Plus Ultra" feliratú pulcsi láttán, amit rögtön magára is vett.
- Imádom! - közölte.
- Örülök neki - ölelted meg mosolyogva.
- Gyere - tolt el kissé magától, és zavartan a kezed felé nyúlt. Összekulcssoltad az ujjaitokat, és úgy indulatok el.
- És hova megyünk? - kíváncsiskodtál.
- Majd meglátod - felelte Deku.- Whaaa! Deku! - kiáltottál fel, amikor megláttad hova vitt. Azon a réten voltatok, ahova először vitt el randizni, majd pár héttel később itt kérdezte meg, hogy lennél-e a barátnője.
- [Név] én... Szóval én akarok kérdezni valamit - kezdett bele, mire te felé fordultál.
-Mondd csak, Deku! - mosolyogtál rá.
- Öhm.. Szóval én... Én ezt nem tudom hogy kéne megkérdezem, de... Szóval én szeretlek téged [Név], és csak azt szeretném tudni, hogy öhm.. Lennél a barátnőm? - tette fel a kérdést, arca pedig egy színű lett Kirishima hajával. Te hosszú másodpercekig csak némán néztél rá, annyira megdöbbentél.
- De.. De nem muszáj, mármint... Én csak - motyogta, de te időközben sikeresen felfogtad amit mondott, ezért boldogan a nyakába ugrottál, de a lendütedtől elesett.
- Igenigenigen! - mondtad, cseppet sem foglalkozva azzal, hogy rajta fekszel.
- Én is szeretlek Deku - fúrtad a fejed a nyakába. A fiú elmosolyodott, majd lassan derekad köré fonta karjait.Ez már egy éve volt. Azóta nagyon sok minden történt. Jó, rossz egyaránt. De egy valami nem valtozott: Dekuval ugyanolyan nagyon szerették egymást, mint akkor, azon a napon. Vagy talán még annál is jobban.
- Olyan gyorsan megy az idő - néztél a távolba, majd barátod felé fordultál.- Én még oda sem adtam az ajándékom - jutott hirtelen eszébe, majd a zsebébe nyúlt, és kivett belőle egy dobozkát.
- Boldog évfordulót [Név]! - nyújtotta át. Kinyitottad az ajándékot. Egy kék karkötő volt benne.
- E... Ez nagyon szép - vetted ki óvatosan az ékszert, és megbabonázva figyelted. Miközben felraktad a kezedre, a zöld hajú elővette a sajátját, ami pont úgy nézett ki, mint a tiéd, majd feléd mutatta.
- Ne.. Nekem is van - pirult el, ami láttán melegség öntötte el a szívedet.
- Köszönöm Deku! - mosolyogtál.
- És bocsi, de ezt muszáj - tetted hozzá, majd ugyanúgy mint aznap, amikor összejöttetek odafutottál hozzá, hogy megöleld, és ezzel fellökd.
- Szeretlek Midoriya Izuku! - mosolyogtál rá.
- É.. Én is téged [Név] - chan - pirult el, ami láttán boldogan felnevettél, és szájon pusziltad. Pár perc elteltével legurultál róla, és mellé feküdtél a fűben. A fiú a kezedért nyúlt, és összekulcsolta az ujjaitokat. Abban a pillanatban úgy érezted, soha nem voltál még boldogabb.Egyébként Deku ajándékával kapcsolatban: nemrég néztem meg a Say "I Love You" - t(sorry, a japán címet nem tudom) és egyszerűen imádtam!
Na de a lényeg, hogy Deku ajándékát Yamato-kun ihlette... 😅
(Ezt most mindenképp el kellett mondanom lol)
ESTÁS LEYENDO
Bnha Oneshot ¡Kérések Zárva!
Fanfic¡Kérések Zárva! *Kérhettek Karakter X Reader - t, Karakter X Oc - t, *Karakter X Karakter - t és 18+ - ost nem írok, sorry