_Kats-chan_ kérésére. Hát erre sokat is kellett várnod, meg szörnyen béna is lett, szóval azért bocsi.
- Évezredekkel ezelőtt a két királyság még szövetségben álltak. A két király, Todoroki, és [Vezetéknév] hű barátok voltak. Azonban egy nap Todoroki király elárulta a [Vezetéknév] családot, s azóta viszály folyik a két királyság között... - mesélte a nő a legendát. A két gyerek - akik történetesen a testvéreid voltak - szájtátva figyelte, anyjuk minden szavát.
- Anyuu! Még hányszor fogod elmesélni ezt a mesét? - forgattad a szemeidet, miközben egy almát rágcsáltál.
- [Név]! Ez nem egy mese, hanem egy legenda! És igaz - szidott le, majd tekintete a kezedeben lévő gyümölcsre tévevdt. - Így nem fogsz tudni vacsorázni!
- Ahh, oké, akkor nem eszem meg - azzal a szobádba indultál.
- [Név], most hova... Istenem, ez a lány!~
- [Név]! Vacsora! - kiáltotta az anyád.
- Jövök már, jövök! - felelted, majd unottan az asztalhoz ballagtál, és leültél. Az étel bámulásából édesanyád mondata zölkentett ki.
- Nagyszerű hírem van! - csapta össze a tenyerét vidáman. Az asztalnál minden szem rá szegeződött.
- [Név] - mosolygott rád. - Férjhez megy! - jelentette ki, mire félrenyelted a vizet.
- Mi... Khm... Kihez?
- Mineta herceghez
- Mineta herceghez? De... De anyu! Te is tudod, hogy... - akkora lendülettel álltál fel, hogy a szék hatalmas csattanással felborult.
- [Név]! - vágott a szavadba. Az asztalnál ülők csendben figyelték a veszekedéseteket. - Hozzá fogsz menni! Ez a házasság összekötné a két országot! Tudod te, hogy ez milyen fontos? - állt fel a nő is.
- De hát nem szeretem! - tártad szét a karodat.
- Majd megszereted!
- Persze - mosolyodtál el gúnyosan, majd kiviharoztál az ebédlőből.
- [Név]! Most meg hova mész? Azonnal gyere vissza! [Név]! - mivel erre nem kapott feleletet, ő is kiment.- Még hogy majd megszeretem - morogtad, miközben nagy léptekkel az istáló felé tartottál. Felültél [Lónév] hátára, és a rejtekhelyedig meg sem álltál. A kis házikó évtizedek óta állt elhagyatottan, csak ti ketten tudtatok róla: te, és a szerelmed, Todoroki Shoto. Az a Todoroki Shoto aki a szomszéd királyság hercege volt, és akinek a családjával a te családod örök ellenségek voltak.
A történtek miatt még mindig idegesen léptél be az ajtón, és becsaptad magad mögött. Todoroki éppen ott volt, és amikor meghallotta, hogy megjöttél, azonnal a kis házikó előterébe sietett.
- Miért pont Mineta herceghez?
- [Név] - chan! Mi történt? - kérdezte a felemás hajú.
- Hozzá akarnak adni Mineta herceghez! De te is tudod, hogy milyen, és... És ha nem is lenne olyan, amilyen, akkor is... Én... Én nem akarom... Én veled... Akarok lenni Shoto!
Todoroki magához ölelt, és elkezdte a hajadat simogatni.
- Most mit fogunk csinálni? - fúrtad a mellkasába a fejed, miközben a könnyeid megállíthatatlanul folytak le az arcodon.
- Nem tudom [Név]. Nem tudom. De megoldjuk, oké? De gyere, most ne ezzel foglalkozzunk - tolt el magától, épp csak annyira, hogy a szemedbe tudjon nézni, majd megcsókolt.
- Szeretlek - döntötte a homlokát a tiednek. Mosolyogva nézted az arcát, és ekkor beugrott a megoldás.
- Shoto!
- Igen, [Név]? - simogatta meg az arcodat.
- Vegyél feleségül! Ha már férjnél vagyok, nem tudnak hozzáadni!
- Oké, oké, várj. És a szüleink? Nekik mit mondunk? Tudod, hogy utálják egymást!
- Miért, téged érdekel ez? Nem kell róla tudniuk. Elszökünk, és kész!
- Ezt szeretnéd? - nézett a szemeidbe. Egy másodpercre elgondolkoztál, majd heves bólogatásba kezdtél.
- Veled akarok lenni.
Todoroki elmosolyodott, és szorosan magához ölelt.
- Oké, akkor holnap hajnalban indulunk. Menj addig haza, pakolj össze néhány ruhát, aztán majd gyere ide.
- Oké - bólogattál boldogan.
- Keresünk egy papot, és megesküszünk. Azután meg... Azt majd kitaláljuk.
- Oké!
Arcom csókoltad, majd elindultál.Már mentél egy keveset, mikor eszedbe jutott valami, és azonnal visszafordultál, hogy megbeszéld a fiúval. Láttad, hogy még ott van, hiszen a lova is ott volt még, éppen ezért bementél. Meghallottad, hogy magában beszél, ezért megálltál, és hallgattad.
- Nem vehetem el... Nem vehetem feleségül...
A szavai hallatán könny szökött a szemedbe. Szóval nem szeret. Megtörölted a szemed, majd kihátráltál. Todoroki hallotta a lépteidet, és utánnad indult, de már csak a távolodó alakodat látta. Hiába kiabált utánnad, nem álltál meg.Azonnal hazamentél, és berontottál abba a szobába, ahol édesanyád szabadidejében legtöbbször volt.
- Rendben, legyen. Hozzámegyek.
A nő meglepetten nézett rád.
- Tényleg?
Megtörölted az arcodat, majd bólintottál.
- Tényleg.
- Akkor meglesz az eljegyzés, és egy hónap múlva már...
- Legyen holnap az esküvő. Tartsuk meg már holnap - jelentetted ki.
- Holnap? De hát... Rendben, ha ezt szeretnéd! Akkor nyomás, nyomás, még meg kell hívni a vendégeket, kell neked ruha! - kezdett azonnal intézkedni. Attól kezdve te olyan voltál, mint egy bábu, tetted amit kértek, s közben csak üveges tekintettel meredtél magad elé.Másnap délután már teljesen kész volt minden. A menyasszonyi ruhádban álltál Minetával szemben, és vártad, hogy elmondhasd a - számodra talán nem annyira boldogító - igent.
- Szabad akaratodból, és jóban, rosszban kitartassz mellette? - nézett rád a pap. Egy pillanatra elgondolkoztál, majd lehunytad a szemed, és szólásra nyitottad a szád. De nem tudtál semmit mondani, mert egy kiáltás megállított.
- Nem mehetsz hozzá, [Név]! - Todoroki gyors léptekkel ment feléd. - Nem mehetsz hozzá! Hiszen te engem szeretsz!
- De te engem nem szeretsz... Nem akarsz... Feleségül venni... - ekkor a szemedből kibuggyantak a könnyek. - Hallottam, Shoto...
- Mi?
- Tegnap visszamentem, mert elfelejtettem valamit, és hallottam, ahogy ezt mondod...
Todoroki megrázta a fejét.
- Basszus. Nem tudtam, hogy ott vagy! [Név], nem rólad beszéltem! Ahogy a te szüleid is, az enyémek is hozzá akartak adni valakihez.
- A... Akkor...
- Szeretlek [Név] - fogta meg a kezed.
- Ki vagy te, és mégis mit képzelsz magadról? Ő az én menyasszonyom! - csattant fel Mineta, s mire kimondta, már az anyád is ott állt mellette.
- [Név], mégis... - tekintete a fiúra tévedt, és amint felismerte a szomszédos királyság hercegét, azonnal kiabálásba kezdett.
- Mi ez lányom? Te titokban találkozgatsz ezzel a... Ezzel a... Te is tudod, hogy mit tett az apja, és...
- Elnézést, hogy félbeszakítom, de az a apám volt. Az a harc a nagyszüleinké, nem a miénk. Mi szeretjük egymást - állt melléd, és kezedet még mindig nem engedte el.
- Shotooo! - lépett ekkor be a terembe Todoroki Enji. - Mit képzelsz magadról, hogy csak úgy lelépsz az esküvőd előtt? - kérdezte, majd tekintete összekulcsolt ujjaitokra tévedt.
- Fiam... Hogy árulhattad el a királyságunkat? [A/n], ez miattad van! Biztos vagyok benne, hogy azért csináltad, hogy idegesíts vele!
- Oh, persze, mert amúgy biztosan érdekel, hogy mit csinálsz! Elárultál engem, szóval nem érdekelsz, azt csinálsz, amit csak akarsz...
- Elárult? - kérdezted csodálkozva, tekinteted felváltva járt a férfi és a nő között. A királynő fáradtan dörzsölte meg a szemét.
- Régen mi szerettük... Vagyis én szerettem őt, az ő érzéseit nem tudom. De amikor eljött az idő, ő mást vett feleségül. Nem ellenkezett a szüleivel, szó nélkül elvette azt a nőt.
- Tudod, hogy nem volt más választásom... - lépett közelebb a férfi.
- Most már mindegy - sóhajtott a nő, majd rátok pillantott.
- Tényleg szeretitek egymást? - kérdezte.
- Igen - feleltétek szinte egyszerre Todorokival. A királynő nagyot sóhajtott.
- Rendben. Mineta, igazán sajnálom, de sajnos a lányomat nem adhatom hozzád. Viszont nem szeretném, hogy emiatt a két ország egymás ellen forduljon. Megbeszéljük majd, hogy mi legyen.
- Velem ön ne beszéljen meg semmit! Elmegyek! - azzal dühösen kiviharzott a teremből.
- Sajnálom, anyám... - sütötted le a szemed, ugyanis magad is tudtad, hogy lehet, hogy emiatt a két ország egymás ellen fordul. A királynő elnézően hunyta le a szemét.
- Akkor... Esküdjetek meg - mutatott a papra. Todoroki rád mosolygott.Ez után már házasokként léptetek ki a kastélyból. Shoto mosolyogva nézett rád.
- Indulhatunk, drága feleségem?
- Igen, kedves férjem. Mehetünk.
Segített felülni a lovára, majd ő is fölszállt, és elindultatok együtt a felkelő nap irányába.Eredetileg Todoroki apját nem a királynővel akartam összehozni, vagyis úgy, hogy az olvasó valamelyik család része, és akkor értitek, de sajnos nem találtam vele egy értelmes shipet sem, és amikor megláttam a Deku X Endeavor shipet, inkább nem is kerestem tovább. XD
ESTÁS LEYENDO
Bnha Oneshot ¡Kérések Zárva!
Fanfic¡Kérések Zárva! *Kérhettek Karakter X Reader - t, Karakter X Oc - t, *Karakter X Karakter - t és 18+ - ost nem írok, sorry