Aizawa X Reader * Fagyöngy

226 13 2
                                    

- Miért nem hívod el randizni?
- Kit? - kérdezte unottan Aizawa, mire Hizashi megforgatta a szemeit.
- Kit, kit. Az új tanárnőt. Biztos vagyok benne, hogy bejön neked.
- És ezt mégis honnan veszed?
- Haver, látom, ahogy ránézel!
- Mondom, hogy nem jön be - állt fel az asztaltól, elrakta az ebédjének a maradékát, majd felkapta a sárga hálózsákját, és elment.

A gondolataiba merült, így nem vette észre a felé tartó nőt, és nekiment.
- Uhm, elnézést - mondta a tanárnő, majd Aizawa arcára nézett, egyenesen a fekete íriszeibe. Az figyelte pár pillanatig, majd arrébb lépett, hogy elengedje [Név] - et. Már éppen indutl volna, mikor a nő utána szólt.
- Ön jön a karácsonyi ünnepségre? - érdeklődött. - Mármint, elnézést - nevette el magát.
- Nem kell válaszolnia, ha nem akar, csak... Gondoltam megkérdezem, mert én igazából nem igazán ismerek még senkit itt, és nem igazán tudom, hogy... Hogy ez hogy van. Bocsánat, csak magyarázok itt, pedig biztos dolga van. Mindegy, ne is foglalkozzon velem, nem fontos - legyintett. Aizawa pislogás nélkül meredt rá, majd mikor ott akarta hagyni, megszólalt.
- Ön jön?
- Hát... Gondoltam, hogy jövök, de... - fordult vissza. - Nem tudom.
- Én ott leszek.
- Oh, hát akkor... Akkor azt hiszem én is. Jajj, basszus, el fogok késni az órámról. Viszlát - intett, majd elsietett. A férfi még egy darabig nézett utána, majd halványan elmosolyodott, és ő is elindult megtartani az óráját.

- Yooo! Ez nagyon király, haver! Örülök, hogy jössz!
- Aha - felelte unottan a fekete hajú.
- És ez mégis ki... Úgy értem minek köszönhető? Úgy volt, hogy nem akarsz jönni. Azt mondtad, hogy inkább aludni aka...
- Meggondoltam magam - vonta meg a vállát Aizawa.
- Uhum. [Név] is jön, tudtad? - vigyorgott, mire a másik félrenyelte az ebédjét, emiatt pedig köhögni kezdett.
- Jól vagy? - veregette meg barátja hátát a férfi.
- I... Igen... Khm... Nem tudtam, hogy izé... Ő is jön.
- Értem - vonta fel a szemöldökét kételkedve. - Szóval akkor nem azért jössz, mert ott lesz ő is.
- Nem - rázta meg a fejét a férfi.

~~~

Az ünnepség nem volt valami érdekes. A tanárok beszélgettek, eszegettek, iszogattak. Aizawa egy darabig kereste [Név] - et a szemével, de egy idő után feladta. Talán el sem jött. Az ajtó felé vette az irányt.
- Hova mész, haver? - kérdezte Yamada.
- Csak ide a suli elé. Szívok egy kis frisslevegőt.
- Oké. Shouta.
- Igen?
- Még nem ért ide. Nekem azt mondta, késni fog. De biztos eljön.
- Nem tudom, kiről beszélsz, Yamada.
- Tudom, hogy tudod.
Ekkor valaki a férfit szólította, így az elsietett. A fekete hajú tovább ment. Ahogy kilépett az ajtón, szinte azonnal arcul csapta a hideg, decemberi levegő.
- Aizawa! - jelent meg [Név]. A nő az iskola felé lépkedett, és közben mosolyogva integetett a férfinek.
- Heló. Remélem nem késtem sokat. Próbáltam sietni - állt meg előtte.
- Ugye még nem távozni készült?
- Nem, én csak... Csak kijöttem. [Név] - chan, nem hagyhatnánk a magázódást? Persze csak ha magát ez nem zavarja.
- Nem, persze. Tegeződjünk!
Egy darabig még beszélgettek, amikor egyszercsak furcsa dologra lettek figyelmesek. Egy fagyöngy lebegett feléjük, majd a fejük felett megállt. Mindketten rá néztek, majd [Név] hirtelen a lábujjhegyre állt, és szájon puszilta a férfit.
- E... Elnézést, én csak... - hajtotta le a fejét elpirulva.
- Tényleg, nem is tudom mi ütötte belé... - Nem tudta befejezni a mondatot, ugyanis Aizawa a tarkójánál fogva visszahúzta a fejét, és összeilesztette az ajkaikat. A nő először meglepődött, de pár másodperc után a másik nyaka köré fűzte karjait. Csókjukat a bejárat felől hallatszódó taps, és újongás zavarta meg.
- Gratulálunk Sensei! Ugye meghívnak az esküvőre? - kérdezte vidáman Uraraka. Az egész 1A ott állt mögötte, meg persze Hizashi Yamada.
[Név] zavarában a férfi mellkasába fúrta a fejét, hogy ne látszódjon, hogy milyen vörös az arca. A fekete hajú elmosolyodott, majd a nőre nézett.
- [Név] - chan, meghívhatlak kávézni valamikor?
- A... Aha - motyogta. - Szívesen elmennék veled... Kávézni.
- Ennek igazán örülök - mosolygott Aizawa, majd újból megcsókolta [Név] - et.

Boldog karácsonyt mindenkinek!🎄❤️


Bnha Oneshot ¡Kérések Zárva! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora