@Czgzs69 kérésére
*Szóval a történetben már felnőttek vagytok, te egy étteremben dolgozol, és Mina a legjobb barátnőd, és a munkatársad- Booooldog szülinapot az én drága baratnémnak! - kiáltotta Mina, mikor beléptél az ajtón, és egy dobozt tartott feléd. Néhány vendég furcsálva nézett titeket, de voltak, akik elmosolyodtak, és boldog szülinapot kívántak.
- Köszönöm - ölelted meg boldogan.
- Nézd meg! - mutatott az ajándékra.
- Oké, oké, de menjünk előbb hátra!
- Oké, gyere - ragadta meg a csuklód, és maga után húzott.
- Na, nyisd ki! - ugrándozott, amikor megálltatok. Mosolyogva kinyitottad a dobozt, amiben egy [kedvenc színed] színű ruha volt.
- Mina! Ez... Ez gyönyörű! Köszönöm szépen! - mondtad meghatódva.
- De tessék ám hordani! - emelte fel a mutatóujját.
- Jó, hordani fogom - nevetted el magad, majd megölelted.
- Köszönöm Mina.
- Este elmegyünk bulizni? - tolt el magától.
- Majd valamikor máskor.
- Kirishima?
- Igen - vigyorogtad. - Bár még nem beszéltünk meg semmi konkrétat.
Ekkor megrezzent a telefonod.
Na, emlegetett szamár - gondoltad, mert a kijelzőn a fiú neve virított.
- Ő az? - kerdezősködött Mina.
- Uhum!
- Mit ír?
- Várj egy pillanat... Mi... Én... - gyűltek könnyek a szemedbe. Ugyanis a vörös hajú azért írt, elmondja, nem ér rá ma este.
- Nem ér rá - pillantottál Mina - ra.
- Elfelejtette volna a szülinapom? - motyogtad szomorúan.
- Jajj, csajszi, annyira sajnálom - nézett rád együttérzőn. - Gyere el velem akkor este, és ne is gondolj erre a bunkóra! Nem érdemli meg!
- Nem is tudom, Mina...
- Gyere, na! Jó lesz!
- Hát oké... Ha annyira akarod.
- Lányok, nektek nem kéne dolgoznotok? - kérdezte a főnökötök. - Oh, és boldog szülinapot [Név] - tette hozzá.
- Köszönöm!
- Na, sipirc dolgozni, egy - kettő!
- Igen - is! Főnök! - vágta magát haptákba Mina, majd elsietett. Nevetve néztél utánna, majd eszedbe jutott Kirishima, és újra elszomorodtál.
- [Név], te? Itt fogsz ácsorogni?
- Elnézést, már megyek is - mentél barátnőd után.*Este*
Mina❤️✨
Figyi, [Név], kicsit kések
De elkuldom h hova kell menniOksaa
Mina❤️✨
Ott találkozunk😗Rózsaszín barátnőd elküldte, hogy hova kell menni. Felhúztad a tőle kapott ruhát, majd elindultál. Egy idő után aztán furcsálni kezdted a dolgot, ugyanis egy mezőre értél. Ekkor egyszercsak lépteket hallottál, amitől halálra rémültél.
- Ki... Ki van ott? - kérdezted ijedten. A sötétből Kirishima lépett elő, kezében egy nagy csokor rózsával.
- Boldog szülinapot babygirl! - villantotta ki cápafogait.
- Eiji... De én... Neked nem dolgod volt? - lepődtél meg teljesen.
- Ugye nem hitted, hogy elfelejtem a barátnőm szülinapját? - ölelt meg.
- Aaaahw - fúrtad a fejed a mellkasába. - Annyira de annyira nagyon szeretlek!
- Én is téged babygirl! - simogatta meg a hajad, majd kissé eltolt magától, hogy megcsókolhasson.
- Van még valami - mondta aztán. - Gyere - kulcsolta össze az ujjaitokat, és maga után húzott.
- Hova megyünk? - kérdezted, de a fiú nem válaszolt. Aztán amikor odaértetek, teljesen lefagyva néztél a földön lévő pokrócokra, és a mellettük álló sátorra.
- Mondtad, hogy elmehetnénk valamikor sátorozni, szóval én...
- Köszönöm, köszönöm, köszönöm! - ugrottál vidáman a nyakába.
- Üljünk le - mosolygott.Már hosszú percek óta ültettek a földön, ő fél karjával átölelte a derekadat, te pedig a vállra hajtottad a fejed. Ekkor az égen egyszercsak át suhant egy hullócsillag.
- Nézd Eiji! Most kívánni kell! - közölted, és a nagy koncentrálásban összeszorítottad a szemeid. Kirishima boldogan figyelt.
- Na, mit kívántál? - kérdezte.
- Azt nem mondhatom meg, mert akkor nem teljesül!
- Az én kívánságom hamarosan teljesülni fog... Legalábbis remélem - és ezzel elővett a zsebéből egy kis dobozt.
- [Név], én... Veled szeretném leélni az életemet - kezdte. Meglepődöttségedben a szádra tapasztottad a kezed.
- Lennél a fele~
- Igenigenigen! - vágtál a szavába, és boldogan átölelted.
- Még be se fejeztem - nevetett fel, és a derekad köré fonta karjait.
- Szeretlek Kirishima Eijiro! - közölted vidáman.Pár órával később felhívtad Minát.
- TE SUNYI! - kiáltottad a telefonba.
- Tudtál az egészről mi? Te áruló, te!
- Na, megkérte már a kezed? Ugye igent mondtál? - kérdezte, ügyet sem vetve rád.
- Persze hogy igent mondtam - mosolyogtál a szerelmedre.
- Ő is ott van?
- Igen, mindjárt kihangosítalak.
- Szia drága sógorom!
- Öh... Szia?
- Te idefigyeljél! Ha bántani mered az én drága [Név] - emet, megtalállak, és akkor neked annyi! - jelentette ki, mire pislogás nélkül meredtem rá.
- Nyugi, Mina, nem fogom. Soha nem tudnám bántani - húzott közelebb magához, és a hajadba puszilt.
- Úristen de cukik vagytok, hát én mindjárt megzabállak titeket! Na, hagylak is titeket romantikázni - vonogatta a szemöldökét. - Vagyis még valami! [Név], ugye emlékszel arra a megállapodásunkra, hogy az esküvődön én leszek a koszorúslány?
- Persze hogy emlékszek - nevettél fel.
- Akkor jó. Na de most tényleg megyek! Puszi puszi! - azzal letette.
- És most mi legyen baba? - simogatta meg a fejed Kirishima.
- Nem tudom. Mit szeretnél? - vigyorogtál.
- Hmmm - tett úgy, mintha gondolkodna, és a sokatmondóan a sátorra pillantott, majd újból rád.Aznap éjjel nem sokat aludtatok. Az erdőben lévő állatok, ha kicsit figyeltek, hallhatták a kiáltozásaitokat. 😏😏😏
Itt még lesz
Olvasd végig létszi
Jé, te meg itt vagy?
Befejezem mindjárt!
Mostmár tényleg
- EIJIRO! HOGY MERTED LEÜTNI A BÁBUMAT? ÉN MINDJÁRT TÉGED ÜTLEK LE! - dobtál felé egy párnát.
- Neee, babygirl, kíméld meg az életem! Csak azzal tudtam lépni! - tette a feje elé a kezét.
- Ja? - pillantottál a kinevet a végén - táblára.
- Tényleg - vihogtál.BOcS HogY iLYeN SoKaT kELleTt VáRNoD😂😂
VOUS LISEZ
Bnha Oneshot ¡Kérések Zárva!
Fanfiction¡Kérések Zárva! *Kérhettek Karakter X Reader - t, Karakter X Oc - t, *Karakter X Karakter - t és 18+ - ost nem írok, sorry