Virag_666 kérésére, remélem tetszik. Nekiálltam a Hawks X Reader - nek is!😊
- Oké gyerekek, szálljatok fel a buszra - mondta Aizawa álmos hangon. Az UA diákja voltál, egész pontosan az 1A tanulója. Éppen osztálykirándulásra tartottatok, ami nagyon izgalmasnak ígérkezett, főleg, hogy ottalvós volt. Fellszáltál a buszra, és lehuppantál a legjobb barátod, Kirishima Eijirou mellé. Elindítottál egy zenét a telefonodon, és a fülhallgatód egyik felét a fiú felé nyújtottad.
- Arigatou [Név] - chan, ez egy igazán férfias cselekedet volt! - mondta vidáman. Másodpercekig nézted pislogás nélkül, aztán csak megvontad a vállad, és az elsuhanó tájat kezdted figyelni.Körülbelül fél órával később a busz megállt. Izgatottan szálltál le. Kíváncsi voltál, hogy hova érkeztetek, hiszen ez idáig még titok volt számotokra. Akkora lendülettel indultál meg, hogy elveszítetted az egyensúlyodat is, és megbotlottál. Már vártad a találkozást a földdel, de az nem következett be. Helyette két erős kar fonódott köréd. Ahogy kinyitottad a szemed, két szürke szemmel találtad szembe magad.
- Minden oké, [Név] - chan? - kérdezte a szempár tulajdonosa. A b - s TetsuTetsu volt az. Ismerted már a fiút, hiszen Kirishima jóban volt vele.
- Hé, nyomikáim, nem állnátok arrébb? - kérdezte Katsuki, ezzel megtörve a pillanatot.
- D... De, bocsánat - felelted, majd az évfolyamtársadra néztél. - Jól vagyok TetsuTetsu, köszönöm - azzal a fiú letett, és félre álltatok.
- Kérdezhetek valamit, [Név] - chan? - emelte rád tekintetét a fiú.
- Nyugodtan, Tetsu! - mosolyogtál rá, ami láttán halvány pír szökött évfolyamtársad arcára.
- Szóval. Neked van valaki, aki... - kezdte, de Monoma és Bakugo kiabálása félbe szakította.
- MIT KERESNEK ITT EZEK A SELEJTEK? - kiabált a süni jó szokásához híven.
- Hah! Ez valóban jó kérdés, hogy mit kerestek itt...
- MIT MONDTÁL IDIÓTA?
- Ahaha! Hallottad - fellete Monoma.
- Ne veszekedjetek - állt közéjül Iida. Katsuki morgott egyet,majd zsebre tette a kezét, és elfordult.
- Haha, megijdetél? - szólt utánna Monoma, mire Bakugo idegesen indult meg a szőke felé.Miután a két fiút nagy nehezen sikerült szétszedni, a tanárok elmondták, hogy ki melyik szobába lett beosztva, majd elindultatok lepakolni. Te Urarakával, Momoval, és a b - s Kendoval voltál a négyszemélyes szobában. Megbeszéltétek, hogy ki hol alszik, majd elindultatok ebédelni.
A többiek már mind az ebédlőben voltak és jóízűen fogyasztották a sobát. Mind a négyen a pulthoz mentetek, és elvettétek a tányért. Egy üres helyet keresve forgolódtál, amikor megláttad Tetsutetsu -t, aki integetve jelezte, hogy mellette elfértek. Elindultál felé, a többiek pedig követtek. Kendo egy helyet kihagyva ült le osztálytársa mellé, és sokat mondó pillantást vetett a másik két lányra, így ők is szabadon hagyták a fiú melletti helyet. Ígyhát véletlenül pont rád jutott az a feladat, hogy ott edd meg az ebéded. TetsuTetsu rád mosolygott, ami hatására halvány pír szökött az arcodra.
- Öhm... Izé... Akartál valamit mondani -kezdeményeztél beszélgetést. TetsuTetsu bólintott, és már szólásra nyitotta a száját, amikor az ebédlőbe belépett a két osztályfőnök. Minden szem a tanárokra szegeződött.
- Ha mindenki kész van, gyertek a kapuhoz - mondta fáradt hangon Aizawa. - Igen, Kendo? - nézett a jelentkező lányra.
- Hova megyünk?
- Kirándulni. - felelte b-sek osztályfőnöke.Ígyhát TetsuTetsu nem tudta elmondani, amit szeretett volna. A kiránduláson is többször próbálkozott, de minden egyes alkalommal közbejött valami.
Mire visszaértetek, már kezdett sötétedni. Fáradtan terültél el az ágyon, és a plafont kezdted bámulni, majd az kinyíló ajtó felé kaptad a fejed. Kaminari lépett be rajta, nyomában Awase - val.
- Lányok! Majd fél tizenegykor gyertek a szállasunk mögé! Tök menő, van itt egy tó, viszünk néhány pokrócot, és ott leszünk! - mondta Kaminari.
- A többieknek is szóltunk! - helyeselt a b - s fiú.
- Oké, jövünk mi is! - mosolygott Yaoyorozu. A többiek is helyeslően bólogattak.
- Oké! Sziasztok!Amikor eljött a megbeszélt időpont, egy - egy pulcsival a kezedtekben osontatok ki. Már mind a két osztály ott volt. Igyekeztek viszonylag csendben maradni, de azért hallani lehetett néhány hangosabb szót is, ki mástól, ha nem Bakugo Katsukitól.
Leültetek ti is a pokrócra, és beszélgetni kezdtetek.
- …De nekem azt mondta, hogy… TetsuTetsu! Gyere, ülj csak le! - húzódott arrébb Kendo.
- Nem köszönöm! Én igazából… Igazából [Név] - channal akartam beszélni - pillantott rád. A barátnőidre néztél, várva, hogy őket zavarja - e, ha ott hagyod őket.
- Menj csak nyugodtan! - mondta vidáman Uraraka.
- Oké - tápászkodtál fel. - Menjünk. A b -sel együtt elindultatok. A tó partján aztán újból megáltatok.
- De szép - tátottad el a szád, mikor megláttad a vizen megcsillanó hold fènyét. TetsuTetsu megbabonázva figyelt, majd pár perc után megszólalt.
- Szóval amit mondani akartam.
- Mondd csak Tetsu!
- Szó... Szóval... Azt hiszem, kedvellek - mondta ki végül. Arcodra először döbbenet ült ki, majd közelebb léptél a fiúhoz, és szájon pusziltad.
- É... Én is kedvellek téged, TetsuTetsu! - arcod egyenlő lett legjobb barátod hajának színével. A fiú boldogan ölelt magához.
- Akkor lennél a bará~
- Szóval itt vagytok, ti kis sunyik! - kiáltott fel Kaminari, amint meglátott titeket.
- Titeket keresünk, szólni akartunk, hogy elkezdtünk felelsz vagy merszezni, nem jöttök? - jelent meg Fukhidashi, és mögötte sorban a többi UA - s diák.
- Oi, selejtek! Itt a parton akartátok csinálni, vagy mi van? - kiabálta Katsuki.
- Idióta! - dörzsölted meg a szemed fáradtan.
- Na, gyertek, nem fogunk egész nap rátok várni - azzal a szőke sarkon fordult, és már ott sem volt.
- Menjünk - mosolyogtál Tetsura, majd összekulcsoltad az ujjaitokat, és úgy indultatok visszafelé.Amint Kirishima meglátott titeket, azonnal törölgetni kezdte a könnyeit.
- Elmondtad neki, Tesó? Ah, ez igazán férfias tett volt! - mondta meghatottan a vörös hajú.
STAI LEGGENDO
Bnha Oneshot ¡Kérések Zárva!
Fanfiction¡Kérések Zárva! *Kérhettek Karakter X Reader - t, Karakter X Oc - t, *Karakter X Karakter - t és 18+ - ost nem írok, sorry