Kirishima X Reader * Karácsonyi vásár

122 7 0
                                    

Boldog Mikulást mindenkinek! És igen, ez most egy elég rövid rész lett, ne haragudjatok, de pillanatnyilag ennyire futotta rengeteg tanulni valóm van meg a fanficemet is írogatom, szóval ha mostanában nincsen olyan sok rész, az ez miatt van, remélem nem gond! Viszont karácsonyig még tervezek egy részt, szóval... igenxd. Na, de nem is magyarázok itt tovább...

- Eijiiii! Unatkozok - terültél el barátod ágyán. - Csináljunk valamit!
- Akarsz filmet nézni? - mutatott a laptopra.
- Mhmm, most nincs kedvem.
- Akkor mit csináljunk Babygirl?
- Menjünk el sétálni! - vetetted fel az ötletet.
- De hideg van. Nem fogunk megfázni?
- aggódott.
- Nem, majd húznuk kabátot! Naa, kérlek! - néztél rá kiskutya szemekkel.
- Jó, ha akarod.
- Jeejj! - pattantál fel, és már indultál is a kabátodért, és a csizmádért. Mire a vörös hajú a bejárathoz ért, te már teljes díszben, indulásra készen virítottál. Kirishima mosolyogva megforgatta a szemeit, majd ő is felöltözött.
- Mehetüünk! - mondtad izgatottan, mikor kész volt. Ahogy kiléptetek az ajtón, megérezted a kinti csípős levegőt.
- Tényleg hideg van - állapítottad meg.
- Én mondtam.
- Oké, tudom. Nem baj - vigyorogtál. Megragadta kesztyűs kezedet, és összekulcsolta az ujjitokat.
- És merre menjünk?
- Nem tudom - pillantottál rá tanácstalanul.
- Van a városban karácsonyi vásár. Megnézzünk?
- Aha! - bólogattál.

- Mi ez az illat? - szagolt a levegőbe.
- Nem tudom. Talán sült gesztenye.
- Szeretem a sült gesztenyét. Veszünk?
- Vehetünk, ha szeretnél - vontad meg a vállad. Elkezdtétek keresni az árust, ami végül meg is lett. Az édességgel a kezetekben mentetek tovább, és néha megálltatok egy - egy bódénál, megnézni, hogy mit árul.
Miután meguntátok a bolyongást, úgy döntöttetek, hogy elindultok hazafelé. Út közben egyikőtök sem szólt semmit, csak csendben mentetek. Aztán támadt egy ötleted. Elengedted barátod kezét, és lehajoltál, hogy a kezedbe vegyél egy nagy adag havat.
Értetlenül fordult meg, hogy lássa, mit csinálsz, így a hógolyó pár centivel az arca mellett süvített el.
- Ezzel most engem akartál eltaláni? - nézett rád összehúzott szemöldökkel.
- Én? Dehogy - ráztad meg a fejedet nevetve.
- Aha, persze - mosolyodott el, majd leguggolt. Ezt látva röhögve kezdtél el menekülni, de hiába, mert a fiú futott utánad, hogy megdobhasson a hógolyóval. A vége persze az lett, hogy addig dobálóztatok, hogy mindketten csurom - vizesen, átázott ruhában áltatok.
- Fázok - állapítottad meg vacogva.
- Én is. Menjünk haza - mosolygott Kirishima.
- Oké - ragadtad meg a kezét.

Mikor a fiú házához értetek, mindketten megfürödtetek, majd te magadra vetted Eijirou egyik pólóját, és mellé feküdtél az ágyba.
- Mit nézünk? - pillnatottál a térdére rakott laptopra, amin a Netflix volt megnyitva.
- Nem tudom. Valami karácsonyi?
- Oké - biccentettél.
Alig telt el pár perc a filmből, érezted, hogy már nem sok kell ahhoz, hogy elaludj.
- Eiji - ásítottál, mire a vörös hajú rád pillantott.
- Szeretlek - mosolyodtál el. Kirishima a hajadba puszilt.
- Én is téded Babygirl - felelte.

Bnha Oneshot ¡Kérések Zárva! Où les histoires vivent. Découvrez maintenant