"Se spune că iubirea este doar un cuvânt de şase litere, dar pentru mine ... înseamnă fantezie, înseamnă să trăiești într-un vis frumos, nu știu când mă voi îndrăgosti de prințul meu fermecător"
M-am trezit cu sunetul ceasului deșteptător, m-am îndreptat spre baie, după ce am făcut o baie lungă și relaxantă, m-am îmbrăcat cu pantaloni scurți negri și un top roz deschis. Tata făcea micul dejun. Ne-am salutat după așezându-mă și luând o înghițitură din amestecul meu de suc de fructe.
„Așadar, prima zi în liceu ... sper să te bucuri”, a spus el. Am oftat.
„Te aștepți să mă bucur de liceu după a treia mutare?”.Ne-am mutat a treia oară în acest an ... și e de rau După ce mama a murit, tatăl meu a fost deprimat, dar el încercând să o uite și să încerce să găsească un loc de muncă mai bun pentru noi era cel mai puțin așteptat pentru mine. Îl respect pentru asta, dar mă irită în legătură cu modul în care trebuie să-mi părăsesc noii mei prieteni cei mai buni și să mă mut într-un loc necunoscut. Și să-mi fac prieteni ... nu este ușor.
Tata m-a condus la liceu. Mi-a ciupit ușor obrazul înainte de a-mi lua rămas bun. Mă îndrept spre birou pentru informații. După ce am primit programul, merg la dulap. În timp ce merg la dulap, văd câțiva băieți în ținută sport și fete lângă ei. Erau dintr-o echipă de fotbal sau de baschet. Mă uitam la hainele fetelor care arătau ca niște modele când am fost împinsă aproximativ de niște băieți.
Brațele mele au lovit dulapul în timp ce durerea a trecut prin ele, am auzit grupul râzând.
Ei bine, un mod minunat de a începe o zi, nu-i așa?
După câteva prelegeri, era ora prânzului, mă îndrept spre clădirea școlii și m-am așezat pe băncile de lângă terenul de fotbal. Nu vreau să fiu umilită din nou. Mintea mea și ochii mei erau în carte, cu cealaltă mână apucând marul.
Dintr-o dată am auzit o mașină care se opri pe drum. Pământul era clar, așa că am putut vedea un bărbat în costum ieșind din clădire spre mașină. Trebuie să fie principiul
Am respirat adânc în timp ce un bărbat ieșea din mașina neagră și elegantă. Corpul său înalt, părul întunecat al sprâncenelor, era îmbrăcat într-un costum gri.
Nu am putut vedea mai departe în timp ce pășeau în interiorul clădirii. Oare cine este el?, nu mi-ar păsa mai puțin. Ignorând curiozitatea m-am întors la cartea mea. Prima zi oribilă a celui de-al treilea liceu s-a sfârșit în sfârșit, am ieșit din ușă și am văzut. Casa noastră era la doar câteva minute distanță de școală, așa că tata nu a trebuit să vină după mine, mai degrabă merg decât să-l sun.
Mă îndreptam de la parcare când l-am văzut pe acel om familiar cu costum gri ieșind de la director, de data aceasta fața lui mi-a fost vizibilă. Pe măsură ce mergeam în continuare, fața lui a intrat în cele din urmă în vedere.
Dumnezeule.
A fost singurul lucru care mi-a venit în minte. Era frumos. Foarte. Îi vedeam linia maxilarului perfectă, corpul său perfect, cum se potrivea perfect costumul pe el și când s-a întors ... ochii noștri s-au întâlnit. Am suflat adânc în timp ce ochii de argint și furtunoși au început să sape în ai mei. M-am uitat în jos și am mers mai repede spre poartă.
Când am ajuns acasă, am început să pregătesc ceva pentru tată și pentru mine, după ce am mâncat ceva, i-am cerut profesorului prin e-mail să-mi schimbe cursurile pentru pregătirea la intrare, știam că va fi greu, deoarece era doar a doua zi, dar Trebuie să încep acum să studiez pentru cariera mea de arhitect
Când în cele din urmă m-am decis să dorm și nu m-am lăsat și m-am întors peste pat din cauza unei singure fețe din mintea mea, acel bărbat. Cine era? Ochii lui erau atât de înfricoșători, dar atât de interesanți. Am adormit în cel mai scurt timp după aceea
CITEȘTI
All mine
Romance"Tu ești a mea încă din momentul în care am pus ochii pe tine, asta înseamnă că nu poți fugi de mine, nu poți să te uiți sau să vorbești cu alți bărbați...ai înţeles?" Am tremurat. Ochii lui întunecaṭi se uitau parcă în sufletul meu. Am dat din cap...