Chapter 8

2.6K 71 19
                                    

Am deschis ochii și l-am văzut pe tatăl meu încă conducând.  Singurul sunet care se auzea era cel al mașinii
„Cât timp va dura?”
„În mare parte 3 ore... nu mai este mult dragă”, a răspuns el.  Am avut un sentiment rău că am fugit, dar sper să mă fi înşelat.

Asta înseamnă că nu știe că am fost în afara orașului .. Mulțumesc lui Dumnezeu pentru asta .  Imediat ce am ieșit din casă, tatăl meu a decis să meargă la vechea noastră casă... au trecut doar 2 ore. Am oftat. Aveam nevoie de ceva să mănânc.

"Ne putem opri undeva. ...mi-e foame", am spus. El ofta
"Bine... şi mie îmi este foame... sa vedem daca putem găsi un restaurant" Dupa ceva timp ne-am apropiat de unul. A parcat masina si  ne-am croit drum în micul restaurant.

Este un restaurant simplu, aproape nimeni acolo.  Singurii oameni pe care i-am văzut au fost o bătrână la colț și doi chelneri. Ne-am așezat lângă fereastră gata să comandăm. "Bună...ce ți-ar plăcea să bei?"  Chelnerul a întrebat: „Voi mânca paste cu sos“ a spus tata.

Chelnerul se uită la mine.. "Burger cu cartofi prăjiți. ...și poți adăuga puţină salată în el?"  El a dat din cap și a scris „Altceva?”  „Doar o apă”, a spus tatăl meu. A dat din cap și a plecat.

"De unde il cunosti tata?"  Am întrebat .  Întrebarea mea la făcut să se brusc,.  „Când am venit aici... prima zi de serviciu... a fost bine... până când acest om a intrat... l-a amenințat pe șeful meu. Am întrebat pe unul dintre colegii mei cine este. Mi-au spus că este  un om de temut. Este un lider mafiot, a condus multe afaceri ilegale, a condus și multe companii în care ar cumpăra acțiuni și, în cele din urmă, l-ar fi făcut pe manager să cadă în jocurile lui, când oamenii i-au luat bani de la el, ar adăuga dobândă și ar dubla dobânda, există multe moduri în care  a câștigat bani... ilegal, legal... ucidere,"

"A...A ucis oameni?"  L-am întrebat pe tata şi a dat din cap „Odată ce te implici cu acești oameni... nu poți fugi...” Lacrimile mi-au apărut în ochi... dar le-am îndepărtat. „El chiar deține școala în care ești.”

"Ce ?"  Nu a fost o întrebare.  ...cumva știam deja, de aceea l-am văzut pe terenul școlii.  „Nu înțeleg de ce e arătat de interesat de tine” M-am uitat în jos.. „Uitaţi-vă comanda...poftă bună” a spune chelneriţa.

Am zâmbit iar ea mi-a zâmbit înapoi. „Mulțumesc”, a mormăit tatăl meu.

Am terminat  pe jumătate de mâncat până când a vorbit tata.  "Te-a atins?"  Am ridicat privirea cu roșia încă în furculiță.  Da ... a făcut "Nu ... nu a făcut", răspund.  L-am văzut pe tata oftând uşurat.

Am auzit ușa restaurantului deschizându-se. Am observat doi bărbați îmbrăcați în negru, cu costume. Am un sentiment prost despre asta.  Nu, nu, nu ar ști unde suntem... în plus nici nu stie ca am plecat inca .

Tata a terminat cu mâncarea și era ocupat cu telefonul... Luam ultima mușcătură din salată... Am simțit că cineva se uită la mine. Mă uit în dreapta mea.. Cei doi bărbați se uitau drept la mine.  Aceasta a fost o idee proastă, oprirea aici a fost o idee proastă.

„Ce faceți voi doi aici” am auzit-o pe chelneriță întrebându-i. „Nimic din ce vă interesează ”, a spus unul dintre bărbați. „Orice face el ESTE preocuparea mea. ...acum spune de ce naiba ești aici?”

Ea îi cunoște?  Au fost...trimişi de Roman?  Nu, nu..nu se poate.

Am luat niște apă în gură.  Ochii mei s-au îndreptat spre chelnerița care mergea cu ochii pe mine . M-am încruntat.  Ea și-a îndepărtat brusc privirea .

Ai terminat ?"  a întrebat tata.  „Um da...” încuviință din cap. Era pe cale să cheme chelnerul când am sărit amândoi auzind că tava era lovită de masa noastră.Tata și cu mine ne-am uitat în sus pentru a o vedea pe chelnerița.  Ne-a luat încet ochelarii .  "Voi doi fugiți de cineva?"

Tata se uita la ea cu ochii mari „Răspundeţi-mi”, a șoptit ea, luând farfuriile și curățând mizeria „D-da”, i-am răspuns „Afară... acum... sunt oamenii lui Roman... trebuie să pleci repede,,. Tata a ținut niște bani pe masă, în timp ce noi practic am ieșit din restaurant în mașină.

El se grăbește până la șosea. Am fost atât de uluită de toate astea... nu am știut niciodată că suntem acum cu o milă în fața restaurantului. Drumul era gol.. Când, în sfârșit, m-am simțit din nou în siguranță... deodată s-au aplicat frânele  întrucât eu și tatăl meu am fost împinși înainte din cauza forței.

Slavă Domnului că centurile de siguranță erau puse.

M-am uitat la tata ca să văd dacă era bine... era... dar ochii lui erau antrenați înainte de groază. Ochii mei au mers încet înainte... Era o mașină... chiar în fața noastră... ne bloca  cale .Tata a încercat să de-a înapoi mașina dar mai era una în spatele nostru .

Oh, nu... Nu.  La dracu

"Rămâi aici draga mea, e în regulă. . Îți promit că te voi ține în siguranță", a spus tata... Eram pe cale să-l opresc, dar era deja plecat.

"Tata!!!"  Am strigat, dar el închide ușa. Doi bărbați ies din mașină.  Ochii mi s-au marit. Respirația mi-a crescut când am văzut acel lucru... O armă. Aveau amândoi pistoale. Le îndreptau spre tatăl meu.

S-a întâmplat atât de repede . Au tras un glonț. Am ieşit din mașină ..ţipând din plămâni .Dar tata nu a fost rănit .  A fost o lovitură de avertisment. Tata m-a îmbrățișat strâns... în timp ce plângeam.  A fost tras de lângă mine în timp ce am țipat să-l ţin lângă mine.  Strigătele mele au fost auzite de toți. Bărbatul ținea o armă la tâmpla tatălui meu.  "NUUUU ...VĂ ROG VA ROG. ...LĂSAȚI-L !!"  Am plâns...i-am implorat să plece.

Am continuat să repet „te rog” până când mi s-a pus o cârpă pe gură, m-am chinuit ...m-am luptat până când corpul meu aproape a cedat. Am încercat să-mi țin respirația, dar nu am reușit.  .Alunecând în jos corpul meu lovește pământul.

„Este totul bine iubito” Ochii mi s-au mărit. Era el. Era acolo... ne privea de la început.  El a fost cu noi... până la capăt.

„Respiră draga mea...totul va fi bine...te iubesc atât de mult” Lacrimile îmi curgeau pe obraji și puterile mele au cedat în sfârșit.  Am simțit sărutări pe gât înainte de a vedea negru.

TATA

Ochii mi s-au deschis. Gâtul meu era uscat ca naiba . M-am ridicat și m-am uitat în jur.  Eram într-o cameră mare, albă, cu perdele gri.  Mi s-au mărit ochii când mi-am amintit evenimentele de noaptea trecută.

Am început să intru în panică.  ..Tatăl meu ...acei bărbați . Roman.

Corpul meu epuizat nu se putea mișca .. Durerea mi-a umplut capul la fel ca și inima. Mi-am pierdut mama ... mi-am pierdut şi tatăl

Mă voi pierde şi pe mine

All mine Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum