Chapter 11

2.3K 60 7
                                    

Stăteam în bucătărie făcând ceva de mâncare pentru mine. Era ora 3 după-amiaza. M-am hotarat sa nu merg cu Roman .Din ultimele 2 zile m-a luat cu el la biroul lui ... mă simțeam inconfortabil de fiecare dată când intra un client și se uita la mine .

Partea cea mai rea este că Roman a scos un  pistol spre un bărbat. Dacă eu nu îl imploram să nu facă asta , bărbatul ar fi fost mort . De fiecare dată când se apropie de mine simt frică ... totuși îl vreau lângă mine .

Urăsc asta!

„Aveţi nevoie de ceva domnișoară?” a întrebat servitoarea intrând.
„Nu”, răspund eu zâmbind.  „Nu ar trebui să fiţi aici, domnișoară. Domnule s-ar putea să se enerveze…” a spus ea. Mă uit la ea confuză. 
" De ce spui asta ? "

A scos o tigaie si a inceput sa taie legumele . 
„Ne-a spus să te tratăm cu cea mai mare grijă și că nu va tolera nici o zgârietură asupra dumneavoastră"

Ce ?!
El a fost cel care mi-a umplut corpul cu vânătăi.
Nu l-aș accepta niciodată pe acest bărbat.

Am auzit zgomotul de la cuptorul cu microunde și am scos plăcinta. 
„O, doamne... gătiţii minunat, domnișoară ” am zâmbit. Tăind o bucată din ea, o pun pe o farfurie.  „Te rog să iei ” mă privește ea cu ochii mari.  "Nu, nu"
"Insist", am spus. Ea a zâmbit și a luat-o.

Luând o muşcătură, ochii ei se măriră.  " Este delicios domnișoară" am chicotit .
„Nu mi-a oferit nimeni mâncare în timpul orelor de lucru, mulțumesc domnișoară” Am zâmbit și am luat o mușcătură din plăcintă.

„Roman este mereu așa?” întreb eu. 
"Păi...da... el a fost așa de când avea vârsta ta... a preluat afacerea tatălui său... nu a adus niciodată o femeie  în casa asta... ai fost prima"

Mă uit la ea surprinsă.
Este adevărat?  Nu a adus niciodată o femeie în casa asta?

A luat farfuriile și a început să le spele.  " Care este motivul pentru care ai copt o plăcintă ?  Este pentru domnul Roman ? " " Umm ... nu .. eu .. este ziua mea ... mama îmi făcea plăcintă cu mere de ziua mea.Mi-e dor de ea " Mi-a zâmbit .

Am intrat în camera lui Roman și m-am așezat pe pat.

„La mulți ani scumpo”, a spus mama.  Râd în timp ce tata încearcă să arunce balonul în aer, dar explodează.  „Am făcut plăcinta ta preferată cu mere”, a cântat ea. Alerg spre ea și o îmbrățișez pe picioare. Ea se uită la mine și a zâmbit.

În timp ce ne așezam la masă, am început să mănânc plăcinta.  Mărul proaspăt pus pe ele și mușcăturile calde m-au făcut să mă simt atât de fericită.

" Mami ... voi face această plăcintă într - o zi când voi crește mare şi o voi face doar pentru tine" Ea a chicotit și mi-a sărutat capul .

Nu știam că va părăsi această lume anul următor. O singură lacrimă mi-a scăpat din ochi în timp ce mă îmbrățișam. Mă simțeam atât de singură... atat de rece .

Ușa s-a deschis brusc și a intrat  Roman. Am înghițit în sec... părea furios.  Dar de ce ?

„R-Roman?” S-a apropiat de mine
„Erai în bucătărie?” Am înghițit în sec
„Eu... făceam ceva” am spus „Ce?” a întrebat el.
" Umm plăcintă cu mere "

El a aprobat din cap. L-am văzut scoțându-și costumul și deschizând nasturii cămășii cu o mână, în timp ce se uita la mine. Nu mi-am ridicat  privirea de la pământ.

" Dezbracă-te "
CE??  L-am privit cu confuzie totală, cu frică, șoc.
"Ce?” am șoptit. 
„Dezbracă-te acum”

„De ce? .nu ..nicicum” am fost trasă în sus. Ma strâns de talie.  " Fă cum spun Ava ..nu mă enerva" . Mă înfior când mă săruta pe gât . Dar îl împing imediat când a început să-și cutreieră mâna până la coapsa mea .

Te rog nu face asta.

"Vino . Aici " porunceşte el .  Am clătinat din cap și am făcut un pas înapoi.  Asta l-a făcut mai supărat. A făcut pași lungi spre mine, prinzându-mă de mână.  Mâinile mele au fost trase în spatele meu de el în timp ce fața lui era dominantă deasupra mea.
" Te-te rog " Eram pregătită să fiu rănită , dar el nu a făcut nimic .

„De ce nu mă asculți? Mi-a pălmuit ușor fundul și m-am înroșit, dar mi-am mușcat buza de frică. Mâinile lui le-au părăsit pe ale mele și în câteva secunde mi-a fost rochia pe jos.

M-am acoperit imediat.  „Shhh... nu plânge... nu-ți fac nimic" corpul meu tremura la atingerea lui.

Eram doar în lenjerie intimă  şi sutien când mă ia și mă duce la baie.

„Shhh..nu voi face nimic. Ava...stai liniştită!”, a strigat el.  Am plâns când mi-a scos pantofii.  M-am acoperit, dar mâinile mi-am fost prinse „Nu te ascunde niciodată de mine. Înțelegi asta?" a spus el ascunzânduşi fața în gâtul meu.

Mă simt atât de venerabilă.  Mă simțit expusă... ceea ce eram... dar corpul meu a răspuns diferit.  Simțeam umezeală acolo jos, când trupul lui gol se mișca pe al meu.  Mi-a pus sărutări pe gât până la sâni.

Când buzele lui le-au întâlnit pe ale mele nu a fost dur... dar a fost posesiv.  Limba mi-a cerut permisiunea, dar mi-am ținut gura închisă.  Am gâfâit când am simțit o durere ascuțită pe fundul meu. El și-a băgat limba în gură mea, sărutându-mă posesiv.

Mâinile mi-au mers pe pieptul lui încercând să-l împing departe dar nu am putut .  Coapsele mele erau strânse pe talia lui. El s-a tras înapoi . 
„Un lucru Ava... tu ești a mea și la fel și trupul tău... și dacă te ascunzi de mine... vei fi pedepsită...” El m-a sărutat din nou.

Am gemut în timp ce mâna lui îmi mângâia sânii .

Respiram greu ..inima îmi bătea mai repede .

"De ce eu?" am întrebat plângând. 
"De ce tu?  Nu întreba niciodată asta. Nu m-aș fi uitat niciodată la o femeie așa cum mă uit eu la tine."

A ieșit și apoi se întoarce cu o geantă neagră și o cutie. 
" Poartă asta , dacă nu, o să lovesc fundul ăla drăguț " a spus el și a ieșit. Am înghițit și am deschis cutia și am văzut o rochie , am scos-o și am răsuflat . Era o rochie frumoasă roz cu trandafiri .

Dintr-o dată am auzit o bătaie, „Ieși sau intru”, a spus el, iau imediat rochia și cutia din geantă și am văzut un colier de perle,
„Ce este asta?” am șoptit și m-am uitat în oglindă. Nu am purtat niciodata asa ceva.

Am ieșit şi l-am văzut pe Roman în costum și el  a rânjit , " Arăți superb" a spus el și mi-a sărutat fruntea.

"La multi ani printesa mea"


Mă scuzați că nu am mai postat. Sper să vă placă capitolul.

Număr de cuvinte: 1144

All mine Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum