„Îmi pare așa de rău ..” lacrimile se formează în ochii mei în timp ce mă privește cu ochii lui intensi.
„Iubito .. vino aici” mi-a cerut el clătinând din cap.„Acum” spune cu greu. Am rămas înţepenită la locul meu. Am tresărit când s-a ridicat de pe scaun.
Te rog
Te rog nu mă răni ..Am tot mormăit "te rog" în mintea mea, în timp ce el se îndrepta spre mine. Mi-am strâns fusta în pumn, ceea ce a rezultat faptul să se ridice puțin. Am înghițit în timp ce mâinile lui se înfășurau în jurul taliei mele. Am fost apoi trasă spre el.
Am scâncit când lacrimile mi-au căzut pe obraji.
"De ce trebuie să fii atât de rea Ava?" Vocea lui aspră m-a făcut să tremur.Mâinile mele erau pe pieptul lui în încercarea de al îndepărta.
„Nu” spune aspru.
„Te rog”
"Te rog ce Ava !!??" Am scâncit mai mult de frică. A început să se frece de mine și să-mi strângă fundul strâns.Am simțit ceva umed sub mine. Închizându-mi picioarele strâns, am încercat să-mi controlez respirația, dar nu am reușit
„Te rog, nu mă răni”, am implorat.
"Nu o voi face iubire .. decât dacă nu ascultați. Ai înţeles?"
„Da” i-am răspuns.Apoi am primit o durere usturătoare pe fundul stâng, dar din fericire nu a fost dur. „Șhhhh ..” a spus el frecând zona acum roșie. Am primit o altă lovitură pe fundul drept și mi-am mușcat buza. „Fetiţa mea..spune-mi că mă iubește” M-am uitat la el cu totală neîncredere.
Niciodată. Am vrut ca prima mea mărturisire de dragoste să fie dulce ... să fiu cu băiatul cu care aș vrea să-mi petrec viața.
„Spune-o”, a spus el, m-a bătut cu putere peste fund în timp ce am scos un strigăt puternic. „Nu ... te rog” M-am gândit că nu era ceea ce voia el, așa că a trebuit să o spun.
„T-Te iubesc ..” am tresărit în timp ce mâinile lui îmi mângâiau obrazul.
" Good girl, cui îi aparții Ava?" (Am scris în engleză deoarece sună mai bine)Doamne te rog. Nu am spus nimic.
"CUI ÎI APARŢII AVA!!!??" „Ţ-Ţie... Ţie îţi aparţin”
Strig tare strângându-i cămașa. "Shhh ... nu plânge ... este în regulă" El a început să-mi sărute obrajii și gâtul.Săruturile lui îmi trimit șocuri în tot corpul meu. Dar el .. m-a făcut să mă tem ... să mă tem de cuvintele mele că dacă spun ceva greșit ... s-ar putea să fiu ucisă.
"Ce s-a întâmplat dragă ...?"
CE S-A ÎNTÂMPLAT!!???
CE S-A ÎNTÂMPLAT!!??? Am greșit să am încredere în tine. Am greșit să mă implic cu tine.Am scuturat negativ din cap. Am scăpat un scârțâit în timp ce mă ridica în stil mireasă și a început să meargă. "U-Unde mă duci?" El nu a răspuns
M-am închis imediat gura pentru a nu-l face mai supărat. L-am văzut mergând cu mine într-un hol mare. Ultima ușă a fost deschisă de el. S-a dus direct către pat și m-a așezat. Ochii mei se deschid când el a început să-și scoată costumul. Deschizându-și pantalonii, i-a scos. Acum stătea în fața mea doar cu boxerii săi. Ceea ce m-a făcut să mă înroșesc. M-am înroșit pentru bărbatul care m-a lovit pentru că purtam din nou pantaloni scurți.
Am fugit până la capătul patului, dar el m-a apucat de mână și m-a târât spre mijloc, am scos un țipăt și el zâmbește. Apoi a început să-mi scoată cămașa.
„N-nu” îmi ţin apăsat cămașa, dar el mârâie.
"Nu fă asta ... nu voi face nimic ...", a spus el, îndepărtându-mi aspru mâinile.Dar nu a lipsit ultimul cuvânt pe care l-a spus „încă” El a spus „încă”
Topul meu a fost dat jos. Am simțit că răceala mi-a lovit corpul când mi-am adus instantaneu mâinile pentru a mă acoperi. Dar au fost apucate de el și mi lea dat peste cap. Spatele mi s-a arcuit și mă cutremur când sânul meu i-a întâlnit pieptul.
"Nu-mi rezista niciodată Ava .. Nu. Fă. Asta. Niciodată" Mi-a lăsat sărute umede pe gât până la pieptul meu. "N-Nu ... oprește", am încercat să mă eliberez, dar mâna lui a fost mai strânsă "OPREŞTE-TE!!!" Respirația mea era grea .. ochii mei erau plini de lacrimi.
„Ești a mea... doar a mea... nimeni altcineva nu te poate avea baby”, a spus el.
„De ce ... de ce eu” am spus plângând. El a chicotit. M-am uitat la el numai cu frică.„Ai fost a mea încă din clipa în care mi-am pus ochii pe tine iubito .... ești a mea ... pentru totdeauna” Cu asta fiind spuse și-a lovit buzele de ale mele.
CITEȘTI
All mine
Romance"Tu ești a mea încă din momentul în care am pus ochii pe tine, asta înseamnă că nu poți fugi de mine, nu poți să te uiți sau să vorbești cu alți bărbați...ai înţeles?" Am tremurat. Ochii lui întunecaṭi se uitau parcă în sufletul meu. Am dat din cap...