Chapter 12

2.6K 62 29
                                    

Ochii mi s-au deschis larg când am simțit că mă doare fundul.  Am inspirat adânc.  Nu am observat cearșafurile care mi se desprind de pe piept .. și nici nu am observat o prezență chiar lângă mine .  Mă uit în lateral și aduc imediat cearșafurile la piept icnind.

Fața i s-a umplut de furie.  Smulgând cearşafurile şi punându-se deasupra mea, m-a sărutat dur.
" Ți-am spus asta de trei ori. Nu te ascunde de mine"
Am scâncit când strângerea lui s-a strâns pe încheietura mâinii mele.

" AI ÎNȚELES!! " Am tresarit la vocea lui. 
" D-da "
" Bine " mi-a smuls cearşafurile de pe piept lăsându-mă complet goală şi m-a sărutat pe gât .
Am gemut în timp ce fiorii îmi predominau corpul.
" Hmm ... te iubesc atât de mult iubito "
Nu...
Tu nu mă iubești...

" Te rog ... " el ma ignorat.  Când sa oprit în sfârșit , tremuram ..
" Vreau să mergi să faci un dus , te scot undeva" .
Mă uit la el confuză.  Unde mă duce?  Voi putea escăpa?  Sper să am ocazia.

S-a ridicat şi a iesit pe ușă.  Îndreptându-mă spre baie, fac un duș lung... frecându-mi corpul și atingerea lui.  Dar semnele au rămas.

Când am ieșit, era o geantă mare gri pe pat.  Este pentru mine?  Mă uit înăuntrul ei.  Era un bilet care spunea
" poartă-mă" Scot rochia afară  şi o inspectez.

Este o frumoasa rochie rosie ca de  sirenă , cu spatele brodat .  Mă întreb de ce mă îmbracă atât de elegant.

Îmi amintesc de o rochie de prințesă pe care tatăl meu mi-a cumpărat-o când aveam 5 ani.  A fost minunată .  Îmi este dor de tata, foarte mult.

Clipind cu ochii în lacrimi, îmi usuc părul și aplic ceva machiaj, inclusiv un rimel, fard de pleoape, ruj roșu deschis și creion de ochi.  Produsele erau de la o marcă scumpă.  Era sigur un om bogat... dar cu o personalitate foarte proastă față de mine.

Am terminat să îmbrac rochia.  Se potrivea perfect pe corpul meu.  Extenuându-mi talia subțire.  Am terminat, în sfârșit, am urcat în niște tocuri negre, care erau suficient de confortabile, mă mai uit la mine încă o dată.  De ce mă îmbrac așa pentru bărbatul care mi-a luat viața de lângă mine?

Mă uit în jur după un plic dar mai bine nu mai îl iau.

Mă îndreptam spre scări .  Punând mâna pe balustradă pentru sprijin, fac un pas pe scară.  Dar am tresărit când am fost luată în stil mireasă. 
" R - Roman " am şoptit .  A coborât cu mine jos.

Parfumul lui puternic bărbătesc m-a făcut să fiu mai atrasă de el.  Mâinile mele s-au întins timid pe pieptul lui.  Purta un costum negru fără cravată.  Primii doi nasturi desfăcuţi.  Mă lasă jos încet și își înfășoară mâna în jurul taliei mele.

A durat un minut să îmi recapăt echilibrul pe tocuri. 
" Unde mergem ? " întreb .  M-a condus la mașina lui neagră.  „O să aflii"

Am stat înăuntru.  Roman a luat centura de siguranță și a băgat-o în incuietoare, intenționat  punându-și degetele pe sânii mei.

A intrat în mașină și am plecat către cine știe unde.
" R - Roman "
" Hmm " Mi-a fost frică să cer această favoare.
„Pot, te rog, să vorbesc cu tata?”
„Nu” inima mi s-a frânt.  De ce nu mă poate lăsa?

" Roman te rog , e ziua mea , te rog lasă -mă să vorbesc cu el ... doar de data asta " m - am rugat ca el să spună da .  Rugăciunile mele au primit răspuns.  Și-a scos mobilul și a căutat prin listele de contacte în timp ce conducea.

Când a găsit, a sunat.
După două apeluri tata a răspuns. 
„Fiica ta vrea să vorbească cu tine”, a spus el și mi-a întins telefonul.  L-am luat cu plăcere din mâinile lui.
" Tata " am spus.

All mine Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum