Chapter 13

2.4K 56 25
                                    

Mi-a venit respirația tocmai în gât.  Am gemut în timp ce el mă săruta și îmi sugea gâtul.  Mă îndepărtez când imi mușcă pielea, dar tresar și gemu când o suge.  Picioarele mele se strâng, dar el le îndepărtează. Își lovește buzele de ale mele dur.

Am lăsat o suflare afară.  A terminat. Mă uit la el, dar corpul mi-a înghețat.  Se dezbraca privindu-mă drept in ochi.  Mi-am făcut ochii mari de groază.

Într-o clipă rapidă, este din nou deasupra mea.  Abdomenul lui tare mă atinge pe burtă și mă arcuiesc înapoi în timp ce îmi strângea sânii.  Lingând si sărutându-mă peste tot.  " Te rog .Nu... " nu m - am putut abține când un geamăt puternic îmi ieșea din gură.

Mâinile lui au coborât până în punctul meu sensibil, alunecând sub bucata subțire de pânză care acoperă partea mea. Îmi arcuiesc spatele si sanul meu i-a lovit pieptul .  Și-a frecat degetele peste zona mea.  Degetele lui mi-au atacat zona sensibilă și buzele lui mi-au atacat gâtul și sânii.

Eram un dezastru de gemete.  Tremuram la atingerea lui... de plăcere.  Corpul meu era foarte conștient de degetele lui asupra mea.  Îmi mușc buza și încerc să țin cearșafurile .  Privind în jos, mâinile lui erau pe cale să intre în mine.  Mâna mea s-a pus fără să vrea în părul lui și cealaltă pe gâtul lui.

Am scăpat o șoaptă și apoi am țipat când degetul lui intră înăuntrul meu.
"R - Roman...s-stop ... eu - eu nu sunt pregătită. .. nu... eu- nu pot" . El mărește viteza
„Shhhh”, ma aduce el la tăcere.  Respir și am simțit ceva puternic  în stomac.

" Nu...te rog R-Roman...s-stop. " Gem tare și eliberez .  Inima îmi bătea repede... nu am putut procesa nimic... și nici nu puteam vorbi.  Dar nu eram pregătită... nu eram... El nu putea înțelege asta.

Uitându-mă la el și înroșindu-mă cu putere in timp ce isi lingea degetele .  „Nu, nu”, protestez, dar și-a adus corpul între picioarele mele.  Sărutându-mi buzele încet, el zâmbi.

Te rog, nu!

Buzele lui s-au dus de la sânii mei până la zona mea.  Am gemut din nou când limba lui a întâlnit partea mea sensibilă.  Mă arcuiesc pe spate și iau cu pumnul cearșaful în mână, mă rog la Dumnezeu să nu o facă.

" Te rog...nu sunt pregătită...nu pot..." incerc sa vorbesc , dar atingerea lui m-a facut sa tremur . Mi-a lins zina si  am venit din nou . Mi-a fost frica , teama sa nu ma ia  împotriva voinței mele .

S-a apropiat de buzele mele și m-a sărutat.  Sărutul a fost posesiv , dur , dar cald .. ceva asemănător cu bestiile cu fiori .  " Roman .. te rog " am soptit ... lacrimile imi umpleau din ochi inca de la inceput .  Mâinile lui mari au venit la faţa mea. Am tresărit, dar el a ignorat asta.

Strângându-mi lacrimile, mi-a sărutat fruntea.  Spre surprinderea mea... a pus cearșaf peste mine și m-a tras spre el.  Încă tremuram .. Mâna lui mi-a trecut încet prin păr .  Buzele lui lăsând sărutări usoare peste fața mea.

M-am uitat la el și ochii lui intensi s-au uitat în ai mei.  Dar era ceva pe ei... nu puteam să recunosc... Era o emoție diferită.
Își face griji? 
Poate mă înșel

"Te iubesc iubirea mea... doar pe tine..." a spus el.  Acestea au fost ultimele cuvinte înainte ca somnul să mă ia.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ochii mi s-au deschis când lumina soarelui lovește camera.  Privind ceasul pe care l-am văzut.  Era 7 dimineata.  Am încercat să mă întorc, dar nu am putut.  O mână era strâns înfășurată în jurul taliei mele.  Am vrut să mă ridic... dar nu am putut. 
" R-Roman...? " am strigat .  „Roman, trezește-te”, am spus tandru.  Am încercat să o fac cu grijă pentru că nu vreau să se enerveze.

All mine Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum