A doua zi ca de obicei. .. mă ridic și iau micul dejun
Dar de data asta .... mi-a fost frică să nu mă mai întâlnesc cu el. Încă nu înțeleg de ce mi-e frică de el.
Pare să aibă o aură periculoasă în jurul lui. Și el fiind liderul unui fel de oameni răi .. mă face mai conștientă.Tatăl meu a ieșit din casă azi devreme
Așa că am decis să plec și eu devreme, deoarece trebuia să merg. Mi-am deschis ușa uitându-mă în jos și am rămas blocată. Punând cheile într-o cutie am pus-o sub ele. Tata mi-a învățat acest truc ... amândoi avem cheile la casă, dar prefer să le țin aici.M-am întors și am gâfâit, corpul mi-a amorțit, o senzație ciudată mi-a umplut corpul în timp ce episoadele
de ieri mi-au apărut în minte."Măi,măi...de nu arată fata mea bine astăzi" a declarat el cu un zâmbet.
"Ce-ce faci tu aici?" Asta a ieșit mai mult ca o şoaptă.
El s-a îndreptat spre mine, am simțit un val de fiori în stomac. Am înghițit incapabilă să-l privesc în ochi.
„Uită-te la mine dragă” a spus el.Nu am făcut asta.
Apoi am fost apucată de talie și împinsă în ușa din spatele meu. Respirația mea a crescut.
„Când îți cer să faci ceva, o faci. Ai înțeles” am dat din cap cu furie.„Cuvinte Ava”, degetele sale se prelingeau de la ochii mei până la gâtul meu, unde se așterneau buzele ieri
Dar părea că sărutul era proaspăt.
„Da” Buzele lui s-au întâlnit cu colțul buzelor mele înainte de a se îndepărta.Mâna lui a apucat-o pe a mea și m-a condus la mașină. De data aceasta el este şoferul.
" De ce mă conduci la școală?" Am întrebat cu vocea încă scăzută, dar suficient cât să-l las să mă audă."Pentru că şi eu vreau" nu aş vrea să-i mai pun nicio întrebare observând vocea lui lipsita de emoţie. Am înțepenit în timp ce mâna lui se sprijinea pe coapsa mea, am simțit scântei din picioare până la capăt, am încercat să le îndepărtez cu mâinile, dar m-am oprit.
„Stop” vocea lui m-a făcut din nou slabă.Am scâncit în timp ce mi-a strâns coapsa și a ciupit-o înainte de a freca locul, ținând totuși ochii pe drum. Regret că port pantaloni scurți.
„Babygirl” mă uit la el. Dar el nu s-a uitat în jos la mine
„Nu mai purta pantaloni scurți” Ochii mei se deschid.
De ce să îl ascult?
Nu este tatăl meu.„De ce” am întrebat.
„Nu vreau ca alți bărbați să se uite la tine, tu ești a mea ... poți purta pantaloni scurți când suntem singuri" Am roșit puternic.Când suntem singuri ...?
Ce vrea să spună prin asta?
O să mă ducă undeva?Știu că încalcă regulile tatălui meu mergând într-o mașină a unui străin ....
Știu că tatălui meu nu-i va plăcea să-mi pună porecle, dar mă sperie să-i spun asta.Am inspirat adânc.
„Nu ești tatăl meu, nu te voi asculta .. ești un străin te rog să mă lași
singur "am fost brusc împinsā înainte cu forța în timp ce mașina s-a oprit. Am înghițit și l-am privit. Ochii mei s-au extins uitându-se la cât de furios era maxilarul lui încleștat, ochii aproape că mă omoară, încheieturile devenind albe."Așa acționezi față de bărbatul care te-a ajutat? ... ești o mofturoasă .. îţi voi arăta ce se întâmplă atunci când fetele se comportă ca niște mofturoase" Un gâfâit mi-a părăsit gura când am fost trasă în poala lui cu fața în la cortieră și fundul în aer.
"Eu nu sunt ... fetiță mică ... lasă-mă să plec"
M-am zbătut din nou când am simțit o prindere puternică pe gâtul meu. Apoi am simțit brusc o durere usturătoare pe fundul meu.El m-a lovit.
„Asta este pedeapsa ta ” Am simțit o altă înțepătură pe fund.
Lacrimi îmi curgeau ochii.
Apoi am simțit altă lovitură.A continuat până nu am mai putut suporta.
„Te rog, opreşte-te”, plâng și suspin când mâna lui îmi freacă pielea acum roșie și dureroasă. „Ce se zice după ce am greșit, iubito?”„Îmi pare rău” am fost ridicatā și ma așezat în poala lui, în timp ce mă ținea de mână.
"Shhh .... îmi pare atât de rău scumpo, dar erai o mofturoasă ... acum știi cum să acționezi ... și vei fi pedepsit din nou dacă se întâmplă acest lucru"
Am plâns din nou.Mâinile lui au încercat să mă calmeze în timp ce îmi spunea cuvinte dulci în urechi. După ce, în cele din urmă, m-am oprit m-am așezat pe locul meu și ne-am dus la școală.
După terminarea școlii, m-am îndreptat spre poartă și am văzut o mașină neagră familiară. A fost mașina lui Roman. Frica a pus stăpânire pe mine. Nu m-am mișcat nici un centimetru.
M-am speriat, am urât bărbați ca el, mi-a fost frică să nu mă rănesc din nou. Așa că am făcut primul ce mi-a venit în minte. Am fugit .Am fugit opus direcției sale. Mulți oameni mă priveau de parcă aș fi fost o idiotă. Am alergat până la a doua poartă. După ce am alergat mai departe de şcoală, m-am oprit în cele din urmă. Mă uit în urmă să nu văd pe nimeni. Am făcut un mic dans de victorie în mintea mea până când o mână s-a înfășurat în jurul taliei mele.
Am înghețat când am simțit respiraţa lui în ceafă. "Acum, babygirl ... nu credeai că ai putea scăpa atât de ușor...Nu-i aşa?"
"Îmi pare rău Ro-Roman...îmi pare rău" am plâns, scâncit până când el s-a oprit.
"Te-am avertizat Ava, nu vei fugi niciodată de mine... eşti a mea... te deţin şi dacă reuşeşti să fugi, te voi găsi."Corpul meu tremura la vocea lui aspră. Eram în casa lui, pe canapea ... pe poala lui .. Fundul meu trebuie să fi fost roșu până acum. Lacrimile mele nu se vor opri... Mâinile lui se freacă de pielea mea roșie palidă. „Îmi aparții dragă ... MIE ... dacă te văd rezistându-mă din nou .. nu-mi va plăcea."
Am fost trasă în sus pentru a fi așezată în poala lui.A înțepat ca naiba.Mâinile lui s-au înfășurat în jurul taliei și coapsei mele. Miezul meu era umed...Totuşi eram încă fierbinte acolo jos.Nu vreau niciodată asta, de ce am intrat în iadul ăsta?
Și-a descheiat primele 3 nasturi și și-a aruncat capul înapoi, cu mâinile sprijinite pe capul canapelei „De ce trebuie să fii atât de obraznică fetiţo?” Îi strângeam cămașa în timp ce lăsam să cadă lacrimile. . Îi simțeam privirea fixă asupra mea, ceea ce mă face mai vulnerabilă.
Picioarele mele erau lipite între ele din cauza sentimentului ciudat de acolo jos, am putut simți umezeala în lenjeria intimă "Este fetiţa mea udă pentru mine?” El a declarat. A chicotit în timp ce mă săruta pe gât, făcându-mă să mă cutremur.
"Fugi din nou de mine și vei primi cea mai gravă pedeapsă dintre toate ... nu mă testa baby." Am înghețat .
Nu m-am putut abține să nu mă supun lui. Mi-a fost dor de tatăl meu ... nici măcar nu i-am putut spune .. S-ar putea să mă rănească din nou. "Acum să te ducem acasă" El mă ridică ducându-mă până la mașină.
Călătoria spre casă a fost tăcută. ... Nu am rostit niciun cuvânt ... nu am putut sau mi-a fost prea frică.
CITEȘTI
All mine
Romance"Tu ești a mea încă din momentul în care am pus ochii pe tine, asta înseamnă că nu poți fugi de mine, nu poți să te uiți sau să vorbești cu alți bărbați...ai înţeles?" Am tremurat. Ochii lui întunecaṭi se uitau parcă în sufletul meu. Am dat din cap...