Nu am nicio idee cum să mă apăr, puterea mea fizică și mentală a fost absorbită de frica mea.
Tremuram, tremuram când cei patru bărbați stăteau în fața corpului meu.
Genunchii mei se simțeau slabi în timp ce am alunecat în jos.Ei râdeau în timp ce se uitau la mine.
Lacrimile începeau să se formeze în ochii mei.Ajutor.
Cineva să mă ajute.
Nu vreau asta.
Niciodată nu am vrut asta."Awwww... ești atât de drăguță dragă, drace, vei fi foarte bună" Dean a spus când mi-a apucat maxilarul în mână.
"D-Dean... te-te rog... Nu o face... noi... suntem prieteni... nu fă asta.""Prieteni? Curvo... noi nu am fost niciodată prieteni"
Lacrimile au erupt din ochii mei atunci când el ma împins în jos.
Am încercat să-l împing cu toată forța mea, dar unul dintre băieți îmi ținea mâinile.
Picioarele mele erau ținute strâns de altcineva.
M-am luptat să îi dau jos de pe mine dar toate în van.
"AJUTOR!! CINEVA SĂ MĂ AJUTE!!"
După am simțit o durere pe obraz.
A început să doară și să ardă, m-am uitat la Dean.
"Nu țipa... noi voiam să-ți arătăm milă, dar acum, o să te fut, tare...huh... îți place asta?" Am scuturat din cap violent în timp ce plângeam.El mi-a rupt cămașa și am început să țip.
Pălmuindu-mă din nou, mâinile lui se presau de gura mea.Am încercat să mă lupt, să îl mușc ceea ce a rezultat ca el să mă agreseze mai mult.
Am început să îl lovesc pe bărbatul care își punea mâinile pe coapsele mele.
Am răsuflat când am primit o lovitură grea în stomacul meu și ma făcut să plâng.De ce am plecat?
De ce l-am lăsat?
Chiar dacă mă ținea împotriva voinței mele, niciodată nu mă simțeam așa.
"NUUUU" am țipat când mi-a sfâșiat cămașa.
"NUUU LASĂ-MĂ SĂ PLEC!! LASĂ-MĂ SA PLEC, AJUTOOR'' Dean își înfășură mâinile în jurul gâtului meu, făcând imposibil pentru mine să respir.Pantalonii lui au fost dați jos...
Mi-am pierdut puterea de a lupta împotriva lor.
Îmi pierdeam conștiința
Îi simțeam cum îmi atingeau corpul...
Dar nu puteam face nimic.Nimic..
Ei îmi vor lua inocența...
Mi-am închis ochii și mi-am imaginat-o pe mama.Mama
Te rog ajută-mă
Am nevoie de tine mama.Lacrimile se scurgeau pe fața mea..
În timp ce toți barbatii aceștia continuă să îmi atingă corpul unde vor.
Tot ce am simțit este dezgust.Am fost aproape să mă dau bătută... când dintr-o dată am auzit un zgomot puternic.
Cei patru se uitau în sus
"Ce dracu' ești?!" Unul dintre ei țipă."Se pare că ești într-o problemă mare" bărbatul a intrat în cameră și l-a împușcat pe primul pe care la văzut.
"Mâinile sus domnilor, aceatsa este poliția, nu mai puteti fugi"
Dean se dă jos de pe mine și într-o mișcare rapidă sare asupra bărbatului... dar el l-a evitat.
Am încercat să mă acopăr cu hainele mele sfâșiate dar mintea mea era încă focusată pe cei patru bărbați.
Am continuat să mă uit la podea în timp ce mai mulți oameni au venit și i-a arestat.
Corpul meu era înghețat.
Nici nu am văzut când cineva a venit spre mine.Corpul meu a tresărit când bărbatul a pus un palton pe mine.
"Totul este în regulă domnișoară, suntem de la departamentul de poliție, ești în siguranță"
Nu am scos niciun cuvânt
"Domnişoară, puteți să vă ridicați? Domnișoară?"
Nu am răspuns.
Am tresărit din nou când ma ridicat.
CITEȘTI
All mine
Romance"Tu ești a mea încă din momentul în care am pus ochii pe tine, asta înseamnă că nu poți fugi de mine, nu poți să te uiți sau să vorbești cu alți bărbați...ai înţeles?" Am tremurat. Ochii lui întunecaṭi se uitau parcă în sufletul meu. Am dat din cap...