"Niciodată nu te-aș ține, să te sărut, forțez, ating, să ți-o trag și să te tratez ca pe o regină până când nu am fost obsedat de tine regina mea."
_________________________________
Warning: mature content
_________________________________
M-am simțit mult prea expusă atunci când el mi-a dat hainele jos.
Respirația mea era grea, mâinile lui aspre îmi traversau pielea, dar, simțeam căldură.
Vocea lui aspră ma făcut să mă supun lui cu forța, dar îl voiam mai mult.
Da, m-am simțit luată fără voia mea, am fost furioasă, m-am simțit violată.
Dar corpul meu îl voia, eu îl voiam.
Atingerea lui era mult mai bună decât atingerea acelor bărbați.Nu Ava, oprește-te din a gândi așa.
Dar nu pot.
Îl vreau.
Voiam să mă simt în siguranță.
Și mă simt în siguranță, în brațele lui.Voiam să iasă mizeria lor din mine.
Roman ar putea să o i-a.
Nu m-am simțit dezgustată atunci când m-a sărutat sau atins.Degetele lui au continuat să îmi tachineze clitorisul, mi-am mușcat buza pentru a nu da drumul la un geamăt.
"Nu. Vreau să te aud, geme pentru mine." Am gâfâit atunci când mi-a apucat fundul și a strâns tare, în același timp am lăsat un geamăt.Umezeala mea mă omora.
Eram în durere.
"Ești pregătită iubire?"
Nu.
"Spune-mi." Și-a strâns dinții puternic.
Am apropat fără să știu.Corpul mea a tremurat când el s-a poziționat între picioarele mele.
M-a sărutat înainte să intre înăuntrul meu.
Am țipat când durerea era prea mult.
"Shhh scumpo, durerea va pleca, stai cuminte."
Am luat mici guri de aer.
S-a împins mai adânc în mine, am luat așternuturile în mână și am țipat."Shhh..." Mâna lui a luat-o pe a mea și a dus-o spre gâtul lui.
Degetele mele i-au luat părul în până și am tras.
El doar a rânjit.Și-a împins lungimea mai adânc, făcând mișcări de du-te vino.
"Doare, doare Roman...d-doare atât de tare..." Mi-am pus capul în scorbura gâtului lui."Durerea va dispărea dragoste mică, doar așteaptă, totul va fi bine, îmi pare atât de rău." Nu am ascultat mai departe și am plâns.
Lacrimile mi se scurgeau pe fața în timp ce el se împingea înăuntrul meu.Este atât de mare, simțeam umezeală în timp ce el continuă.
După ceva timp durerea a dispărut și eram un dezastru de gemete.Se împingea mai rapid și am simțit un nod în stomac cu fiecare împingere.
Mi-am dat drumul.
Nu s-a oprit.
După ceva timp, s-a împins adânc și mi-am închis ochii strâns.
Am simțit umezeală înăuntrul meu.
A ieșit ușor din mine și mi-a mângâiat obrazul.
Depunând multe săruturi pe obraz, a murmurat câteva cuvinte dulci.
S-a dat jos de pe mine și ma tras aproape de el.
Punând pătura peste noi, m-a sărutat adânc.
"Ești toată a mea... Dormi scumpo."
.
.
.
.
.
.
.
.Mi-am deschis ochii și m-am întins.
Dar încruntându-mă când am simțit durere.
"Iubire, ești bine?" Corpul meu a devenit rigid.
S-a întors și și-a odihnit fața în scorbura gâtului meu.
Mâna lui era de o parte și de asta a corpului meu întins şi cealaltă mână deasupra capului meu.
Mi-a sărutat obrazul și coborât cu săruturile pe gâtul meu.
"Iubire mică... durerea este prea mare?" Vocea lui era ușoară.Acest bărbat are personalitate bipolară.
"D-Da." Am răspuns.
"Vino, voi da drumul la apă." A spus în timp ce se ridica și mergea spre baie.Am simțit cum lacrimile mi se formau în ochi.
M-am supus lui.
M-a luat în întregime.
Sunt toată a lui.
CITEȘTI
All mine
Romance"Tu ești a mea încă din momentul în care am pus ochii pe tine, asta înseamnă că nu poți fugi de mine, nu poți să te uiți sau să vorbești cu alți bărbați...ai înţeles?" Am tremurat. Ochii lui întunecaṭi se uitau parcă în sufletul meu. Am dat din cap...