M-am trezit cu o durere de cap. Asta a durut ca naiba. Am gemut şi m-am dus la baie. După un duș, am luat o fustă. Purtând o bluză deasupra, îmi iau jacheta și am coborât jos. Tata își turna niște suc în pahar.
Mi-a zâmbit şi am zâmbit înapoi.
"Vrei să te duc eu?" l-am privit încordată.Dacă e afară? Mă îndrept spre ușa din față și mă uit prin vizor . Un fior mi-a coborât pe coloana vertebrală.
Era acolo ... Stătea chiar în dreptul drumului, sprijinit de mașina lui .Dar era suficient de departe .Am lăsat un oftat afară.
Asta e. Nu voi merge cu el .Mă duc cu tatăl meu ... așa că el nu va face nimic. Am dat din cap către gândurile mele interioare. I-am zâmbit tatălui meu.
"Da." Am raspuns.A aprobat.
După ce ne-am luat micul dejun, am ieșit afară, inima îmi bătea repede .. M-am speriat că ar putea face ceva. Tatăl meu a descuiat mașina și a intrat înăuntru.
Slavă Domnului că nu s-a apropiat de noi. În timp ce stăteam în mașină am aruncat o privire spre el .. o singură dată.
Mi s-au deschis ochii
M-am așezat imediat pe scaun și tata a pornit mașina. M-am uitat doar în poală
Corpul meu s-a cutremurat.Stătea acolo ... cu mâinile în buzunare. Se uita direct la mine .Dar ceea ce mă speria cel mai mult erau ochii lui. Se uitau la mine. Încercând să mă omoare odată ce m-a văzut din nou. Maxilarul îi era încleștat. Ochii lui arătau furie pură.
Nu m-am putut abține să nu simt lacrimi în ochi. Mintea mea a prezis ce se va întâmpla și nu a fost bine.
„Ecuația este scrisă .. copiați-o" Am început să scriu toate notele date în cartea mea. Dintr-o dată, mă cutremur din cauza vântului rece. Nu erau încă ferestre, m-am simțit înghețată.
Înghețam pentru că îmi era frică. Doar câteva minute...până ce sună clopotul. Trebuie să ies pe ușile astea și să-l înfrunt. Roman nu avea de gând să ofere vreun motiv. Era crud, abuziv ... sunt destul de sigur că am rămas blocată.
Chiar dacă aș aștepta în școală. El mă va găsi. Este mai bine dacă încerc să-i explic. Cel puțin o să încerc să-i explic.
Nu pot fugi. Asta ar fi cea mai proastă decizie luată vreodată. Haide Ava...eşti o adolescentă de 19 ani. Nu trebuie să mă ca un copil. Dar nu am fost niciodată expusă lumii exterioare până când mama a murit.
Am făcut școala acasă. Oamenii cred că este cel mai bune ... dar are o mie de dezavantaje. Nu îmi pot face prieteni noi. Nu pot explora împrejurimile. Nu sunt suficient de încrezătore .. Stima mea de sine era scăzută ... este încă scăzută.
Clopotelul suna în timp ce studenții se ridicau și ieșeau pe ușă. Tremuraturile mi-a fugit pe coloana vertebrală .. Le-am ignorat și m-am îndreptat spre ușa din față.
De ce Dumnezeu este atât de rău pentru mine? Sunt deja genul de fată care nu face alegerile corecte în viața mea, nu știu cum să mă descurc!
Mergând prin parcare m-am oprit și o mașină neagră se oprește în fața mea. Ferestrele negre se rostogoliră în timp ce Roman stătea acolo cu privirea fixată în față. S-a uitat la mine și a deschis ușa.
Am înghițit în sec .În mod inconștient, ochii mei s-au întors pentru a vedea împrejurimile. Mulți dintre studenți se uitau la măsură, dacă eram dintr-o familie bogată. Am observat că unele fete mă priveau .. unele mă priveau geloase.
Doar dacă știau.
Mâinile mele tremurânde îi apucă mâna și m-am așezat pe scaunul pasagerului. Imediat ce am închis ușa, a condus. Trăgându-mi centura de siguranță, m-am uitat la el. Părea calm. Ochii lui erau calmi.
Sper sā fie o bună şansă de a explica situaţia de dimineață.
"R-Roman" l-am strigat... dar el mă ignora.„Roman" l-am strigat din nou. Niciun răspuns. Maxilarul îi era încleștat.
„Ce" a răspuns cu asprime.Mi-am ascuns capul. Nu mai doream urme roșii pe acea zonă. M-am speriat că s-ar putea să mă rănească mai mult. "Îmi pare rău. Pentru dimineață.. T-Tata s-a oferit să mă ducă. Nu l-am putut respinge" Am tresărit în timp ce mâinile lui se sprijineau de coapsa mea.
Nu erau netede, erau aspre. Degetele sale s-au scufundat în pielea mea. Am tresărit și i-am strâns din nou mâna în timp ce mă ciupea acolo. Am tresărit din nou în timp ce el continua să ciupească și să frece acea zonă.
„R-Roman" am simțit lacrimi în ochi. El nu răspundea. Era supărat. Era furios.„Îmi pare rău, dar ..dar el este tatăl meu .. nu voiam să-l supăr" am vorbit.
Eram speriată.
De ce l-am întâlnit??!!?
Mașina s-a oprit ... în fața casei sale. Mi-am făcut ochii mari când îmi amintesc ce sa întâmplat ultima dată.Eram prea speriată ca să cobor din mașină. Dar ușa a fost deschisă de el. M-a scos afară, dar blând.
Îmi amintesc că prima dată când m-a condus nu am putut vedea prea bine. Dar de data aceasta am putut vedea imensa structură de clădire. Casa lui era mare ... Interiorul era elegant.
Când am intrat, el m-a apucat de mâini și m-a târât într-o cameră. Corpul meu tremura din nou. Ușile s-au deschis și am văzut un birou ..
Este biroul lui? Aici lucrează?
Am fost trasă de el și ma așezat pe scaunul negru, unde am presupus că stătea şeful. El m-a întors în așa fel încât să-l pot înfrunta. Mâinile lui s-au așezat de fiecare parte a mea pe birou.
Ochii lui se uitau la ai mei în timp ce mă uitam la el, dar cu teamă.
„Bine că știi că sunt supărat, este în regulă dacă mergi cu tatăl tău baby, dar voi pleca și te voi duce acasă de acum înainte" am dat din cap."Bine. Acum ridică-te" Am făcut așa cum mi-a spus el. Eram fericită .. bucurosă că nu voi primi nici o pedeapsă dureroasă. S-a așezat pe scaun.
Eram încă cu spatele în fața lui. Eram pe cale să mă întorc și să-i zâmbesc înainte să spună asta.
"Pregătită pentru pedeapsă?" Corpul mi-a înghețat și mi-am deschis ochii, am început să scutur din cap. Dar el s-a tot uitat la mine.
"Te rog "am plâns, dar apoi m-a tras spre el și mi-a îmbrățișat corpul. Îmi încleştez mâna pe cămașa lui de teamă. După o vreme, el o lasă și mă face să stau în poala lui.
"Shh, nu te voi răni, încetează să mai plângi şi dormi ", a declarat el și am oftat ușurată.
CITEȘTI
All mine
Romance"Tu ești a mea încă din momentul în care am pus ochii pe tine, asta înseamnă că nu poți fugi de mine, nu poți să te uiți sau să vorbești cu alți bărbați...ai înţeles?" Am tremurat. Ochii lui întunecaṭi se uitau parcă în sufletul meu. Am dat din cap...