M-am trezit simțind că sunt sărutatăpe gât. Corpul meu a înțepenit imediat. M-am mișcat doar pentru a simți cum mâna îmi este strânsă.
„Neaţa iubire” am strâns din dinți și nu am scos niciun cuvânt. Am simțit o durere arzătoare pe fund în timp ce am scâncit și am scos un strigăt. Apoi a frecat locul și mi-a sărutat umărul și gâtul. „Mă ignori, nu?”
Am clătinat din cap de frică .M-a întors ca să-i întâlnesc ochii. Ochii mei îl privesc cu frică .Mi-a ciupit fundul și m-am smucit. Capul mi s-a împins în pieptul lui și el a chicotit .
„Ava mea...numai a mea”, șopti el făcându-mă să tremur.„P-Pot să mă duc la toaleta?” El a continuat să mă sărute pe gât. Am scos un geamăt „Te rog,” m-am străduit să vorbesc. „Bine", în cele din urmă și-a desfăcut mâna și am intrat în baie.
Mi-am luat cât am putut de mult timp acolo, gândindu-mă că ar putea pleca, dar când am deschis ușa stătea lângă ușă în pantaloni, fără cămașă. Trebuie să fi făcut o baie.
S-a uitat la mine și m-am înroșit, dar am încercat să evit contactul vizual. Eram doar în halatul de baie gri mătăsos .M-am îndreptat spre pat și m-am așezat .
Corpul meu mă doare de ieri seară. Am auzit pași venind mai aproape de mine și Roman s-a așezat lângă mine. Corpul meu era în alertă maximă.
„Ce e în neregulă”, a întrebat el. Ochii lui rătăceau peste mine.
"N-Nimic", răspund eu.M-a luat de mână și m-a smucit într-o parte, astfel încât să fiu acum în fața lui. Ochii lui severi cer oarecum un răspuns.
"Durere corporală" răspund. El dădu din cap și ridicându-se, se îndreptă spre dulap în timp ce eu oftam. Dar s-a întors din nou.Mâna lui s-a mișcat în fața mea .Am văzut o pastilă.
„Ia asta..îți va ușura durerea.” Mă uit la el și iau pastila. Am luat pastila si am baut apa.Când am terminat, Roman purta un costum. „Vreau să cobori imediat ce ai terminat.” am dat din cap.
A ieșit în cel mai scurt timp. M-am dus repede la dulap și am scos o rochie de soare albă simplă. În timp ce îmi periam părul, îmi amintesc de tata. Roman a fost destul de amabil să-i dea medicamente. Asta m-a făcut să mă gândesc la el într-un mod frumos dar asta nu va mai fi posibil niciodată .
Este un bărbat rău... și mă urăsc pentru că am acele sentimente ciudate când mă atinge. În timp ce coboram, l-am auzit pe Roman vorbind cu cineva. Mă uit sper uşă şi văd un alt bărbat care stă lângă masa mare.
Era cu spatele la mine, așa că nu i-am putut vedea fața. Roman m-a observat
„Vino aici dragă”, m-am înroșit când ma strigat "dragă".Nu, nu Ava.
El este un om crud, nu te îndrăgosti de el.M-am îndreptat spre masă. „Bună dimineața doamnă” a spus servitoarea, am dat din cap și i-am zâmbit. Eram pe punctul de a sta pe scaunul din mijloc, dar nu am putut.
„Stai lângă mine Ava”, poruncește Roman. M-am apropiat de el și m-am așezat. Mă uit la bărbat să văd că avea păr blond și ochi căprui.Era frumos.
Dar trăsăturile lui nu erau la fel de bărbătești ca ale lui Roman„Ei bine, bună, eu sunt Justin”, a spus el.
„Bună”, am spus.
„Justin este prietenul meu și managerul majorităților companiilor mele și Justin aceasta este Ava, iubita mea” Mă uit la el șocată.Iubita?
Nu am vorbit nimic, deoarece nu mi-am dorit să se enerveze. Micul dejun a mers destul de bine. Când Roman și Justin au plecat, l-am prins brusc de mâneca pe Roman pentru a-l opri.
CITEȘTI
All mine
Romance"Tu ești a mea încă din momentul în care am pus ochii pe tine, asta înseamnă că nu poți fugi de mine, nu poți să te uiți sau să vorbești cu alți bărbați...ai înţeles?" Am tremurat. Ochii lui întunecaṭi se uitau parcă în sufletul meu. Am dat din cap...