Mi-am auzit alarma şi am gemut când razele soarelui îmi intră în ochi. Urăsc diminețile. M-am ridicat şi mă îndrept spre baie, după ce am făcut o baie cu extract de vanilie şi căpşunia am decis să mă îmbrac cu o fustă albă şi un top.
Mă îndrept jos cu geanta şi îl văd pe tata în sufragerie.
"Neaţa tată" el zâmbește şi mă săruta pe creștetul capului. După ce am luat micul dejun amândoi am mers spre mașină.
"Cum este cu şcoala?"a întrebat.
"E bine"
"Ţi-ai făcut vreun prieten?"
"Da...mulţi" am zâmbit.Dar era unul fals.
Părea fericit, ei bine, asta e ceea ce contează. După ce m-a lăsat, a plecat cu mașina. M-am plimbat pe hol, dar am simțit că sunt urmărită. M-am uitat înapoi pentru a vedea un băiat aplecat spre dulapuri și zâmbind spre mine. Îl ignor și se oprește lângă dulapul meu.
„Hei” vocea lui a venit în spatele meu. Mă uit înapoi confuză, de ce vorbește cu mine?
"Vrei să stai? .Ești drăguță, poate că ar trebui să ..." Mâinile lui au venit pe talie mea ... am încercat să-l împing.
"Hei hei ... haide ... nu fi timidă" Am simțit că lacrimile curg din ochii mei. M-am speriat de asta ... nici măcar nu mă pot lupta înapoi. Am fost trântită pe un dulap .Din cauza unui mâner deschis am simțit durere pe brațul drept. Mă uit în jos pentru a vedea o zgârietură mână.„Nu plânge .. nu voi fi atât de dur-” Totul s-a întâmplat atât de repede încât nu am putut să procesez.
Băiatul era acum pe podea, cu gura plină de sânge, gemând de durere.
"Atinge-o, şi mori"
Acea voce.Nu
În niciun caz.Mă uit înapoi pentru a vedea dacă a fost el...Roman.
Ce face el aici?
De ce este el într-o şcoală?
Ce sa întâmplat? Întrebările s-au fortmat în capul meu şi nu am găsit niciun răspuns.Mâna lui rece m-a apucat de braț, trăgându-mă după el. Am ieșit din școală cu mine care încă aveam geanta. Frica mea a crescut observându-i fața.
Era furios, deși era ciudat, părea totuși să mă intimideze.Am fost împinsă în mașina lui neagră.
"U-Unde mă duci?"am îmtrebat cu teamă.
"Shh. Stai liniştită" am tremurat. L-am observat scoţând o cutie de sub scaunul lui.
"S-Spune-mi" am cerut un răspuns dar nervozitatea mea ma prins."Acum, iubito, nu vrei să te lupți cu mine, nu-i așa?" Mâinile lui au luat-o pe a mea și am șuierat în dureri, deoarece mi-a curățat mâna acum sângeroasă cu un antiseptic. După ce a terminat de bandajat el mi-a sărutat mâna şi după mi-a lăsat-o.
Întrebări se formează în capul meu.
Unde mă duce?
De ce face asta?
Sper că sunt în siguranţă."Unde te-a atins îngeraş?" Inima mi-a sărit din loc când l-am auzit cum mi-a spus.
"Sunt-sunt bine " răspund fără să vreau să vorbesc despre asta.
"Am spus. Unde. Te-a. Atins?" Nu i-am răspuns. Am scârțâit când am fost brusc ridicată şi ma așezat în poala lui. Corpul meu a tremurat şi am încercat să îi dau mâna deoparte."Nu te mișca", a spus el aspru. M-am oprit. Mâinile mele încă sunt pe pieptul lui m-au tras mai aproape în timp ce mâna lui zăcea pe coapsa mea goală.
„Răspunde-mi iubito, altfel vei fi pedepsită” Frica mi-a răspândit mintea. Fața mea a devenit palidă.Este un om înfricoșător ... și parcă mă simțeam mult mai afectată de el. „T-Talia mea ”, mâinile lui se înfășurau în jurul taliei mele și strângea înainte de a-i da drumul.
„Și” a întrebat el cu buzele chiar lângă gâtul meu. Am rezistat dorinței de a geme
„M-mâna mea” mi-am ascuns capul pentru a-l împiedica să vorbească în gâtul meu. Cealaltă mână a înfășurat-o în jurul încheieturii mele.
„Și ..” Am clătinat negativ din cap. Fața lui era la câțiva centimetri distanță de a mea.Am simțit umezeală acolo jos, în timp ce mă ținea pe poală.
„P-Pot să stau acolo?” Întreb arătând spre locul meu anterior
„Nu” a răspuns el cu asprime.Am scâncit când am simțit că i s-a strâns mâna.
„Te rog”,
"Nu"
Dar de ce .?Am rămas destul de tăcută pentru a nu-l supăr mai tare. Mașina s-a oprit și m-am uitat afară .. Eram într-un loc ciudat. A ieșit din mașină și a întins mâna ca să o apuc. Nu am acceptat la început, dar apoi am luat-o observându-i ochii furioși.
Am intrat într-un restaurant. Când am intrat și am văzut mulți oameni gâfâind la noi- parcă cu frică- ,omul îmbrăcat în costum se îndreaptă spre noi.
"Ce aţi dori domnule?" a întrebat el.
Roman a comandat ceva în timp ce stăteam lângă fereastră. M-am simțit prea incomod din cauza privirilor pe care le primeam.
"Ava." mă uit la el. "spune-mi despre tine..."
Mi-am muşcat buza "umm...Nu ştiu ce să spun" ochii lui sunt aş ade intenşi, încât aş vrea să fug.
"Ce varsta ai ?" el a intrebat.
neliniștea mea creștea
"No-Nouăsprezece."răspund.
L-am văzut dând din cap."Culoarea ta preferată?"
"Albastru" am răspuns.
La început, eram gata să fug de la restaurant când am aflat că este un lider mafiot, dar avertismentul său m-a ținut pe loc speriată, avea 24 de ani, a condus multe companii, în afară de asta, singurul lucru personal pe care îl știu este că îi place lasagna.
Am încercat să-i spun că trebuie să mă duc acasă, dar el nu vrea să asculte, acum eram speriată.
„Să mergem”, a spus el .În cele din urmă, mașina nu s-a oprit niciodată până nu a ajuns casa mea. Am făcut un pas înapoi când s-a apropiat. .Mâinile lui se înfășurau în jurul taliei mele, în timp ce buzele lui se prelingeau sărutând de pe obrazul meu până la ureche.„Roman” am scos un geamăt ușor
"Nu îmi rezista niciodată...Ava..."Am ridicat ochii spre el speriat
„Vei fi a mea .... în curând" Și respirația mi s-a tăiat.
Scuzaţi greşelile gramaticale. Noapte bună dragilor ❤❤
CITEȘTI
All mine
Romance"Tu ești a mea încă din momentul în care am pus ochii pe tine, asta înseamnă că nu poți fugi de mine, nu poți să te uiți sau să vorbești cu alți bărbați...ai înţeles?" Am tremurat. Ochii lui întunecaṭi se uitau parcă în sufletul meu. Am dat din cap...