"Este Domnule Roman, este într-o condiție rea și vrea ca tu să vii."
Am devenit rigidă.
"Ce s-a întâmplat?" Am întrebat.
Mi-a luat mâna și ma tras înăuntru.
Am oftat când l-am văzut."Domnişoară...ne dați voie să îl ducem pe patul dumneavoastră?" Unul dintre bărbații pe care îl ține pe Roman ma întrebat.
Am aprobat urcând sus în timp ce doi bărbați l-au cărat."Cum... ce s-a întâmplat?"
Am întrebat uitându-mă cu îngrijorare la el.
Am fost șocată de propria mea reacție atunci când m-am aplecat să îi ating fața.
"A fost ceva neașteptat...a fost împușcat de către Allan, fiul lui Reed." Ochii mi s-au mărit.
"Am scos glonțul, și am chemat un doctor."Ce...
Este imposibil."Ieșiți dracului de aici." Cu toții am devenit speriați când l-am auzit pe Roman.
"Afară." El sună... beat.
Bărbații au plecat imediat din cameră.
O servitoare a venit cu o trusă de prim ajutor cu un bol cu apă și un prosop."Domnule..."
"Afară!" A țipat.
Ea s-a ridicat imediat și a plecat.
Am tremurat, ridicându-mă am făcut pași mici sper ușă.
El cu siguranță nu prea pe nimeni cu el.
"Unde dracu te duci?!" A țipat din nou.
M-am oprit imediat.După ce m-am contrazis cu mine însumi câteva minute, am îngenunchiat și am început să îi dau jos cămașa.
Era plin de sânge.
I-am scos cămașa și am aruncat-o pe jos.
M-am simțit oribil, este în durere.Umezind prosopul în apa călduță , am început să îi curăț rana care era pe umărul lui drept.
Ochii mei au mers spre el și s-au oprit acolo.
Ochii lui se uitau fix la mine.Ezitând, mi-am continuat treaba.
Am tamponat pe rană, și căutăm bandajele.
S-ar putea ca doctorul să mai întârzie.M-am ridicat dar am fost oprită de Roman.
"R-Roman?"
"Așează-te " a spus bâlbâindu-se.
El este cu siguranță beat.
Am fost aproape să îngenunchiez, dar mi-a făcut semn să stau pe pat.
M-am așezat și am încercat să nu îl ating.
"Te rog nu te mișca, ești rănit."Ochii lui au lăcrimat.
"De ce mă urăști?"
Ochii mi s-au mărit.
"Te iubesc...te tratez ca pe o regină, dar tu încă fugi, de ce?"
"Roman" am șoptit."Tu...tu"
Te rog nu vorbi.
"Tu ar trebui să mă iubești... pentru că ești a mea, și voi avea grija de tine."
Mașinile lui le țineau pe ale mele...tandru.
A fost aproape să-și închidă ochii.
"Te iubesc..." a șoptit înainte să-și închidă ochii.Ușa a fost trântită, a intrat o servitoare cu cineva.
"Trebuie să îl ducem la clinica mea, dacă rana este adâncă , va trebui sa îl cos." El a spus
Alți bărbați au venit să îl i-a.El a fost dus într-o cameră
Presupun că aia este clinica lui.
Nu am fost surprinsă.
Cu siguranță ar avea nevoie de asta dacă ar fi atacat de dușmani.Doctorul ne-a spus să așteptăm Afară.
"Um, cine este acea persoană din nou? Fiul cui?"
"Fiul lui Reed, Allan" bărbatul a spus.
Am aprobat.
"Unde era? El sună beat."
"Într-un bar...Domnul nu a băut niciodată atât de mult...nici nu a putut lupta bine...""Ce s-a întâmplat cu Allan?"
"Roman la omorât " Bărbatul a spus fără emoție.Am stat pe canapea, uitându-mă în gol, In timp ce o servitoare mi-a adus o cana cu apă.
Am zâmbit și i-am mulțumit.
Doctorul ne-a spus să nu îl deranjam pe Roman.
Rana lui este adâncă...dar a spus ca se va vindeca repede.M-am ridicat și m-am dus în camera unde era Roman.
Am mers în camera lui și l-am găsit pe Roman treaz.
Am mers înăuntru speriată.
O servitoare a venit ușor după mine cu un bol cu supa în mână.A dus tava pe masa de sticlă.
Voia să i-a capacul, dar am auzit o voce aspră.
"Afară." A spus în timp ce încerca să se ridice.Am mers imediat spre ușa împreună cu servitoarea.
Ea s-a întors brusc spre mine să mă oprească.
Ochii ei s-au închis și mi-a zâmbit făcându-mi semn să rămân.
Am închis ușa și am mers spre Roman.Sunt foarte speriată de el.
El și așa arată stresat și nu vreau să îl stresez mai mult.
Am tremurat când am pus mâna pe el pentru a-l ajuta."Vrei să îți aduc ceva?"
"Voi merge să fac o baie prima dată." A spus ridicându-se.
Am aprobat.Am pornit apa caldă și l-am lăsat.
A ieșit și am roșit.
Avea doar un prosop în jurul taliei.
A mers spre dulap.
A venit in doar niște pantaloni de trening, fără tricou sau bluză pe el.L-am auzit hisăind de durere când a încercat să îndepărteze bandajul.
"NU, nu o face!"
"Vreau să spun... ca doctorul a spus să nu iei bandajul "A aprobat și a luat capacul.
Stiu ca ii este greu in acest moment.
M-am așezat lângă el.
A încercat cu mana, dar s-a dat bătut și mi-a dat mie lingura.Am luat lingura și am început să îi dau din supa vegetală.
După ce am suflat i-am dat să mănânce.Am simțit mâncărimi atunci când mi-a luat mâna.
Ochii mei erau pe el în timp ce el se uita la mine.Amândoi stăteam aici, in timp ce îl hrăneam.
CITEȘTI
All mine
Romance"Tu ești a mea încă din momentul în care am pus ochii pe tine, asta înseamnă că nu poți fugi de mine, nu poți să te uiți sau să vorbești cu alți bărbați...ai înţeles?" Am tremurat. Ochii lui întunecaṭi se uitau parcă în sufletul meu. Am dat din cap...