Mă trezesc simṭind un sărut pe frunte.
Degetele lui Roman îmi mângâie obrazul și încremenesc.
"Voi fii înapoi cât de curând, fii gata la 4, vom merge la o cină în familie."
Mă ridic din pat și mă rezem de "spătarul" patului.
"Ce ar trebui să port?"
M-a sărutat pe buze rapid.
Mă înroşesc și el rânjeṣte când a văzut roṣeaṭa din obrajii mei."Am pregătit deja ceva pentru tine, este în punga aceea neagră. "A spus arătând spre dulap.
Am aprobat.
Mi-a mai dat un ultim sărut și a plecat.
Mă îndrept spre baie oftând.
A trecut 2 săptămâni, rana lui acum este vindecată, dar zona încă este sensibilă la atingere.
Niciodată nu a ieșit din cameră cu bandaje pe el.
A ieșit abia ce nu mai avea bandaje în jurul lui poate pentru că nu vrea ca cineva să îl vadă rănit.
Dar vocea lui aspră încă mă sperie.
Chiar dacă a fost slăbit, știam de ce este în stare.După ce mi-am mâncat micul-dejun, am mers spre birou.
Roman mi-a dat fostul lui birou pentru mine.Mi-am deschis cartea și am început să citesc în timp ce sorbeam din cafea.
După ceva timp mă simt plictisită și incep să cutreier prin rafturile înalte.
Sunt multe carṭi, care mi-ar face plăcere să le citesc.
Oamenii lui Roman au adus carṭile care credeau că îmi va place.
Spre surprinderea mea, erau carṭi romantice.
Am luat una și mi-am făcut drum spre canapea.
.
.
.
.
.
.
.
.Sper că eram cu cineva care să îmi aducă mereu flori și să mă respecte.
Speram că întâlneam un bărbat Care să mă înțeleagă, și să îmi respecte decizia, nu să mă amenințe să fiu cu el.Speram că primul meu sărut să fi fost romantic.
Cartea aceasta ma făcut să mă simt ca și cum viața mea este lipsită de romantism.
Da, am fost sărutată, nu mai sunt virgină... dar în toate astea, nu este pic de iubire sau romantism.
Trag fermoarul rochiei și mă uit în oglindă.
Era fără subînṭeles o rochie frumoasă.
Bleu cu perle și Diamante de la încheietură până la talie.
Strâmtă pe corp în așa fel să îmi arate formele.
Era puțin largă deasupra genunchilor.Mi-am pieptănat părul, l-am aranjat pe o parte și am luat cerceii cu perle care se asortau cu rochia.
Mă machiez puțin, cu un gloss de culoare piersicii. Lui Roman nu îi place când folosesc prea mult machiaj.
Am auzit o ușă trântindu-se.
Am ieșit din dressing și l-am văzut pe Roman.
Am încremenit când am văzut că Roman este supărat.
Mi-am mușcat buza speriată.
Și-a aruncat sacoul pe canapea și ochii lui i-au întâlnit pe ai mei.
CITEȘTI
All mine
Romance"Tu ești a mea încă din momentul în care am pus ochii pe tine, asta înseamnă că nu poți fugi de mine, nu poți să te uiți sau să vorbești cu alți bărbați...ai înţeles?" Am tremurat. Ochii lui întunecaṭi se uitau parcă în sufletul meu. Am dat din cap...