„1...." začal odpočítávat Jungkook.
„2..." přidal jsem se k němu.
„3" podívali jsme se oba na něj.
Ozvala se ohlušující rána.
„Vypadněte!" zařval a bouchnul do stolu. Samozřejmě že ti co se na něj předtím nedívali, se ted koukli. Drbny....
Holky co kolem něj postávali ale k ničemu se neměli. On vás zabije vy krávy jedny...
„Tak bude to?!" křikl ještě víc nahlas, až jsem myslel že mi vybouchnou uši.
Holky teda s otfrknutím odešli. Podíval jsem se na pana učitele Kima který se mu zatím smál, až mu z toho tekli slzy. Tebe taky zabije...
Něco na něj zavrčel a pan Kim se smát přestal. Spíš se už jen pochechtával a utíral si slzy od smíchu.
YOONGI POV.
„ Budeš se mi dlouho smát?" procedil jsem naštvaně skrz zuby. Hned se smát přestal. Hovado jedno.
„ Já za to nemůžu že ty holky vypadali jako kdyby tě chtěli znásilnit" uchechtl se Taehyung.
„ HaHa" zavrčel jsem nepřijemně a dál se hrabal v jídle. Teda aspon myslím že to je jídlo...
„Hele dívá se sem anděl" zašeptal mi do ucha.
„Kurva jakej anděl Taehyungu?" zasmál jsem se.
„No anděl s nádherným hlasem" zašeptal zasněně.
„ O kom to mlu- aha" podíval jsem se směrem kam koukal on a uviděl ty dva kluky jak si o něčem povídají a dívají se sem.
„ Ježiši ani pomlouvat neumí" zavrtěl jsem nechápavě hlavou.
„ Třeba nepomlouval" Pokrčil rameny.
„ Jasně hrajou člověče nezlob se.... Vole koukájí se sem, a dívají se na nás. A navíc žádný člobrdo tam nevidím" zasmál jsem se.
„ Seš idiot" zakroutil hlavou.
„ Jasně...Idiot který přeskočil několik ročníků a to do té školy ani nechodil, a úspěšně a dokonce i rychleji ukončil vysokou školu" odfrkl jsem si.
„Štěstí" zamumlal.
„No tys ho teda moc nepobral....Už na základce jsem ti musel dělat úkoly abys prošel. Nechápu jak se zrovna z takového lempla stal nejoblibenější učitel na škole"
„Talent" zasmál se.
„To tak hele zvedají se" ukázal jsem na ty dva kluky.
„ Pak kdo je tu ta drbna" zahuhlal.
„No ty" zasmál jsem se.
ČTEŠ
𝐌𝐲 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝- 𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧
Teen FictionSedmnáctiletý chlapec jménem Park Jimin " trpí " poruchou zvanou Little space. Min Yoongi, přísný avšak velmi mladý učitel, který nastupuje na Seoulskou střední kam čirou náhodou chodí Jimin. Jak se projeví Jiminova " nemoc"? a jak se s tím "vypo...