13

1.1K 71 12
                                    

Jungkook POV. 

Jsem si víc než jistý že se nám náš malý Jiminie zamiloval do učitele! 

Kdyby se dali dohromady mohl bych ho vydírat aby mi dal lepší známky, i když tak zlej nejsem.....možná. 

Stejně nechápu jak se mu povedlo sbalit třídního, přičemž ho zná sotva dva týdny! Já na  Taehyunga mrkám celou dobu, a on si mě nevšímá! Hajzl. Ale! Nemůžu ztrácet naději! Budu ho otravovat tak dlouho dokud se do mě nezamiluje! Já vím geniální plán, ale co taky čekat ode mě. Ne tohle ironie nebyla. 

To si tak sedíte v lavici přičemž vymýšlíte balící hlášky, když si všimnete že se váš nejlepší kamarád zamilovaně usmívá. 

„ Šmarja pano.....setři ten úsměv" zamumlal jsem. 

Ihned se na mě otočil, s ne moc vřelým pohledem. Ajaj. 

„ Uklidni se ty čivavo..." zasmál jsem se. 

„ Jeone Jungkooku!!" zaječel až se na nás třída otočila. 

„ Nemáte nic lepšího na práci?!" vyštěkl jsem. 

„Hele-" nedokončil větu jelikož ho přerušila učitelka která právě vešla. 

„Zdravím vás žáci! Dnes si dáme opakovací testík!" usmála se na nás zlověstně. 

Já vím o co ti jde ty babo! 

„ Ale však jste nám nic neříkala!" vyjekla nějaká holka ze přední lavice. 

Co si zrovna ona stěžuje, když to do sebe určitě biflovala několik hodin. 

„ Já jsem tady učitel, já vám nemusím nic sdělovat!" pověděla přísně a na tu holku se podívala fakt hnusným pohledem. 

„ Ale-" Chtěla začít protestovat, ale zabránil jí v tom učitelky křik. 

„Slečno Manoban! Už jsem řekla!" zařvala přičemž si sedla tou svojí prdelí na židli. 

No tak ted ji naštvala takže se ta bába určitě pomstí. 

Nejen já jsem to viděl,  i Chim se na mě podíval ustrašeným pohledem, protože nám obou tenhle předmět zrovna dvakrát nejde. Ale já mám co říkat. Jeho nejhorší známka z tohohle předmětu je za tři, to u mě to je za čtyři. 

Další důvod proč musím chodit s učitelem....






Zdravím vás! Jak se líbila? 

𝐌𝐲 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝- 𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧Kde žijí příběhy. Začni objevovat