32

1K 62 7
                                    

Taehyung pov.

Když ta holka odešla, vypadalo to tu díky bohu už čistě. A to jen kvůli tomu že mi došlo že na té chodbě někdo bude stát. Jen jsem nečekal Jungkooka ale nějakého učitele.

„ V písemce jsem viděl že jsi nepochopil zadání, jinak si to chápal nebo?" Zeptal jsem se a začal hledat nějaký čistý papír na který by mohl psát.

„ Když myslíte" pokrčil ledabyle rameny a dál na mě koukal.

„Jsi v pořádku? Nechceš vodu nebo něco?" Zeptal jsem se protože mi byl jeho pohled více než nepříjemný.

Zakroutil hlavou v nesouhlas ale nic neřekl. No tak tohle jde opravdu dobře...

„Fajn.... Tady máš papír, tu propisku. Zkus to zvládnout sám, kdyžtak ti pomůžu nebo znovu vysvětlím." Podal jsem mu vše potřebné, a vrhl se na testy na zítra.

„Pane učiteli? Mohl bych se na něco zeptat?" Zvedl jsem hlavu od testů a pokynul mu ať mluví.

„Ta holka jak tu byla předtím... Co tady dělala? Chci tím říct že jste vypadal divně, a tady na stolu je nějaká bílá tekutina" Nevině se na mě podíval a v očích mu nezbedně jiskřilo.

A jsem v háji. Určitě to řekne řediteli a ten mě vyhodí. Pak nenajdu práci a budu v prdeli.

„ Co myslíš? Tak nějak nechápu význam tvých slov" nervózně jsem se uchechtl.

Zapírání je přece nejlepší cesta jak ven ne?

„ Fajn tak na rovinu... Spali jste spolu? Nebo vám jenom vykouřila? Nebo vyhonila? To je už celkem jedno. " Jeho zákeřný tón se nedal přeslechnout.

„Jungkooku! Co to kurva? Je to moje studentka proboha! " Zvýšil jsem na něj hlas ale s ním to ani nehlo. Bože co je to za bestii?

„ Dám vám nabídku pane učiteli" úplně odignoroval moji osobu a mlel si svojí.

„ Ty hade!" Praskl jsem do stolu, ale stejně jsem věděl že mě má ten spratek v šachu.

„ Fajn.. jakou nabídku?" Zavrčel jsem a oplatil jsem mu pohled.

„Buď budete můj Sugar daddy..." Začal a mě stuhla krev v žilách.

„ To nemyslíš vážně.." vydechl jsem, a dál na něj nevěřícně zíral.

„ Nebo daddy... Taky by se to mohl dozvědět ředitel a to vy nechcete nebo?" Provokativně si olízl rty a mrknul na mě.

Ten had!

„ Jungkooku! Víš ty vůbec co to znamená?! Došlo ti že spolu budeme spát a dělat i ty ostatní věci? A tím by jsme taky porušovali pravidla školy?!" Mám pocit že neví co říká....

„Tak co? Berete? " Povzdechl si a prokřupal si prsty.

„Jen s podmínkami.." vydechl jsem.

Nechápu jak s ním můžu souhlasit! Vím že to je prohraný boj s ním. Takže nejspíš proto.

Nebo prostě dřív mluvím než myslím, což by dávalo větší smysl...

„ Jaký podmínky?"

„Nikdo o tom nebude vědět! Ani ten Jimin nebo jak se jmenuje. Za druhé když spolu budeme spát, bude to u mě ne u tebe! A aby bylo jasno... Já nikdy nejsem bottom" při poslední větě jsem se na něj zákeřné ušklíbl, doufajíc že to nepřijme.
Nebo lépe odvolá celou tu svoji nabídku.

„Ani jsem nepočítal s tím že bych byl top... Jinak... Když budeme spolu mít sex nebude to jen u vás že ne?"

„Nemusí to být jen u mě, ale u tebe to nikdy nebude"

„ Fajn ještě něco?" Nedočkavost z něj přímo šřela.

Moc pozitivity tady najednou ne?

„ Mmh...  Nebudeme do toho tahat city, jakmile se jeden z nás zamiluje celá dohoda padá"

Chvilku váhal, ale nejspíš mu došlo že se mnou nehne. Konečně mám zase pocit že tady velím já.

„ Platí! " S tímhle se natáhl přes stůl a skoro až agresivně se natáhl pro moje rty.

Zdravím Vás!

Já říkala že to je asi tak o 100 slov delší než je píšu normálně xd

Tak co říkáte?

𝐌𝐲 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝- 𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧Kde žijí příběhy. Začni objevovat