23

1K 70 6
                                    

Došel jsem domů, přičemž jsem se snažil co nejpotišeji otevřít, a zavřít dveře. Myslel jsem že by  mi to mohlo pomoct, když je teprve deset. Což se musím pochválit že jsem i přes to, že jsem nejspíš celou noc chlastal, vstal poměrně brzo. 

„ Kde jsi byl?" vyjekl Jin z obýváku. Jeho věčný úsměv nahradil naštvaný výraz, s výraznými kruhy pod očima. 

Nic jiného mě nenapadlo než lhát. Malé lži přece nikomu neublíží...

„Přespal jsem u Jungkooka.." nervozně jsem se zasmál a chtěl jít do svého pokoje, ale to by mě nesměl zastavit Jinův přísní hlas. 

„Nekecej! Jungkook se tu ve 4 ráno stavoval jestli si už doma! Namjoon musel do práce a musím ti říct že byl totálně vytočenej!" Jejda..? 

„ J-Já... N-No.." zakoktal jsem a podíval se do jeho unavených očích. 

Bože co jsem to udělal? Kvůli mě se Jin nevyspal, a očividně nešel do práce, a zůstal vzhůru jen na kofeinu. 

„Ty co? Uvědomuješ si vůbec závažnost této situace Jimine?!" zeptal se mě ne moc láskyplným tonem... 

„Já...J-já..." nedokážu vůbec nic říct. Mrzí mě to, ale stejně. 

Jsem puberták neměli by být zvyklí? Určitě to ani dělali v jejich věku taky! 

Jimine...." začal klidně. 

„ Vysvětli mi co se stalo" už zněl o poznání klidněji. 

****

„Ty ses vyspal s holkou?!" vyjekl Jin když jsem mu povyprávěl všechno co se té noci stalo. Teda jen to co jsem si pamatoval. 

„ Jo..." zamumlal jsem tišše. 

" Jimine...Měli jste aspon kondom?" doufal jsem že se nezeptá, ale to by nebyl Jin. 

„Ne."

„Ježiši Jimine! Může být těhotná...! Bože....Namjoon nás oba zabije... Tebe že ses opil i když ti není tolik abys mohl pít, a že si možná zbouchnul nějakou random holku, a mě za to že jsem tě neuhlídal..." Přemýšlel nahlas Jin. 

„Co kdyby si mu neříkal že jsem se s někým vyspal?" zamrkal jsem nevinně. 

„Ale-" chtěl začít protestovat. 

„ Namjoon tě zabije, mysli na to" mrkl jsem na něj vítězně. 

„ Spratku...." zamumlal. 

Seš dobrej Parku Jimine...

„Fajn..! Ale pod podmínkou že mi pomůžeš uvařit oběd!" 

„Platí!" usmál jsem se. 

Stačí tak málo abych Jina přemluvil. 

Fajn tak Jina mám, nejspíš bude problém Namjoon.
Jeho se i celkem bojím. Tak jakože nikdy nevíš.

No nechám to vyřešit mé budoucí já.


Zdravím Vás! 

Jak se líbila kapitola? 

Myslíte že se to Namjoon někdy dozví? A jak na to popřípadě bude reagovat? 

A co myslíte, bude ta Nikatashii těhotná? \(◎o◎)/

𝐌𝐲 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝- 𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧Kde žijí příběhy. Začni objevovat