11

1.2K 77 9
                                    

„ Vstávej!" tahal mě Jin z postele. Jeho hlas byl lehce pobavení ale snažil se to skrýt zvýšením hlasu. 

„ Ne" zabručel jsem, a se spokojením úsměvem jsem svojí hlavu nechal padnout do polštáře. Bolí mě celý tělo. 

Ale říct Jinovi že mě něco bolí, tak mě vezme do nemocnice, a i kdyby v té nemocnici řekli že jsem v pořádku stejně by mě nejmín čtrnáct dní nechal doma, a staral se o mě jak o princeznu, díky tomu by nechodil do práce, tím pádem by nebyli penízky na moje hadříky. To se prostě nesmí stát. 

„ Jak jako že ne?!" vyjekl. 

Otevřel jsem jedno oko, jen abych ho znovu zavřel. Jin očividně po ránu znaven si tahal za vlasy, a dle jeho výrazu určitě vymýšlel přímo dábelský plán jak mě sesadit z mého království- tudíž z mojí postele. 

„ No jak chceš Jiminie.....Yoongi!" zařval přes celej barák až jsem si musel uši překrýt peřinou. Co je to za nápad takhle po ránu tady řvá- počkat co že to říkal?! 

Jakej kurva Yoongi?! Však on by měl být doma ne?- Aish co to melu však včera říkali že tady zůstane aby mě odvezl do školy, a my tak mohli jít spolu. 

„ Kurva!" vyletěl jsem z postele. Úplně jsem zapomněl že nesmím před rodičema mluvit sprostě, ale Jin to nejspíš odignoroval jelikož jsem z koupelny slyšel jeho smích, a následně spokojenej povzdech, k čemu usuzuji že se mu povedl jeho plán.

Zavřel jsem se v koupelně a snažil se vypadat k s větu. Panebože co jsem včera dělal že dnes vypadám jak mrtvola?! 

„Aish" zavrčel jsem si pro sebe, jelikož dneska budu muset nejspíš použít trochu makupu na zakrytí, nejlépe celého obličeje. 

„ Jimine?" zaklepal mi někdo na dveře koupelny. Podle hlasu jsem poznal....Yoongiho?

Tak ok! Hlavně nepanikař, a nechovej se jako se jako ty! 

„N-No?" kníkl jsem tiše a doufal že to slyšel, jelikož bych se nechtěl opakovat. Díky bohu mě slyšel i přes dveře. 

„ Tak za 20 minut vyrážíme, takže se připrav jo?" promluvil hlubokým, a neuvěřitelně nádherným hlasem. 

„ Jo" ozval jsem se poněkud hlasitěji. No Jimine můžeš na sebe být pyšnej. Právě na tebe promluvil tvůj třídní, a ty ses neroztekl nad jeho hlasem...teda téměř neroztekl. 

𝐌𝐲 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝- 𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧Kde žijí příběhy. Začni objevovat