18

1.1K 75 14
                                    

Všichni jsme na Jungkooka koukali jako na boží znamení. Co to ten kluk proboha řekl?! 

Jakože jsem věděl že se mu pan Kim líbil, ale snad se ho nesnaží dostat, mohly by z toho být problémy. Měl by asi tak stejné problémy jako já s Yoongim ale stejně by to byly problémy!. 

„ Chci s ním chodit!" řekl z ničeho nic Jungkook, a Jin který vypadal že už zase začíná dýchat, znovu dech ztratil. No že si ještě nezvykli, je to přece Jungkook. 

„A-ale však to nejde! Je to tvůj učitel Kookie!" upozornil se Jin. Tomu se Jungkook zasmál, a nahodil povrchní pohled. 

„ Jo takže když Jimin flirtuje s panem Yoongim tak je to v pořádku! Ale když já chci chodit s panem Taehyungem tak je to problém" rozhodil rukami Jungkook. 

No jakože má pravdu, ale já s ním neflirtuji! To on se mnou! 

„ Co?! Vy spolu s Yoongim flirtujete?" vyjekl Jin. 

Nebyl to náhodou on, kdo měl pořád za to že bych si měl začít s Yoongim? 

„ N-Ne?"

„Halo? Já jsem pořád tady, a nezajímá mě, možná šukačka s panem Yoongim, takže prosím, můžete mi odpovědět na otázku?" ozval se Jungkook. 

„ No hele....těžko říct. Viděl jsem jeho přítelkyni....teda když s ní ještě byl. Vídal jsem ho jenom z holkami, takže si nemyslím že by byl gay" ozval se snad dneska poprvé Namjoon. 

„ No jo zlato, ale může být taky na oboje" oponoval mu Jin. 

„ A ty si ho snad někdy viděl s nějakým klukem?" otázal se Namjoon. 

„ Ne.....ale třeba je jenom neukazuje, co ty víš" stál si za svým Jin. 

„ Taky možnost" pokýval uznale hlavou. 

„ Jinak proč se na to ptáš? Sice víme že se ti líbí, ale on ti snad nedal nějaký náznak toho že by tě chtěl, nebo ano?" zeptal jsem se ho já. 

Nemyslím si že by pana Taehyunga přitahoval Jungkook. Oba vypadají dominantně. Mají to složitější než já s Yoongim. U nás by bylo hned jasné kdo je top a kdo dominant. 

„No..... Dneska v kabinetě se ke mě měl víc, než třeba normální učitel.." usmál se nervozně Jungkook. 

„ Co myslíš tím že se k tobě měl?" zeptal se s podviženým obočím Joon. 

„No....Lepil se na mě" usmál se zasněně. 

Bože ten kluk je v tom až po uši. 

Zdravím, jak se líbila kapitola?

𝐌𝐲 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝- 𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧Kde žijí příběhy. Začni objevovat