Nestíhám! Opět. Je vážně nečekané že já Park Jimin chodím všude pozdně.
I na tu blbou party.Rychle jsem vyběhl z domu a začal utíkat na domluvené místo, kde se máme sejít s Jungkookem. Tudíž u Jessi před barákem.
Bože to bude zase něco.
Aby jste byly v obraze kdo je Jessi. Ona je ta snad největší, pařmenka kterou znám. Samozřejmě pořádá patry pořád, i když se jde do školy, ale ty největší párty se konají jednou za dva měsíce. Na té party, každoročně ztratí panenství polovina školy, ta druhá o to přišla už dřív.
Jessi nijak nevadí jít do školy s kocovinou. No učitelům to vadí, jelikož je potom nepříjemná. Víc než obvykle.
Teda Jessi je milá, když chce, až na učitele na ty je nepříjemná.
Připomíná mi občas Jungkooka.Ona a Jungkook jsou kámoši už...ani nepamatuju. Oba se chovají drsně ale ve skutečnosti jsou děsně hodní.
Už jsem viděl Jessiin barák. No poznal jsem to podle té hlasité hudby.
Nechtěl bych být její soused...
Už zdálky jsem viděl Jungkooka.
Jak nečekané že byl oblečenej co nejlépe. Černé potrhané kalhoty, černá košile, rozepnutá po lícní kosti, nějaký řetízky, prsteny, náušnice, nemohly chybět.„Jungkookie!" Zakřičel jsem aby si mě konečně všimnul.
„ No konečně! Sorry jsem tě neviděl, musíš vyrůst" zasmál se, když jsem k němu došel.
Nafoukl jsem tváře, a našpulil pusu, na důraz mého naštvání. Tomu se zasmál, a chtěl mě obejmout jako obvykle, ale já se mu vysmekl, a se skříženými rukami jsem vešel dovnitř.
Panebože! Moje uši!.
„ No tak čekej na mě!" Zavolal na mě Jungkook.
No já sem ho ignoroval, a navedl moje nohy k baru, kde jsem si hned dál něco tvrdého. (😏)
„ Tak tady si" zařval na mě přes hlasitou hudbu Jungkook když ke mě došel.
No zařval, ale přes tu hudbu to bylo stejně, tak jako kdyby mi to řekl normálně.„ Našel si mě!" Zasmál jsem se a kopl do sebe další kelímek, čeho si.
„Hele brzdi..! Nejsme tu ani deset minut, a ty začínáš být ožralej"
„ Dej mi pokoj... Prošel jsem se bavit" s tím jsem ho obešel, a i s mým dalším kelímkem jsem si to kráčel do největšího davu, tam kde se tancovalo.
Jungkook Pov.
Panebože já to podělal!
Už nikdy nevezmu Jimina pařit. Co jsem si mohl myslet když nebyl v dobré náladě?Třeba teď už půlhodinu tancuje jak dement, a tuli se ke všemu co je poblíž.
To není dobré...
„To je tvůj kámoš?" Zakřičel na mě, přes hlasitou hudbu nějakej kluk.
„ Jo! Teda ne, můj kámoš není taneční bestie" zasmál jsem se.
Možná bych si neměl dělat srandu, na účet mého nejlepšího kamaráda.
Zítra až mu budu vyprávět co tady dělal, tak mi zase bude nadávat proč jsem ho nezastavil.
Ale copak můžu? Pokaždé když k němu jdu že už půjdeme, mě vyžene se slovy : prošel jsem se bavit.
Víte co je zajímavé? Ve škole se s nikým moc nebaví, ale tady tančí na stole, a lepí se na každého šamstra co vidí. Ten kluk je divnej...
Už jsem se ho ani nepokoušel zastavit, a šel si prostě k baru, něco nalít.
Však já si ho potom někde najdu...
Zdravím Vás!
Jak se líbila Kapitola?Dostala jsem sprda za to že jsou kapitoly moc krátký xD
Jiminie je opilý, co myslíte že se stane?
ČTEŠ
𝐌𝐲 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝- 𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧
Teen FictionSedmnáctiletý chlapec jménem Park Jimin " trpí " poruchou zvanou Little space. Min Yoongi, přísný avšak velmi mladý učitel, který nastupuje na Seoulskou střední kam čirou náhodou chodí Jimin. Jak se projeví Jiminova " nemoc"? a jak se s tím "vypo...