43

164 10 4
                                    

Taehyung pov.

Nasednul jsem i s Jennie do auta, a pevně stiskl volat. Ona prostě neumí mlčet, teď se v tom on  bude štourat a vyptávat se na mě. Myslel jsem že když ode mě utekl s brekem, tak že už jsem ho přešel. Že už ho nezajímám.
Ale způsob jakým na mě koukal..ty oči které mě propalovali skrz na skrz tvrdili opak.

„ Měla by ses naučit mlčet, když tě nikdo nevyzívá” ceknul jsem, a pomalu vycouval z parkoviště.

„No promiň, ale jak mi mělo dojít že ses mu s tím nepochlubil? Kort když o něm pořád básníš " odfrkla si a něco zběsile ťukala do telefonu.

Pche,já o něm vůbec nebásním. Jako jo, možná jsem se malinko zmínil..fajn trochu víc jsem se zmínil.. Ale to ještě nic neznamená. Ne?

Dal jsem to nerozebíral, nebylo co vlastně. Po deseti minutách jsem zaparkoval u mého bytu a i s Jennie vystoupil.

„ To je auto tvých rodičů?" zeptala se a ukázala na černý mercedes to stál opodál. Asi parkovala má matka, stojí křivě.

Ahh, jen to ne proboha.

Jimin pov.

Jungkook někam zmizel a já nemám s kým jít ven. Napadlo mě mu zavolat, jenže to by mi to taky musel někdy zvednout! Je fakt děsnej, k čemu ten telefon má jako. Ani odepsat neumí, kolikrát čekám celej den na jeho odpověď přičemž mi to většinou jen likne.

Vešel jsem domů, kde už na mě čekal Jin s vařečkou v ruce, a přísným výrazem na tváři.

„ Park Jimine! Ty sis ráno vůbec nevzal svačinu! Ani snídaně ses nedotkl! Že já ti jednu flaknu, tak já se tady s tím dělám a ty to pak necháš aby se to zkazilo?” spustil hned naštvaně. U toho machál vařečkou a prskal na všechny strany.

Ajaj no, se toho stalo.

„ Promiň Appa, když já si nevšiml žádného jídla a ráno jsem nestíhal. Ale ve škole jsem jedl, koupil jsem si bagetu, neměj strach" hodil jsem po něm šteněčí pohled, a s roztaženými rucemi jsem si šel pro objetí.
Ještě chvíli brblal, něco o tom že jídla z automatu jsou hrozný sračky ale nakonec mě objal na zpět a hladil ve vlasech.

Odložil jsem si tašku u sebe v pokoji, a šel se převlíknout. Když v tom mi cinkl instagram.

No já ho snad trefim! On mi vážně dal jenom like na zprávu.
            **************************************

Well, hrůza děs běs no nebudeme si přece lhát xd.
Takhle knížka mě už nenaplnuje, píšu ji už jen tak z nutnosti, což i tak vypada.
Buď ji smažu, nebo ji tu akorát nechám vyset.
No nic, love you all
Sleepy Stone

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 10 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

𝐌𝐲 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝- 𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧Kde žijí příběhy. Začni objevovat