Jimin Pov.
„ Jsem doma...!" zařval jsem ode dveří když jsem si sundával boty. Došel jsem jen v ponožkách do kuchyně a naskytl se mi pohled na Tatku u plotny jak se na mě přes rameno zářivě umívá.
„ Jak bylo ve škole broučku?" pronesl Jemně. Usadil jsem se za stůl a bradu si podepřel rukou.
„Jo...dobrý. Máme nového učitele" pronesl jsem ledabyle.
„A jak vypadá? Je na tebe hodný?" ptal se okamžitě, a dal přede mě talíř s jídlem. Aaaa umírám hlady.
„ Jo je celkem hezkej....ale mám pocit že si na mě zasedl" zamumlal jsem s plnou pusou. Táta se zasmál a podal mi ubrousek abych si mohl utřít svojí špinavou pusu. No co? Mám hlad. A tatka Jinnie vaří dokonale.
„ Takže se ti líbí?" pronesl a laškovně zahýbal perfektně střiženým obočím.
Na to že jsem adoptovaný se nemám vůbec špatně. Starají se o mě vážně ukázkově. Nemám si na co stěžovat. I přes mojí "chorobu" se mám dobře.
„ Nelíbí...Asi" zasmál jsem se a on se mnou. No jeho smích mi připomínal stěrku na okno.
„ Dobře....Mno. Táta přijde za chvíli" pronesl a už se otáčel k lince pro talíře.
Bouchly dveře. Táta číslo2, je doma.
„ Ahoj rodino" pronesl vesele a šel svému manželovi líbnout pusu na tvář. Mě rozcuchal vlasy a usadil se vedle mě.
„ Tak co je nového?" zeptal se zatímco mu Táta Jinnie nandával jídlo do talíře.
„Ale Jiminie má pocit že si na něj Yoongi zasedl" zasmál se Jin.
„ Počkat jak víš že se jmenuje Yoongi?" pronesl jsem zmatěně.
„ Je to náš kámoš" pronesl s úsměvěm táta Namjoon.
„ Tak proč si se ptal jak vypadá?" zeptal jsem se podrážděně.
Táta Namjoon se zasmál a čekal na odpověd od jeho manžela.
„Chtěl jsem vědět tvůj názor" pokrčil rameny s úsměvem.
„Super..." s tímhle jsem došel do svého pokoje.
Mám své rodiče rád ale někdy je mám chut uškrtit.
S povzdechem jsem spadl do svojí postele a vytáhl telefon.
Najel jsem na instagram a hned mi vyjela nová fotka od Jungkooka.
BunnyJK Přidal/a nový příspěvek.
BunnyJK
BunnyJK: Žiju! 🙃
Lixie: No to vidím jak žiješ xD
Chimmy: Sluší ti to 😘
LuHan: 💯😏 Bro
HaterJk: Další buzna🤢
Jinnie: Oh sluší ti to! 🥰
KimTaehyung: Mega!!😏
Musím uznat....mám fakt hezkého kámoše
ČTEŠ
𝐌𝐲 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝- 𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧
Teen FictionSedmnáctiletý chlapec jménem Park Jimin " trpí " poruchou zvanou Little space. Min Yoongi, přísný avšak velmi mladý učitel, který nastupuje na Seoulskou střední kam čirou náhodou chodí Jimin. Jak se projeví Jiminova " nemoc"? a jak se s tím "vypo...