„ Joone vůbec mě nezajímá že musíš ještě pracovat! Jimin je na tom špatně, už zase má ten svůj stav ale je to horší. Usnul a nejde ho probudit. Brečí a křičí ze spaní, víš jaké to pro mě je? Vidět svého syna trpět?!" SeokJin vyloženě zvlykal a řval na Namjoona v tu samou dobu, do telefonu.
" A co se mu stalo? Přece to nikdy není bez důvodu, Jine!" Namjoon byl vytočení, ale na druhou stranu Jina chápal. Je to jejich jediné dítě, a chápe že to pro Jina je momentálně těžké.
" Já nevím chápeš! Prostě v jednu dobu mu přeplo a zase byl ve stavu maličký! Po nějaké době usnul, a začal sebou škubat, řvát a brečet! Co mám sakra dělat..?!" SeokJin byl z této situace nešťastný, přičemž vůbec nic nechápal.
Přesně tak jak řekl jeho manžel. Nikdy se nedostal do tohoto stavu bezdůvodně. Něco se muselo stát, a Jimin o tom nikomu neřekl. Možná to věděl Jungkook, ale i Jinovi došlo že příčina bude jeho učitel Matematiky a Informatiky. Yoongi.
" Dobře dobře, hlavně klid ano? Za hodinu budu doma, vymluvim se na něco. Ty zkus zavolat Yoongimu nebo Jungkookovi a poptat se co se stalo. Podle jejich odpovědi se budeme orientovat dál" Namjoon tímto debatu ukončil, a byl rád ze SeokJin nic nenamítal.
Na druhou stranu Jin ještě zkontroloval třesoucího se Jimina než vzal do ruky znovu telefon a vytočil Yoongiho číslo.
Rozhodl se jeho i Jungkooka k nim hned přizvat, místo toho aby si popovídali přes telefon.
Chvilku to vyzvánělo než to Yoongi, celý rozmrzelý zvedl.
" Co chceš Jine? Pokud to bude nějaká hovadina přijedu a rozbiju ti h-" Nadávající Yoongi byl přerušen rozrušeným Jinem, který mu skočil do řeči.
" Jde o Jimina! Musíš přijet, nezajímají mě výmluvy za půl hodiny u mě. Nazdar" SeokJin položil telefon aniž by Yoongi stačil odpovědět.
Upřímně ho jeho odpověď nezajímala, momentálně měl důležitější věci na práci.
Zavolal tedy Jungkookovi který to skoro okamžitě přijal. Řekl mu to samý co řekl Yoongimu a zavěsil mu to.
„ Neboj Jiminie, to bude dobrý " uklidňoval Jin, Jimina.
Ale byl opravdu Jimin ten který potřeboval uklidnit?.
ČTEŠ
𝐌𝐲 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝- 𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧
Teen FictionSedmnáctiletý chlapec jménem Park Jimin " trpí " poruchou zvanou Little space. Min Yoongi, přísný avšak velmi mladý učitel, který nastupuje na Seoulskou střední kam čirou náhodou chodí Jimin. Jak se projeví Jiminova " nemoc"? a jak se s tím "vypo...