Third person view :
Jungkook věděl přesně co dělá. Snažil se z nic netušícího Taehyunga dostat informace. Nešlo mu do hlavy proč má seznamku když se vídá s ním. To snad ani jednou nepomyslel že by chodil se mnou?
Po nějaké době co si s ním psal, mu došla jedna věc. Taehyung to s ním nemyslí vážně, a tak by to měl ukončit dřív než bude pozdě.
Rozhodl se mu to říct. Zavolal mu s tím že se sejdou u Taehyunga za hodinu.
Jungkook už radši vyrazil, aby tam byl včas. Vždy je lepší být někde o chvíli dřív než aby přišel pozdě. Taehyung nemá rád opozdilce. Nechtěl ho nahněvat. Přeci jenom až to ukončí tak ho bude i nadále vídat ve škole. Doufal že všechno proběhne v klidu a oni mohli být třeba kamarádi. Nebo jen známí, hlavně ať by to nebylo divný.
Jungkook byl před jeho domem přesně za půl hodiny, což mu vyhovovalo. Jelikož se kvůli sexu scházeli u něj částo, měl Jungkook klíče.
Bez problémů si odemkl dveře, zul si boty které si dal stranou a vešel do jeho domu.Všude bylo ticho až na obývák který byl až na druhé straně baráku. Chtěl počkat u dveří, ale strašně ho zajímalo koho tam Taehyung má že se tak směje.
Potichu došel až do obýváku kde zůstal tupě zírat před sebe. Nikdo by si ho ani nevšiml kdyby mu v šoku nespadla mikina co měl přehozenou přes ruku.
Spočinuli na něj dva páry oči, zatímco se ty Jungkookovi začali plnit slzami.
„ Jsi tu nějak brzy ne?" Pronesl jako by nic, přičemž se zvedl, a po klukovi který ještě před tím ležel pod ním bez trika hodil ubrousky. Celé břicho měl od šlehačky.
****
jak už jste si mohli všimnout tak jsem zpátky! Já vím jste nadšení asi tak stejně jako já :^)Kapitoly budou ovšem kratší, ale tak pořád lepší než žádný ne }:‑)
Mimochodem Dobré ráno ♡
ČTEŠ
𝐌𝐲 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝- 𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧
Teen FictionSedmnáctiletý chlapec jménem Park Jimin " trpí " poruchou zvanou Little space. Min Yoongi, přísný avšak velmi mladý učitel, který nastupuje na Seoulskou střední kam čirou náhodou chodí Jimin. Jak se projeví Jiminova " nemoc"? a jak se s tím "vypo...