„ Jiminie! Pojd dolů prosim tě!" zakřičel na mě Jin. Aish zrovna ted? S povzdechem jsem vypl film a šouravím krokem se dostal do obýváku.
„ Co si- Pane učiteli?!" vyjekl jsem.
Začal jsem se cítít trapně. Panebože však já mám na sobě růžový triko a mini kratasy. Ježiši!
„Co tam tak stojíš? Sedni si ne?" optal se mě Jin
Víš já bych rád ale to by si mi musel tou svou královskou prdelí uhnout.
„Kam?" pípl jsem tiše.
Nepotřebuju se ztrapnit ještě víc.
„K Yoongimu tady není místo" ušklíbl se Namjoon.
„ A-Ale však t-tam není m-místo..." super! A příště by to mohlo jít i bez koktání.
„ Je...To nevidíš?" prootočil očima Jin.
Jo vidím na jeho klíně, ale nesednu si svému učiteli na klín. Takhle bych ještě propadl.
„ Sedni.." zasmál se Yoongi a poklepal na svůj klín. Nejistě jsem se podíval na Jina s Namjoonem, ale ti se jenom potuleně usmívali.
To jsou teda rodiče...
Opatrně jsem si sednul k Yoongimu na klín a ihned mě obklopila jeho vůně. Až ted jsem si všiml že mu to sluší. Volné černé triko, na krku pár řetězů a roztrhané černé jeany.
Prostě celý daddy materiál-
Sakra na co to myslím?! Však je to můj třídní! Do háje už. Jen já musím mít takovou smůlu. Bože.
„ Hezky voníš" pošeptal mi Yoongi do ucha a pohladil po boku. Nepatrně jsem se ošil což ho nejspíš pobavilo jelikož se ušklíbl a dál mluvil s Namjoonem.
„ Přespíš tu?" zeptal se zničeho nic Jin. Hodil jsem po něm vyděšení pohled načež se jenom zasmál.
„ Hele asi ne....Zítra musím do školy"
„ Tak můžeš vzít rovnou Chima ne?" zasmál se Namjoon.
Bože co my to dělají?!
„Dobře...přespím. Ale Jine! Uděláš něco dobrého k večeři a s Namjoonem se budete mírnit" pohrozil Yoongi a vztyčil prst na důraz svých slov.
„ Děláš jako kdybych neuměl vařit" prootočil očima Jin.
„ Nechceš spíš půjčit špunty do uší? Neručím za to že Jinnie bude potichu" zasmál se Namjoon a hodil po Jinovi očkem.
ČTEŠ
𝐌𝐲 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝- 𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧
Teen FictionSedmnáctiletý chlapec jménem Park Jimin " trpí " poruchou zvanou Little space. Min Yoongi, přísný avšak velmi mladý učitel, který nastupuje na Seoulskou střední kam čirou náhodou chodí Jimin. Jak se projeví Jiminova " nemoc"? a jak se s tím "vypo...