38

883 50 40
                                    

Jungkook pov.

S Jiminem jsem se rozloučil tak před půl hodinou, a momentálně mířím domů. Nechce se mi tam, zase tam budu sám a budu přemýšlet nad svým velmi krásným životem.

Nebo bych mohl napsat Taehyungovi, ale taky ho nechci otravovat. Přeci jen, taky musí mít nějaký ten soukromý život. Polovinu dne mu bere škola, a tu druhou se musí připravovat do školy. Nezávidím mu.

Přemýšlel jsem že si najdu nové kamarády. Přeci jenom, mít jen jednoho což je Jimin, je celkem blbý. I on má určitě další kamarády než jsem já.

Hah, každý má víc kamarádů než já. Což je celkem smutný. Mohl být zkusit seznamku. Nechci přítele ale kámoše, určitě by se tam někdo takový našel.

Odemkl jsem dveře do bytu a zamířil ihned do kuchyně. Z lednice jsem vytáhl banánové mlíko a s ním jsem se přesunul ke mě do pokoje. Ještě jsem si vzal laptop a sednul si s ním na postel.

Rychle jsem projel sociální sítě, a po uvážení že na netflixu zase není nic co by mě zajímalo, sem najel na seznamovací stránku. Normálně bych si to stáhnul do mobilu ale nechci aby mi potom chodili zprávy o nadržených maminách co jsou pár kilometrů ode mě. Už nikdy víc.

Musel sem si založit účet pod jiným jménem. Co kdyby tu byl někdo ze známých. To by byl trapas. Jen tak z nudy jsem do vyhledávače žádal Jiminovo jméno. Díky bohu, on založený účet nemá. Zadal jsem tam i Taehyungovo jméno. Má účet. A pořád aktivní. Proč je na seznamce, když má něco jako vztah se mnou?.

Rozhodl jsem se mu pod falešným jménem napsat. Třeba se nechytne. A třeba jo. To by mi snad ani tak nevadilo protože bych ho nějak přehodil na reálného Jungkooka. Hah.

Chat with@KimTaee.

@abcdefghi_lmnopqrstuvwxytex: Ahojky ^^.

Oh jak nenucený, Jungkooku. Opravdu. Mezitím co jsem čekal jsem si rozklikl nějaký random film, který mě po chvíli opravdu začal zajímat. Do té doby dokud mi z té seznamky nepřišla zpráva.

@KimTaee: Ahoj.

*******

Ajaj, já vím že mi to trvalo.

Heh kdy vyjde další opravdu netuším-

𝐌𝐲 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝- 𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧Kde žijí příběhy. Začni objevovat