Yoongi pov.
V pořádku....Já to naprosto chápu. Jimin...to roztomilé stvoření má little space. V pořádku. ALE SAKRA JÁ NECHÁPU PROČ!.
" Aish" povzdechl jsem si.
Jin šel uložit Jimina k nim do postele a zřejmě tam i s ním zůstane. Takže tu ted sedím s Namjoonem se kterým piju soju i když bych něměl jelikož je zítra škola. No co jsem učitel můžu si dovolit přijít pozdě.
„ Hele Joone...Jak dlouho bude Jimin v tomhle stavu?"
„ To závisí na něm jak se bude cítit. Ale u něj je to většinou tak že ráno už je v pohodě. Jen si potřebuje něco srovnat v hlavě" usmál se lítostivě.
„ Páni Joone já vás s Jinem obdivuju" vydechl jsem a podíval se na něj. Pozdvichl obočí a nechápavě nakrčil nos.
„ Zaprvé Jin hyung když tak už, a kvůli čemu?" ozval se Jin ze schodů. Tak asi nešel spát. No tak čemu se divit je teprve devět.
„ No...adoptovali jste si kluka, který je gay, ma růžovou hlavu, má little space. Přesto všechno ho berete jako vlastního. Neříkám nic začínám žárlit" pousmál sem se na ně. Mezitím si Jin sedl do Joonova klínu a ruku mu dal okolo krku. Tím se víc natočil na mě.
„ Víš Yoongi...Jimin je opravdu zlatíčko.." pousmál se Jin. " Nosí dobré známky, je milí, neodmlouvá, a prostě ho máme rádi ze vším všudy. A to že má little space...přijde mi to roztomilý..aspon si můžu zavzpomínat na ty doby kdy byl ještě malé škrvně " usmál se na mě.
„Páni..." vydechl jsem v úžasu. Čekal jsem že Jin něco takového řekne, ale až tak jsem to nečekal.
„ Je to prostě náš malý chlapeček" zasmál se Namjoon na Jina který se zářivě usmál, a přikývl.
„ No už asi půjdu spát...Jimina mám teda zítra vzít sebou" zeptal jsem se když jsem vstával z gauče.
„ Kdybys byl tak hodný" zamumlal Joon. Přikývl jsem a šel do pokoje pro hosty. Cestou jsem se ještě stavil u Jinova a Namjoonova pokoje. Měli otevřeno tak jsem nakoukl. Na posteli ležel zachumlaný do klubíčka Jimin a spokojeně odchrupoval. Pro sebe jsem se usmál a zavřel dveře. Spokojeně jsem si odešel do svého pokoje kde jsem udělal rychlou hygienu a zapadl do postele.
„ Aaaa postel" zaknučel jsem a převalil se na druhý bok.
Zdravím Jak se vám líbila kapitola?
ČTEŠ
𝐌𝐲 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝- 𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧
Teen FictionSedmnáctiletý chlapec jménem Park Jimin " trpí " poruchou zvanou Little space. Min Yoongi, přísný avšak velmi mladý učitel, který nastupuje na Seoulskou střední kam čirou náhodou chodí Jimin. Jak se projeví Jiminova " nemoc"? a jak se s tím "vypo...