Nějakým záhadným způsobem se mi podařilo usnout, a probudil jsem se až teď.
Čekám že budu mít vybitý mobil, a to ne jenom kvůli tomu že jsem idiot, ale taky proto že jsem usnul v podvečer a teď je nejspíš ráno.
Z kuchyně se ozývaly zvuky, takže jsou už vzhůru. Mám pocit že přišel ještě někdo.
Ale kdo? U Yoongiho pochybuji že by přišel, to spíš typuju na toho zrádce alias Jungkooka.
Šoupavím tempem jsem se odšoural do koupelny, pani já vypadám dobře i po ránu.
Teda ne jako Yoong- ne! Nebudu na něj myslet. Pokuď má přítele, tak je to zbytečnej boj. Hlavně prohraný boj.
Nějak jsem se hygienicky znemožnil a vydal se vstříc návštěvě, o které ani nevím že měla přijít.
Sejdu dolů do kuchyně a hned si připravím hrnek s kafem a zaliju ho vodou. Čirou náhodou jsem přišel akorát když dovařila. Nejspíš si chtěl někdo udělat taky kafe či čaj. Jejda. No co si může uvařit další vodu.
Doufám že si jí nevařil Jin, on to nemá rád, když mu někdo bere vodu na kafe. Heh...Dojdu i s kafem do obýváku kde mě skoro trefí šlak když uvidí Yoongiho v křesle.
Skoro okamžitě si mě všimne, a zářivě se na mě usměje. Jeho úsměv vážně hřeje...
Rozutekl jsem se k němu, a zastavil těsně před ním.
„Yoongi! Proč si neřekl že přijdeš?" Snažil jsem se nahodit flirtování tón, ale u mě to stejně vyznělo jako kdybych mluvil naprosto normálně.
Sakra! Já se snažím být sexy!
„Já to říkal Jinovi... Chtěl jsem vám představit me-"
„ O můj Jine hyungu! Ty musíš být malej Jimin" přiběhl ke mě nějakej kluk, šel nejspíš z koupelny.
Fakt řekl malej Jimin? Hlavně že on je čahoun...
Na nic nečekal, a vmačknul mě do obětí. Když už mě konečně pustil začal mumlat nějaká nesrozumitelná slova.
Jako kdyby mluvil na mimino...
„ Stačí Hobi... Je mu sedmnáct ne 3" zasmál se Yoongi, čím způsobil že se ten 'Hobi' ode mě odtrhl a nafoukl líčka. K tomu ohrnul spodní ret.
A pak kdo je tu dítě..
Hobi ode mě odstoupil a šel si sednout do Yoongiho KLÍNA!
Chápete to?! On si sednul do jeho klína!
„Eh... Sorry?"
„ Jo promin Jiminie.. Tohle je Hoseok, nebo Hobi to je na tobě. Víš on je..můj přítel" usmál se na mě celkem nervozně.
Prosím? Cože to říkal? On je jeho co?! No Jimine, že ti to nedošlo dřív. Třeba když ti o něm psal, nebo dokonce ted! když si mu sedl do klína.
Zíral sem na ně s otevřenou pusou už nejspíš dlouho, protože přišel Jin který mi dal pohlavek, s tím kde je moje vychování.
„J-jo.. eh Dobrý den..." miluju svoje herecké výkony, protože bez nich by poznali že jsem kousek od zhroucení.
„No vidíš jak to jde..." zamumlal Jin, a šel si i s Namjoonem sednout. Chvilku jsem na ně koukal dokud se moje oči nestřetli s těmi jeho.
Lítostivě se na mě usmál, a usrkl si ze svého hrnku. Poté odvrátil pohled na nové začínající konverzaci.
Nejspíš umřu...
ČTEŠ
𝐌𝐲 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝- 𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧
Teen FictionSedmnáctiletý chlapec jménem Park Jimin " trpí " poruchou zvanou Little space. Min Yoongi, přísný avšak velmi mladý učitel, který nastupuje na Seoulskou střední kam čirou náhodou chodí Jimin. Jak se projeví Jiminova " nemoc"? a jak se s tím "vypo...