36

980 54 5
                                    

„Zlato, vstávej.." zkusil znovu Jin vzbudit Jimina. Pokus dobrý, avšak marný.

„ Ježíši já na toho spratka dneska nemám... Kurva, vstávej Jimine!" Začal s ním lomcovat že strany na stranu, Jungkook.

„ Nemusel si být tak hrubý" zamumlal Jin a odvrátil pohled od Jimina.

„ A jak ho asi chceš jinak vzbudit, Jin-hyung?"

„ Mohl si to udělat mir-
„ Držte huby, je vzhůru" přerušil Jina Yoongi, kterého už nebavilo věčné hašteření mezi těma dvěma.

Vážně, hádali nebo dohadovali se skoro každou chvilku. Jednali spolu spíš jako kamarádi, než by měli. Jakoby jejich vztah- kamarád jeho syna- úplně vymizel, a najednou se z nich stali nejlepší přátelé.

„ Jak je ti, Jiminie?” zeptal se hned Jin a přispěchal blíž k posteli.

„ Nikdy mi nebylo líp..” odpověděl Jimin sarkasticky což podivilo nejen Jina s Joonem ale i Jungkooka.

Proč se najedou chová tak drze?

„ Jimine..” začal Yoongi přísným hlasem, načež jmenovaný hned změnil výraz ve tváři.

„ Je mi dobře, co se stalo?” opravil se hned Jimin načež se Yoongi usmál, ale Jungkook podivil.

Vážně má Yoongi na Jimina takový vliv?
Proč..?

„ Měli by jste si promluvit..." Řekl hned Joon a začal strkat zbytek lidí, krom Yoongiho ven z pokoje.

„ Co mě strkáš? Ty ještě jednou do mě šťoucháni-„ za nadávajícím Jinem se zavřeli dveře, a tak v pokoji zůstali jen ti dva.

Nastalo hrobové ticho. Ani jeden z nich nevěděl co říct, či jak začít konverzaci.

„ Em... Tak co ty a tvůj přítel?” začal jízlivě Jimin, načež se Yoongi rozesmál.

„ Dobrý dobrý... Jen.. říkal že si ho začal sledovat na Instagramu a že by ti rád napsal, ale nechce se vtírat” Yoongi se pořád smál, načež Jimin studem sklopil hlavu.

„ On mi tam vyjel, přísahám!” pokusil se Jimin, ale jak je už známo- neumí lhát.

„ Víš zlato...Já a on máme otevřený vztah.. on může spát s jinými, taktéž já”

Jiminovi na jejich vztahu začalo něco nesedět.
Přece jenom, kdyby se tak moc milovali tak by se navzájem nepodváděli ne? I když dá se to brát jako nevěra, když o tom ten druhý ví?. Jimin začal věřit, že ne všechno je tak jak se zdá...

Aneb když Nikča zkoukne další k-dramu a hned to píše svý non-kpop-kdrama- bestie-

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Aneb když Nikča zkoukne další k-dramu a hned to píše svý non-kpop-kdrama- bestie-

Cítím se hrozně, ale zároveň dobře-

Jsem divná¿

𝐌𝐲 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝- 𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧Kde žijí příběhy. Začni objevovat