16

1.1K 65 22
                                    

Jungkook pov. 

Pomalu jsem zavřel dveře od Taehyungova kabinetu, a následně se dal na útěk. 

Ano, musím utíkat abych vykřičel do polštáře všechny svoje pocity. A že jich je. 

To co se tam stalo....jedním slovem katastrofa! 

Celou dobu jsem koukal na jeho krásný obličej, a když se mě na něco zeptal tak jsem koukal jako vyvoraná myš. 

Děláš si krásnou reputaci Jungkooku! To opravdu jo...

Utíkal jsem chodbou, a byl rád že je hodina. 

To mi připomíná, že kvůli němu jdu pozdě na hodinu! Na kterou už stejně nepůjdu, ale stejně! 

********

Práskl jsem dveřmi od svého baráku. Jsem rád že bydlím sám, jelikož za tohle by mě rodička vykastrovala. 

Vyběhl jsem schody do pokoje a plácl sebou do postele. 

„ Konečně.." zahuhlal jsem do polštáře. 

Možná bych měl Taehyungovi poděkovat, sice mi přivodil infarkt , ale aspon jsem nepsal dnešní test, díky kterému bych zase dostal za pět. 

Ptáte se co mi udělal tak hrozného, že budu mít trauma na celý život? 

On si sundal nějakou mikinu nebo co to bylo a ukázal tak jeho krásné bříško!. To bych ještě bral, ale když jsme se domlouvali tak si dal židli vedle mě, a vzal mě kolem ramen! 

To už bylo na mě moc! 

Ono nestačí že jsem z něj celou dobu byl nervozní, ale on ještě udělá tohle! 

Ted mě napadá že bych se měl někoho zeptat jestli je gay nebo ne. Můj gay radar nefunguje. 

Uvažuju o Jiminovi, protože jeho rodina, a tím myslím SeokJina se myslím že zná s bratrem Taehyunga. Ten by to mohl vědět. 

Jungkook-shii: Jimine mohl bych přijít? Potřebuju s tebou o něčem mluvit.

Vlastně jdu z tvýma tátama ale tebe tam taky uvidím! 

Jiminie_Pabo: Ok v kolik, a o čem? (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

Jestli je Taehyung gay...

Jungkook-shii: Tak za půl hodiny u vás? To ti řeknu potom.

Jungkook-shii: Počkej! Jsou doma vaši? 

Jiminie_Pabo: Je to jejich barák......ʘ‿ʘ, samozřejmě že jsou doma, proč?

Jiminie_Pabo: Jinak ok, budu tě čekat. (◕‿◕✿)

Jungkook-shii: Aleee jen tak xD Tak za chvilku.

Jiminie_Pabo: Ok Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Tak fajn, už se stačí jenom zeptat to dáš! 

Rychle jsem se převlékl a mohl vyrazit, jelikož jejich barák je někde na konci města. 

Bože proč bydlí tak daleko?! Pro lidi jako jsem já, kteří nemají auto, a autobus nejede, je to celkem složité! 

Zdravím Vás! 

Jak se líbila kapitola? 

A co myslíte, je Taehyung gay? 

V příští kapitole se to trochu rozebere...xD

𝐌𝐲 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝- 𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧Kde žijí příběhy. Začni objevovat