من رواية حارسي الشخصي مجهول الهوية بقلمي سندريلا انوش ❤💋💋...
ثم صرخ صرخة واحده اهتز لها عرض البحر قائلاً بندم وحزن:لا يا ساجد لا فووق يا ساجد فوووق يا ساجاااااااااااااااااااااد.
ثم دخل في نوبة بكاء هستيري واخذ جرح ذراعه ينزف..بينما دلف الجميع الي تلك الغرفه الصغيره ووقفوا بآسى..
حتي تقدم انور واخد ساجد من بين يد الاخر ثم احضتنه عدي بقوه..
فتشبث به هيثم وكأنه طوق نجاته..اتي الليل والجميع في عرض البحر فقال قاسم:مش هقدر ارجع للقصر تاني.
فارداف عليه ايهم:ولا انا..عزيز عرف اننا كنا في صفكم واظن لو رجعنا هنندبح.ربت عدي علي ظهر ايهم قائلاً:تعالوا مصر محدش هيقدر يوصلكم هناك هتكونوا تحت حمايتنا.
فابتسم قاسم وايهم ونظروا الي بعضهم ثم نهضوا سوياً الي غرفة التحكم ليتجوه الي البر لدفن ساجد ثم ينتقلوا الي مصر..
بينما اخذ عدي جانباً واتصل بامجد..
انتظر قليلاً حتي رد عليه امجد بضيق:وصلي الخبر..اهم حاجه مفيش حد اتاذي جامد غير ساجد!فنظر عدي اليهم وقال:قاسم الكلب عضه وهيثم دراعه اخد طلقه فيه بس خرجناها احنا.
ثم اغلق الخط واتجه اليهم ثم جلس وهو يشاهد انعكاس النجوم علي وجه المياه..
مر شهر..
شهر خيم علي هيثم الحزن وعكف غرفته عند روز.. بينما مهند لم يحاول الحديث معه..عندما علم ما حدث مع ساجد فهو كان صديقهم الثالث..بينما احتجز منصور في مصحه لعلاج الادمان..ولانه ليس في حاله متقدمه من الادمان ستكون اقصي فتره لعلاجه لا تتجاوز الثلاثة اشهر..
في المصحه جلست ندي امام منصور وعلي وجهها ابتسامه كبيره..
فقال الاخر بانزعاج:هتفضلي مبتسمه للحياه كدا كتير.
فضحكت قائله:اصل بصراحه مبسوطه انك اخدت الخطوه دي عشاني وعشان نفسك.فبادلها الابتسامه قائلاً :كله يهون عشانك يا ندى..لانك الحاجه الوحيده اللي نضيفه في حياتي.
فابتسمت بخجل واعطته هديه بسيطه جلبتها اليه من محل الهدايا ورحلت..حتي وصلت امام حارتها فوجدت تلك الماكره التي تسمي هند في انتظارها..حاولت ندي تجاهلها ولكن الاخري اوقفتها بقولها:اي ياختي! كنتي عند حبيب القلب.
فاستدارت اليها ندي قائله:اه كنت عنده ثم اقتربت من وجهها قائله باستفزاز:وقريب اووي هنكون مع بعض يا هند.تهكمت معالم وجه هند ودفعت ندي بعيداً عنها قائله بصياح لفت انتباه الجميع:حوش حوش الشرف اللي بينقط منك ياببتتت.
فنظرت ندي بعدم فهم لما تفوهت به هند الان فما علاقة الشرف بما قالته للتو..
بينما اكملت هند قائله بصوت غجري:اومال لو مكنتيش بنت حرااام كنتي عملتي فينا اي؟!
أنت تقرأ
حارسي الشخصي مجهول الهوية
Actionيأتي ذلك المجهول من بلاده البعيده ليستقر في مصر هرباً من اخيه الجشع..الطامع في السلطه والذي يريدها في قبضة يده..وحاول قتل اخيه الاكبر الا وهو هيثم بطل روايتنا..لينتهي المطاف به في العمل متخفياً وكأنه حارسي شخصي لاحدى نساء المتجمع المخمل..ولكن هل س...