MEDYA ÇINAR
CEREN'DEN
Nasıl bu kadar içtim bilmiyorum aslında hayatımda hiç bu kadar içmemiştim içmemin sebebini biliyorum ama hatırlamıyorum heralde kafam dağılsın diye içtim.
Uyandığımda başım çok ağrıyordu bide okul var hiç çekemiğcem şimdi saate baktığımda saat 06:50 geçiyordu ders 08:30'da başlıyordu daha çok zaman vardı.
O sırada duşa girip rahatladım. Okulda kıyafet serbest olduğu için altıma kısa kırmızı bir renk etek üstüme beyaz çok beğenerek aldığım gömleği giydim.
Ayağım ağrıdığı için babet giymeyi tercih ettim. Zaten okulda topuklu ayakkabı giymeyi tercih etmiyorum. Saçlarımıda maşayla hafif dalgalandırıp güzel göründüğümü düşünüp odadan çıktım.
Direk Melisa'nın odasına daldım tabii hanımefendi hala uyuyordu onu nasıl uyandıracağımı biliyordum.
MELİSA'DAN
Yüzüme yapış yapış birşey döküldüğünde yatağımdan zıpladım ve direk yeri boyladım.
Beni böyle tek uyandırabilecek sürtüğe baktığımda gülüyordu. Onun bu haline sinirlenip ayağa kalktım.
" Kızım sen manyakmısın hiçbir insan yüzüne kola dökülerek uyandırılır mı mal"
" Melisa sen insan mısın ben seni uzaylı sanıyordum"
" Hahahaha çok komik defol odamdan yoksa şuan burdan sağa çıkamazsın"
" Tamam be huysuz şurda bi eğlenelim dedik burnumuzdan getirdin"
" Harbi malsın sen ya eğlendiğin kişi benim"
" Eee ben ne diyorum"
" Tamam Ceren senle uğraşmiğcam defol odamdan"
" Saat 07:30 çabuk hazırlan geç kalıcaz" diyerek odadan çıktıç
Ceren'in arkasından sövmeye başladım yani hiç bir insanın yüzüne kola dökülerek uyandırılırmı canım.
Ama ben ona yapacaklarımı çok iyi bilirim bitti o gerizekalı sürtük. Neyse bu halden kurtulmak için banyoya girdim. Duşa girip iyice yıkandım banyodan çıkınca kedili iç çamaşırlarımı üstüme geçirdim ve dolabı açıp giyeceklerimi seçmeye başladım.
Altıma buz mavisi şort üstüme yarım kollu bir omzu düşük bir tişört giydim. Saçlarımı düzleştirip çok az bir makyaj yaptım ayakkabı olarak mavi conversimi giydim.
Ceren gibi fazla güzelliğe önem vermediğim için aynada fazla vakit geçirmedim ve odadan çıktım.
Ceren beni aşağıda bekliyordu yanına gidip
" Hadi ben hazırım çıkalım" dedim.
" Hele şükür hazırlanabildin " dedi.
" Senle uğraşmiğcam zaten sinirliyim sana "
" İntikamını sabırsızlıkla bekliyorum"
" Bence sen hiç bekleme çünkü uzun zaman kendine gelemeyeceksin"
" Böyle bir şey yapamazsın dimi"
" Orasını ben bilirim canım sen kafa yorma"
" of tamam sana kötü bir haberim var"
" Neymiş kötü haber"
" Abimgil bu akşam bizi kontrol etmeye geliyor"
" Ne şimdi Barış gerizekalısı beni iki saat sorguya alır hiç özlemedim onu"
" Sen gel bide bana sor Savaş malıyla zaten aynı odada duramıyorum zaten boğulma gelir bana "
" Neyse hallederiz onları çıkalım hadi okula geç kalıcaz"
" Tamam güveniyorum sana canım kardeşim"
" Yalaka"
Ceren ile çantalarımızı alıp evden çıktık. 17 yaşında olduğumuz için araba kullanamıyoruz. O yüzden taksi çağırıp okula öyle gidiyoruz. Okula geldiğimizde bizim grup toplanmış sohbet ediyorlardı.
Bizim grup dediğim Emre, Çınar, Nisa, Polen tabi ben rahat dururmuyum yanlarına koşarak gidip Emre ile Çınar'ın kafasına vurdum.
" Neye gülüyorsunuz hemde bizsiz"
" Kızım kafama vurup durma salak olucam sonra"
" Sen zaten salaksın değişen bişe olmaz beyninden bir parça daha eksilir sorun yok yani"
" Aşk olsun Melisa sen benim biricik kankamsın"
" Ooyy kıyamam ben sana" diyerek Çınar'ın yanaklarını sıkıp öptüm.Emre'de
" Biz neyiz burda unuttun bizi şu iki günde"
" Öyle olurmu Emoşcum senin yerin bi ayrı bende" diyip onunda yanağından öptüm.
Ceren yanıma gelip " Hadi ders başliğcak sınıfa gidelim"
Emre,Çınar ve Cem aynı sınıftalar.
Ceren ve ben aynı sınıftayız.
Nisa ve Polen farklı sınıftalar. Tam sınıflata gitmek için ayrıldık sınıfıma girecektim ki . Ama bu nasıl olur ya?
LÜTFEN YORUM YAPIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Öküz Hali
Teen Fiction"Seni seviyorum bücür" "Bende seni seviyorum öküz" "Güldüğünüz zaman hayat daha i...