Bölüm 36

4.4K 226 13
                                    


CEREN'DEN


Doruk beni öptüğünde şoka uğramıştım.

" Ceren senden hoşlanıyorum."

" Bendenmi şaka mı bu rüyamı görüyorum yoksa" 

" Hayır gerçek şaka değil seni seviyorum" Doruk'un boynuna hemen atladım. Böyle birşey olacağını hiç düşünmüyordum.

" Bende seni seviyorum"

" ıımm dudaklarının tadı çok güzel".

" Doruk iğrençleşme"

" Doğruları söylüyorum."  " Gıcık" aslında böyle yapması hoşuma gidiyordu.

" Biz şimdi sevgilimiyiz"

" Evet öyleyiz aşkım" oy canım ya aşkım dedi yerim seni jojuk. Artık Cem'i unutmuştum çünkü Melisa'yı seviyordu. Ama Melisa Baran'ı deli gibi seviyordu. Neyse ne ben şimdi aşkımı doyasıya yaşıyim.

" Sen bana aşkım mı dedin?"

" Evet diyemezmiyim?" tabiki diyebilirsin bebeğim. neyse azgınlaşmayalım.

" Yoo diyebilirsin hoşuma gitti"

" Bana gidelimmi?" Acaba evde napıcaz neyse fesatlaşmayalım.

" Olur ama sen Baranla aynı evde yaşamıyormusun"

" Hayır iki hafta önce ayrı bir eve çıktım" ve süper ben artık o evden çıkmam acaba evi nasıldı.

" Tamam o zaman"  " Neden sordun?"

" Melisa şuan Baran'ın evinde mesaj attı"

" Sende bendesin o zaman" dedi sırıtarak yerim senin o sırıtışını çok datlu yahu. sen iste hergün sendeyim ama bunu belli etmeyelim dimi yanlış anlamasın.

" Sende kalmam ama"  masum kız smille

" Bakarız" gözlerimi kısarak Doruk'a baktım.

" Saate bağlı çok geç olursa bende kalırsın" 

" Kabul" diyip arabaya bindim.

* * * * 

DORUK'DAN

Bize geldiğimizde Ceren biraz tedirgindi.

" Neden tedirginsin"

" İlk defa bir erkek arkadaşımın evine geliyorum bizim çocuklar hariç tabi." şaşırmıştım.

" Benden önce hiç sevgilin olmadımı" 

" Hayır yani enson orta okulda idda üzerine sevgilim olmuştu o da çok kısa sürdü" dedi.

" İlkin benmiyim" dedim çünkü Ceren'e benden başka birisi öpmemişti dokunmamıştı. Ceren'e baktığımda utanmıştı. 

" evet sensin" " İlkin olmana sevindim"  Evin içine girdiğimizde " Evin güzelmiş" 

" Sağol" " Tek mi kalıyorsun ben olsam şimdi sıkıntıdan ölmüştüm."

" Artık sen varsın" dediğimde Ceren dudaklarıma küçük bir buse kondurdu.

" Evime ilk gelen kızlardansın merak etme sıkılmıyorum hem şimdi hayatımda sen varsın" dedim 

" Çok tatlısın ya " tatlı mı benim gibi bir şahesere tatlı denirmi.

" Film izleyelimmi?"

" Olur yalnız korku olmasın romantik olsun"

" Tamam" Romantik filmleri hiç sevmem ki çok sıkıcı ama sırf Ceren istedi diye evet dedim yoksa öldürseler yine izlemem.

" Hangi film" " The notebook" Adı bile sıkıcıydı. Filmi bilgisayardan açıp televizyona bağladım. İzlemeye başladık, Ceren çok dikkatli bir şekilde izliyordu ama ben onu izliyordum. 

Ağlayacak gibiydi. Ceren bana dönüp " Beni hiç bırakma olurmu?" dedi.

" Seni asla bırakmam" dedim ve Ceren'le öpüşmeye başladık.


THE END..............



Aşkın Öküz HaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin