1 HAFTA SONRA
Telefonuma gelen mesaj sesiyle uyandım. Mesaja baktığımda Barandan geldiğini gördüm.
Mesajı okumadan sildim, saate baktığımda 07:20 ydr. Hemen hazırlanmaya başladım.
Hazırlanmam bitince Cerenin odasına daldım bizim mal yine öküz gibi uyuyordu. Yüzüne tokat indirdim.
Cerenin yataktan fırlaması bir oldu.
" Kalk lan geç kalıcaz okula kankilerimi özledim"
" Tamam ya pis sürtük, insan gibi uyandırılır"
" Eee normal Cerencim sen insan olmadığın için"
" Bende senin için aynı şeyleri düşünüyorum."
" Hadi aşağıda bekliyorum çabuk gel" diyip aşağıya indim.
Mutfağa girip bir şeyler atıştırıyordum Ceren yanıma gelip
" Hazırım" dedi.
" Tamam"
************
Okula vardığımızda karşımda Cemi gördüm bize doğru geliyordu. Direk Cereni öne atıp koşar adımlarla oradan uzaklaştım.
Okulun arka tarafına geldiğimde keşke gelmez olaydım gördüğüm şeyle şoka uğradım.
CEREN'DEN
Karşımda Cemi gördüğümde
" aaa Cem nasılsın"
" İyidir sen nasılsın"
" İyi"
" Melisa nereye gitti koşarak"
" Çişi gelmiştir onun"
" Tamam sonra görüşürüz" diyerek yanımdan uzaklaştı.
Cemden lise 1 den beri hoşlanıyorum ama her seferinde bana Melisayı soruyor.
Acaba Cem Melisayı mı seviyor? Ya Melisa da Cemi seviyorsa işte o zaman buna dayanamam Melisayla konuşmam.
Neyse ben sınıfa gidim. Sınıfa girdiğimde Doruk, Baran ve Melisa yoktu ahaaa sherlock Ceren iş başında neyse ya bari biraz uyuyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Öküz Hali
Teen Fiction"Seni seviyorum bücür" "Bende seni seviyorum öküz" "Güldüğünüz zaman hayat daha i...