BÖLÜM 32

4.6K 286 11
                                    

HEEEEYYYOOO!TEOG bitti !Artık daha sık ve daha hızlı gelecek bölümler.Ve şunu unutmayın ki size bölüm yazmak istedik hatta galiba yayınladık ama şey...TEOG korkulu rüyamız olduğu içüüüünnn ona çalışmak zorundaydık.Sorry babyler....Sizi seviyoruz.VE LÜTFEN OY VE YORUMADA KATKIDA BULUNURSANIZ SEVİNİRİZ YANEEE.BİZ OTURALIM SAATLERİMİZİ VERELİM Bİ OY VERMEK ÇOK ZAMANINIZI ALMAZ HERHALDE. :D Eminiz ki çoğu bunu okumicak o yüzden uzatmıyoruzzzz byyy


Hala inanamıyordum.Baran beni mi seviyordu.Galiba EVET!

Evet hala uçurum kenarındaydık.Baran uzanmıştı bende yanına uzanmıştım.Çocuk 'her türlü uyuyabilirim'kategorisine adını altın harflerle yazdıracak bir şekilde uyumuştu.Bende onu izliyordum.Sanki başka işim vardı(!)

Baran birden kıpırdanmaya başlayınca yerimden doğrulup onu izlemiyormuş gibi yaptım.Beni görünce biran afalladı.Sonra aklına bir şey gelmiş gibi sırıtmaya başladı.

"Benimsin?"

"Evet?" Sonra o da benim gibi doğrulup yanıma oturdu ve kolunu omzuma atıp beni kendine çekti.Sonra tabikisi ben öküz yanımı bastıramayıp söze başladım.

"Baran benim çişim geldi!!"

"Açayım elimi Melisa?"

"Ya ne var?Bir insan olarak boşaltım ihtiyaçlarım var yani!"

"Tamam.Sakin.Eve gidelim?"

"Gidelim."dedim ters ters ve ayağa kalktım.Baran sırıtıp yanıma geldi.

"İlk günden trip mi atıyosun.Pes yani."

"Off."dedim ve kollarımı önümde bağlayıp Baran'ın arabasına doğru ilerledim.

"Hiç büyümeyeceksin Bücür."dedi ve arabaya bindi.Bende gidip yanındaki koltuğa oturdum.Ve eve doğru gitmeye başladık.Baran'ın evine....


*********************

Baran'ın evine geldiğimizde arabada hiç konuşmadığımı farkettim.REKOR!

Arabadan indik ve evin kapısını açıp içeri geçtik.Baran'ın odasına çıktık ve ben şuan korkudan üç buçuk atıyorum.ÖLÜM KAPANI nedir abi ya.Şu anda bu çocuğun niye mal olduğu ortaya çıkmış bulunuyor.

"Lan girme oraya zalımın kızı.Aaaaaa!"kızın parçalanmasıyla çığlık attım.

Baran malıda hala kahkaha atıyordu.

"Çocuğum sen sorunlu musun evladım.Ne gülüyon mal."

"Ben bu filmi elli kere izledim yavrrum."

"Iyyy!Çirkiiin.O ne be yavrum falan.Allahın odunu."sırıtmaya başladı mal.

Bende kalpten gitmiyim diye filme döndüm ama orda da mideden gidecektim.Her taraf insan artığı.Midem ağzıma geldi be.En son dayanamayıp filmi kapattım ve Baran'a döndüm.

"Baran uykum geldi ben eve gidiyom.Hadi öptüm byy."dedim ve çıkma girişiminde bulunacaktım ki Baran önüme dikildi.

"Nereye?"

"Ay yazık kulaklarda gitti.Bu genç yaşında vay ben nerelere gidem."

"Of.Bazen saçmalamak için özel çaba sarfettiğini düşünüyorum.Geç beraber uyucaz."

"Pışıık.oldu canım."

"Tamam o zaman geç."

"O anlamda oldu demedim Baran."

"Of Melisa uzatma işte geç."

"Aman beee!"dedim ve yatağa geçtim.Oda gelip yanıma uzandı.Beni kendine çekip başımı göğsüne yasladı.

"İyi ki yanımdasın."dedi.Sessiz kalmayı tercih ettim.İç çekip saçlarımı öptü.

"İyi geceler."dedim ve dahada sokuldum.Gözlerim kapanmadan son duyduğum.

"İyi geceler Bücür sevgilim."oldu.

***********

THE END.

BÖLÜM NASILDI?

FİKİRLERİNİZ ÖNEMLİ CANLAR:D




Aşkın Öküz HaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin