Bölüm 34

4.4K 256 9
                                    

 UZUN BİR ZAMANDAN SONRA KARŞINIZDAYIM TEOG VE ARKADAŞIM YÜZÜNDEN BÖLÜM YAYINLAYAMAMIŞTIM AMA ŞİMDİ BÖLÜMLER SIK SIK GELECEK.


Bugün okula gitmemiştim daha doğrusu Baran okula gitmeme izin vermemişti. Yine Baran'ın yanında kalmıştım.

" Baran canım sıkıldı birşeyler yapalım."

" Ne gibi"

"Bilmem"

" Ben buldum galiba" dedi sırıtarak ve dudağını yaladı.

" Rüyanda görürsün." pis sapık.

" Ah sen o rüyalarımda gördüklerimi bir görsen bu yanında bir hiç kalır"

" Bir günde iğrençleşme ya" diyerek suratına yastık fırlattım.

" Ben seni eğlendiririm güzelim sen yeterki iste" 

" Ya Baran hala devam ediyorsun"

Öküz işte nolucak , birden ayağa kaltı ve bana doğru gelmeye başladı. Bende ayağa kalkıp kıymetlisine tekme atıcaktım ki beni tutup koltuğa yatırdı.Üstüme çıkıp bacaklarımı bacaklarının arasını aldı ellerimide ellerine kenetledi.

" Kalkarmısın üstümden" 

" Hayır" 

" Pis sapık kalk üzerimden yoksa seni gebertirim"

" Nasıl geberteceksin bakıyim" dedi hınzırca bende diyecek bişe bulamayınca sustum.

" Ne o sustun" dedi ve gözleri dudaklarıma kaydı istemsizce bende onun dudaklarına bakmaya başladım birden dudaklarıma yapıştı dudağıma dişini geçirince ağızımden ufak bir inilti kaçtı. Ama hoşuma gidiyordu ellerimi ensesine götürüp saçlarını okşamaya başladım. Alt dudağımı tekrar dişlediğinde yine inledim. Baran hafif sırıtmaya başladı. Geri çekildiğinde zar zor nefes alıyorduk. 

Baran aniden boynuma öpücükler kondurmaya başladı, bu çok hoşuma gitmişti.Gömleğimin düğmelerini açmaya başladığında irkildim. İlkimin böyle olmasını istemiyordum yani evlenmeden önce olmasını istemiyordum.

" Baran dur" dedim ama durmuyordu.

" Baran dur lütfen" bu sefer durmuştu.

" Noldu"

" Evlenmeden olmaz."

" Ne olmaz"

" Anladın işte şimdi kalk üstümden."

" ciddimisin Melisa hangi devirde yaşıyoruz"

" Beni diğerleriyle karıştırma Baran"

" Seni kimseyle karıştırmıyorumsen benim için çok özelsin ve farklısın" diyip dudağıma küçük bir öpücük kondurup üstümden kalktı.

Bende gömleğimin düğmelerini kapattım.

" Evlenmeden olmaz dediğinde ciddi miydin"

" Yok değildim şaka yapıyordum tabikide ciddiydim" " niye sordun"

" Bilmem evlilik bana göre değilde" 

" tamam bende başka biriyle evlenirim" 

" Ne ben yaşadığım sürece hayatına başka bir erkek giremez ve evlenemezsin" 

" O zaman bende seni nikah masasına oturtmasını bilirim" 

" Bence bu konuyu kapatalım"

" Ne o korktumu canım benim kıyamam sana" 

" Melisa dalga geçme" 

" Dalga geçmiyorum" 

" Emin misin benim dalga geçme yöntemlerim çok farklı deneyebilirim istersen" 

" Pis sapık"  " Teveccüğünüz"

" Baran uğraşmığcam senle çok yorgunum" " Melisa"

" evet"

" Ben acıktım" " Napiyim" 

" Yemek hazırla" " Git kendin hazırla banane "

" Ben yemek yapmayı bilmiyorum hem bu senin görevin kalk bana yemek hazırla hatun" 

" Kıro hatun ne be "

" Sen benim hatunum değilmisin ne duruyosun kaldır kıçını açım ben" 

" Tamam be öküz" söylene söylene mutfağa girdim. ne yemek yapacaktımki ben şimdi. Özel bir yemek gerekiyordu çünkü Baran a daha önce yemek yapmamıştım kahvaltı hazırlamak dışında.


YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM YOKSA KİTABI KALDIRMAYI DÜŞÜNÜYORUM

ÖPÜLDÜNÜZZZ.




Aşkın Öküz HaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin