Bölüm 14

6.2K 326 32
                                    

MEDYA SAVAŞ

Bir hayvan sesinin " Melisa kalk kahvaltı hazırla" demesiyle uyandım.

Tahmin edin bu hayvan kim tabikide Barış gerizekalısı.

" Ne var Barış"

" Kaldır o koca poponu ve kahvaltı hazırla işe geç kalıcam"

" İşe geç kalman benim sorunum değil o yüzden defol git odamdan"

" Kalk hem sen cezalısın ceza olayının kuralları arasında sabah erken kalkıp kahvaltı hazırlayacaksın."

" Teallam ya öküz tamam git hazırliğcam"

" Abiye hakaret yok aksi takdirde sana daha çok eziyet ederim."

Ne sanıyorsa kendini benden 4 yaş büyük diye kendini adam sanıyo pis orangutan.

" Tamam abicim sen in aşağıya ben yüzümü yıkayıp geliyorum" dedim.

Eziyetmiş mal. Banyoya geçip yüzümü yıkadım üstüme elbise giyip saçlarımı topladım. Tabi bugün özenmiyorum kendime . Dışarıya çıkmıyorum okula gitmiyorum. Hem daha iyi Baranı uzun zaman boyunca görmek istemiyorum.

Aşağıya inip kahvaltı hazırladım tabi ben hazırlarsam mükemmel olur.

Savaş bana " sağol Melisacım çok harika bir kahvaltı hazırlamışsın" dedi.

" teşekkürler Savaş" tabi bazı insan dışı varlıklar illa kusur ariyacak ya.

" Bence bir şeyler eksik"

" Alla alla ya hem kahvaltı hazırlıyoruz beğendiremiyoruz Barış efendiye."

" Barış Gürsoy olmak zordur kardeşim sen üvey evlat olduğun için bilemezsin geninde yok çünkü."

Ben bu çocuğu öldürürüm ben üvey değilim babam en çok bana değer verir eee bu meymeletsiz suratlı abiden ne beklenir.

" Babam en çok beni seviyo."

" Bu olanları duysa seni evlatlıktan def eder."

" Ya senin işin gücün yok mu git hadi sen defol."

" Gidiyorum kapıda korumalar var her yerde kaçamazsınız."

" Tamam öyle bi niyetim yok zaten" 

" Akşama yemek yap güzel olsun" 

" Emriniz olur Barış bey"

Bunu çok kısık sesle söyledim neyseki duymadı orangutan.

" Akşama görüşürüz kardeşim."

" Görüşürüz abi." ve sonundan evden gitti.

Bu Ceren malı hala uyuyor mu diye odasına gittim.

Ayı gibi uyuyordu ayy kıyamam ben buna. Aniden aklıma gelen şeytani bir plan geldi. 

Ceren saçlarına çok önem verir sürekli bakım kremleri kullanır. Hemen temizlik odasına koştum ve arap sabununu aldım.

Cerenin yanına yaklaşıp arap sabunundan bir parça aldım sonra Cerenin saçına sürmeye başladım. 

İşim bittikten sonra Cerenin yüzüne bakıp güldüm uyanınca kıyameti koparacaktı. Şaka öyle değil böyle yapılırdı işte.

Aşkın Öküz HaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin