Bölüm 16

5.5K 306 10
                                    

İLK BAŞLAR SIKICI OLABİLİR AMA İLERLEYEN BÖLÜMLER DAHA GÜZEL.

Cerenin bu haline kahkaha atarak mutfağa gittim. Yemek yapmak için malzemeleri çıkardım yemek yapmayı biliyordum. Çok güzel yemekler yaparım.

Babam benim yemeklerime bayılır çünkü herzaman çok güzel yaptığımı söyler. Ne yapsam diye düşünüyordum kızarmış tavuk yapmaya karar verdim.

Öndende çorba yanınada salata bence çok güzel olur. Dolaptan tavuk çıkardım sosunu hazırlamaya başladım.

**********

Tavuğu fırına verdim çorba ve salatada hazırdı. Telefonuma mesaj sesi geldi. Mesajı açıp baktığımda yüzümün kızardığına eminim yoksa kim bana balkona çık seksi bücür derki.

Hemen cevap yazmaya başladım.

' NİYE?'

' SEN ÇIK GÖRÜRSÜN'

' TAMAM' 

Yazıp balkonun penceresine doğru yürüdüm balkon penceresine baktığımda sırıtan bir Baran vardı.

Balkon penceresini açıp.

" Sen nasıl girdin buraya "

" Meslek sırrı güzelim" diyerek içeriye girdi.

" Ne işin var burda git çabuk"

" Canım seni öpmek istedi geldim" diyince hem kızardım hem sinirlendim.

" Defol evimden pis sapık"

" Hayır " diyince daha çok sinirlendim.

" Pis sapık git Barış gelicek birazdan" diye tısladım.

" Barış kim lan!"

" Abim hem sanane defolup gidermisin" 

" Hayır gitmiyorum"

" Ben gitmeni istiyorum"

" bir şartla" dedi sırıtarak.

" Ne şartı" 

" Beni öpersen" mal mı bu çocuk onu ölsem yine öpmem.

" Hayır rüyanda görürsün"

" O zaman bende gitmem"

" İnatmısın senya defol burdan " 

" Gitmiyorum" diyip içeriye doğru giderken kolundan tuttum.

" Giremezsin hadi şimdi nasıl geldiysen öyle git"

" İstediğimi almadan gitmem" 

" uf tamam " diyerek yanağını öptüm.

" Hadi git şimdi"

" Bu sayılmaz benim istediğim bu değil"

" Öküz , pis sapık seni daha tanımıyorum bile defol"

" Tanıtırım güzelim"

Birden Cerenin sesi gelince ödüm bokuma karıştı ne yapacağımı bilmiyordum. Öküzün inadı tuttu gitmiyor. Ne yapacağımı bilemeyerek onu odama ittim.

" Burda bekle geliyorum" diyerek odadan çıktım.

Birden tavuk aklıma geldi koşarak mutfağa gittim. Tavuğu fırından çıkarıp pişip pişmediğine baktım.

Pişmişti tavuk sıcak kalsın diye fırına geri koydum. Ceren yanıma geldi.

" ooo anca mı temizlendin" sinirle bana baktı.

" Sayende banyodan yeni çıktım" gülmeye başladım.

" Cerencim ben yemekleri yaptım sofrayıda sen hazırla tamammı" diyerek odama çıktım. 

Arkamdan sövdüğünü biliyordum kimin kankası sonuçta. odama girip kapıyı kilitledim. Baran pis pis sırıtmaya başladı.

" Benimle ne gibi fantaziler düşünüyorsun merak ediyorum."

" Ben şimdi sana gösteririm fantaziyi teallam  ya çattık resmen"

" Bana istediğimi vermediğin sürece gitmem" diyerek bana yaklaştı.

Bende geri geri yürümeye başladım sırtım duvara çarptı kapana kısılmıştım. Baran bana yaklaşarak aramızdaki mesafeyi kapattı.

İtmeye çalıştım ama nafile öküz gibi itemedim. Yüzünü yüzüme yaklaştırarak 

" Kızarınca çok seksi oluyordun sana boşuna seksi bücür demiyorum" dedi.

Ve dudaklarıma yapıştı kalbim heycandan çıkacak gibiydi istemeden karşılık verdim.

Gei çekildiğinde nefes nefeseydim bu beni ikinci öpüşüydü onu hiç beklemediği anda itip tokat attım.

" Her istediğin zaman beni öpemezsin beni diğer kızlarla karıştırma şimdi defol evimden" diye bağırdım.

" Benim kadar sende istedin " dedi.

" Hayır istemedim şimdi siktir git burdan"

" Tamam gidiyorum istediğimi aldım" diyerek odanın kilidini açıp çıktı.

Sonra balkondan aşağı atlayarak gözden kayboldu. Gözlerim dolmuştu ama ağlamayacaktım ben güçlü bir kızdım kimseye kendimi ezdirmezdim.

Baranada ezdirmeyecektim bir daha beni istediği zaman öpemeyecekti öküz.

Aşkın Öküz HaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin