HO HO HO ! SELAM KARDEŞLER YİNE BIZ! KISA (!) BIR ARADA SONRA BERABERIZ. NEYSE BEN SUSIM BÖLÜM KONUSSUN SEVILIYOSUNUZ. MUCK.
Sabah uyandığımda Baran kollarını sıkıca bana sarmıştı.Kafamı kaldırıp ona baktığımda hala uyuyor olduğunu gördüm.Uzanıp çenesinden öptüm. Kıpırdanarak uyandı.Bana bakıp gülümsedi ve
"Günaydın Bücür."dedi.
"Günaydın Odun."dedim.
"Okula gitmemiz lazım. "diye devam ettim.Suratı düştü.
"Of.İyiydi böyle."
"Olmaz Baran kalk."
"İyi tamam.Sen hazırlan.Ben aşağıdayım."dedi ve yanağımdan öperek odadan çıktı. Bende kalkıp banyoya girdim ve rutin İşleri halledip üzerimi giyindim ve aşağı indim.Baran hazırdı.
"Hazırsan çıkalım? "
"Hazırım. " dedim.
***
Ayy.Zeyker'ciler buraya.Keremle Ayy pardon! Baranla okula el ele havalı bir şekilde girdik.Herkes şaşkına bize bakıyordu.Tüm kızlar bana kötü kötü bakarken içimde ki sürtüğü bastırarak onlara dil çıkardım. Baran bu hareketine sırıtırken bende onun eline tırnağımı geçirdim.
"Ahh!"diye izleyince gıcıklık değil mi hesabı
"Özür dilerim aşkım. İstemeden oldu."dedim.Oda bana tip tip bakarak önüne döndü. Sonra sınıfa çıkıp cehennem azabına başladık.
***
Son dersin çıkış zili de çalınca derin bir oh çekip eşyalarımı topladım ve herkesle beraber sınıftan çıktım. Tam okul bahçesinden çıkıyorum ki... Ah! Telefonu sıranın altında kaldı. Topuklarımın üstünde geri dönüp sınıfa çıkmaya başladım .
Sınıfa girdim ve Telefonumu sıranın altından aldım ve kapıya yöneldim. O sırada telefonuma bir mesaj geldi.
'Hadi melisa'
'Tamam be.'yazıp gönderdim ve aşağı indim.Baran beni bekliyordu.Yanina gittim ve çıkışa doğru gitmeye başladık .
"Melisa sen eve kendin gitsen.Benim biraz işim var da.
"Ne işiymiş ki bu?"
"Boşver ya! Sen gidebilir misin eve?" Biraz kıllansamda 'tamam' dedim ve Baran'dan ayrıldım. Tam evin önüne varmıştım ki ağzıma kapanan bir bezle gözlerim kapandı.Sonrası karanlık...
***
Gözlerimi açtığımda depo gibi bir yerdeydim. Bir sandalyeye oturtulmus ve elleri ağızı bağlanmış bir şekilde buldum kendimi. Noluyo lan? Diye düşünürken dışardan silah sesleri gelmeye başladı.Bi 15 dk sonra silah sesleri kesildi ve bulunduğum deponun kapısı açıldı.Adam baya yapılıydı. Gelip beni çözdü ve kolumdan sürükleyerek depodan çıkardı. Tabi ki de ben o sırada cırlamakla meşgul olduğum için adamın birden yere düşmesinin sebebini çözemedim. Etrafıma baktığımda bir adet sırıtan Çınar bana bakıyordu. Kaşlarıyla adamı göstererek adama bakmamız sağladı.OHA! Adamı vurmuş la! Ona baktığımda
"Gördünnü nasıl pekmezini akıttım herifin."bu sırada gelip bana sarılmıştı.
"Hadi gidelim.Yoksa Baran yüzünden bi ruh sağlığına gözükmem gerekecek.Adam psikolojimi bozdu be."
"Çınar Noluyo ya!"
"Sonra anlatırım.Ne konuştun be!" Aa bana diyene bak ağzımı açmadım kendi deminden beri susmuyo. Bu sırada Baranların yanına gelmiştik. Telaşla etrafa bir şeyler söylüyordu.Koşup boynuna sarıldığımda başta afallasada ben olduğumu anlayınca beni kendisinden ayırıp yüzüme baktı.Sonra yeniden sarıldı.
"Çok korktum sana bir şey olucak diye.Melisa iyisin değil mi?"
"İyiyim Baran sakin ol."
"Oh be ta-Kaşına noldu?"Oha resmen gürledi.
"Ne olmuş ki?"
"Yer değiştirmiş Melisa."hemen koşup arabanın canından karşıma baktım e sadece çizilmiş. Baran'a dönüp
"Bu mu yer değiştirmiş Baran."
"Olsun.Patlamış o yürü hastaneye."
"Saçmalama Baran."dedim kıkırdayarak ve yanına gidip boynuna sarıldım.
"Seni seviyorum."oda ellerini belime sardı ve
"Ben de seni Bücür."dedi.Ve bölüm sonu.
Sizce bölüm nasıldı?Gelecek bölümde nolacak sizce?
Ve lütfen vote verin.Emeğe saygı. Lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Öküz Hali
Teen Fiction"Seni seviyorum bücür" "Bende seni seviyorum öküz" "Güldüğünüz zaman hayat daha i...