MEDYA DORUK
Baran sırıtak yanıma oturdu.
" Naber"
Cevap vermek istemesemde " iyi " diyip kafamı sıraya gömdüm suratını görmek istemiyordum öküzün.
Birden Zalim Salimin sesini duymamla yerimde sıçradım resmen. Nasıl bir adamdır bu ya. Baran benim bu halime gülmeye başladı.
" Ne gülüyorsun be !"
" Kızarınca seksi olduğun kadar korkuncada tatlı oluyormuşsun ona gülüyorum"
" Hahaha çok komik" diyerek hocaya baktım.
" Nasılsınız hocam"
" İyiyim Melisacığım" dedi ve sınıfa döndü.
Anlamıyorum bu kadar beddua nereye gidiyor. Barana baktığımda bana bakıyordu.
" Ne var"
" Hiç " diyip önüne döndü.
**********
Sonunda okuldan kurtuldum derslerden çok sıkılmıştım. Ceren arkadaşım Emre ile Çınarı çağırmıştı .
En azından onlarla eğlenirdim. Eve geldiğimizde direk odama koştum elimi yüzümü yıkayıp üzerimi değiştirdim ve aşağıya indim.
Mutfağa ilerleyip atıştırmak için bir şeyler hazırladım. Cerende yanıma gelip" ne yiyorsun" diye sordu.
" Sandewic"
" Banada hazırlasana"
" Az yede hizmetçi tut babanın uşağı mı var burda"
" Uf bi kerede evet Cerencim sanada hazırlayabilirim desen şaşarım zaten" diyip kendi sandewiçini hazırlamaya başladı..
O sırada kapı çaldı koşarak kapıyı açtım. Emre, Çınar, Polen, Nisa ve Cem vardı. Cemin ne işi var ki burda.
" Hoşgeldiniz arkadaşlar"
" Hoşbulduk güzellik" diyerek içeriye girdi çınar. Cem bana yaklaşarak yanağımdan öptü.
" Naber Melisa"
" İyi Cem sen"
" Seni gördüm daha iyi oldum" diyerek içeriye girdi.
Ceren bana sinirli bakışlar yolluyordu.
" Ben bişe yapmadım bakma bana öyle"
" Peki sen öyle diyorsan" dedi ve salona geçti.
Tam bende geçecektim ki kapı çaldı. Kapıyı açtığımda Baran ile Doruk vardı.
" Sizin ne işiniz var burda"
" Parti var dediler geldik." Sonra içeri girince engel olamadım.
Baran ve Doruk'u görünce içerdekiler de benim kadar şaşırdı. Doruk sessizliği bozdu.
" Kambersiz düğün olmaz." Baranda
" eee nağpıyoruz?"
Bende dayanamayıp " nağpıyorsunuz demek istedin heralde çünkü siz şimdi gidiyorsunuz."
" aaa çok ayıp Melisacığım insan en yakın arkadaşını partiden kovarmı?"
" Sen benim nerden en yakın arkadaşın oluyorum. Defol git!" Biz böyle tartışırken araya Cem girdi.
" OF tamam Melisacığım ne içersiniz diye sorsana en yakın arkadaşlarına". Doruk hemen.
" Bi kolanı alırım beh."
" Tamam" diyip mutfağa geldim. Dolaptan kolayı çıkarıp tezgaha koydum üst raflarda bardağı almaya çalıştım ama alamadım.
Parmağım deyiyordu ama alamıyordum. o sırada elimin üstünde bir el hissetdim. Diğer elinide açılmış olan belimi kapatmak için kullandı.
Arkamı dönüp baktığımda Baran 32 diş sırıtıyordu. Bardağı alıp tezgaha koydu ve ellerini iki yanımdan tezgaha yasladı. Yavaş yavaş yaklaşmaya başladı. Bende onu ittirip tokat attım.
" Naptığını sanıyorsun sen"
" Sakin ol güzelim"
" Ne diyon sen be!"
" Neden böyle davranıyorsun?"
" Ha birde soruyormusun?"
" Soruma soruyla karşılık verme"
" Ya sen beni öpüyorsun. sonra 1 hafta geçmeden başka bi kızla şey yapıyorsun. Sana normal davranmamı nasıl bekleyebilirsin benden yani tamam."
" Sen bunu nerden biliyorsun?"
" Neyi?"
" Kızı"
" Kendi gözlerimle gördüm" dedim ve birşey demesine fırsat vermeden kola şişesiyle bardağı alıp salona doğru gittim.
Salona vardığımda şişeyle bardağı Doruka verdim.
" Kendin doldur" dedim ve Cemin yanına oturdum.
Cem kulağıma eğilip " Melisa bi bakarmısın?" dedi ve ayağa kalktı.
Bende meraklı melehat olduğum için hemen peşinden gittim. Koridora geçince birden beni duvarla kendi arasında sıkıştırdı.
" Nağpıyosun" diye fısıldadım.
" Melisa anlamıyor musun seni seviyorum ben. Neydi o Baranla mutfakta bilerek mi yapıyorsun?"
" Ya sen kimsinki ben bilerek seni kıskandırmaya filan çalışiyim? Cem anla artık seni sevmiyorum!"
Bunu dememle sıktığı yumruğunu duvara geçirdi. Ve bana yaklaşmaya başladı. Tam öpücekken arkadan Cerenin sesi geldi.
" MELİSA?"........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Öküz Hali
Teen Fiction"Seni seviyorum bücür" "Bende seni seviyorum öküz" "Güldüğünüz zaman hayat daha i...