Bölüm 6

8.7K 402 23
                                    

BU BÖLÜMÜ YAZARKEN HİNT KUMAŞINI DİNLEDİĞİM İÇİN KOYDUM.

MEDYADA CEM VAR.

Cerenle beraber partiye hazırlanıyorduk. Ben dar straplez siyah mini bir elbise ayağımada siyah platform topuk ayakkabı giydim. Hazır olduğumda odadan çıktım. 

Cerenle karşılaştık o da üstü dar altı kabarık mini bir elbise ayağınada bot tarzı topuklu ayakkabı giymişti. Birbirimize bakıp sırıttık.

Aşağı inerken Ceren topallıyordu onun bu halini görünce

" Ceren git düzgün bi ayakkabı giy"

" Bencede" diyip yukarı çıkmaya başladı. Geri döndüğünde dolgu topuk bi ayakkabı vardı ayakkabı vardı ayağında.

" Hazırım" dedi ve çıktık.

- - - - - - - - - - - - 

Cem'in evine vardığımızda bahçeye girdik. Daha yeni yeni dolmaya başlıyordu.

Cem bizi görür görmez önce bi kaldı sonra toparlanarak bize doğru gelmeye başladı.

" Hanımlar çok şıksınız" dedi. Bizde sahte gülücüklerlekarşılık verdik.

Masalar havuzun etrafında duruyordu. Etrafya tam bi parti havası vardı.1-2 saat sonra artık birbirimizi duyamıyorduk. Etraf dolmuştu.

Etrafa göz gezdirdiğimde ... OHA o ne lan Baran bir kızla öpüşüyordu. Hemen gözlerimi kaçırdım.

Cem yanımıza gelmiş of buda bi gitmedi.Masada sessizlik hakimdi bu sessizliği Cem bozdu.

" Melisa konuşabilirmiyiz, yalnız"

Terettüt etsemde kafa sallamakla yetindim. Beni kolumdan çekiştirmeye başladı. Noluyo lan?!

Evin arkasına geldiğimizde sırtımı sertçe duvara çarptı.

" Napıyosun be!!?"

" Ne zaman beni ciddiye alacaksın? Ne zaman yanınıza gelsem sürekli başından kovmaya çalışıyorsun. Neden?"

" Cem bak -"

" Melisa ben seni seviyorum yeter artık!"

Tam öpmeye yaklaşıyordu ki tokat atıp benden uzaklaşmasını sağladım."

" Sakın! bir daha sakın bana yaklaşma!"

Onu orada bırakıp yere bakarak yürümeye başladım. Sert bi şeye çarpınca durmak zorunda kaldım. Kafamı kaldırıp baktığımda Baran olduğunu anladım. Söze başladı.

" Üzüldüm" Ne?

" Ne?"

" Ayrıldığınıza diyorum üzüldüm. Yakışıyordunuz."

" Ne diyosun sen be . Ben onunla hiç beraber olmadım ki ayrılim"

" Ne?"

" Of Baran."

" Cem'i nerden tanıyorsun?"

" Aynı okuldayız. Sen nerden tanıyorsun?"

" Arkadaşım"

" Peki gidiyorum ben " diyip yanından uzaklaştım.

O sırada bizim masaya baktığımda Ceren, Nisa ve Polen kafayı bulmuşlardı. Onların bu halini görünce gülmeden edemedim.

Ama sonra eve nasıl gideceğimiz aklıma gelince gülüşüm soldu ve kızların yanına ilerledim. Masaya vardığımda Ceren bağırmaya başladı.

"Aa Melisa gel seni öpüjeem!" dedi.

" Manyakmısın kızım sen de siktir lo."

Ceren birden kahkaha atmaya başladı. Sonra üçü birden dans pistine çıkıp deli gibi sürtünmeye başladılar. Ben kimden yardım isticem derken yanıma Cem geldi.

" Melisa bak ben-"

" Tamam Cem boşver sen şimdi bana yardım edebilir misin onu söyle?"

" Tabi ki ne istersen" pis yavşak

" Ya Ceren'i, Nisa'yı ve Polen'i evlerine götürmem lazım." Bunu diyince yüzü bi düştü.

" Ta-tamam"

" Ah çok sağol " dedim ve onuda çekiştirerek Cerenlerin yanına gittik. O Nisa ve Poleni ben Cereni aldım.

Cem'in arabasının yanına vardığımızda onları arkaya fırlatıp biz öne geçtik. Onlar arkada sızarken Cem konuşmaya başladı;

" Melisa ben özür dilerim ama artık hislerime engel olamıyorum. Ben galiba sana aşığım."

" Bak cem sırası değil."

" Ama Melisa."

" Cem lütfen ."

" of tamam peki " dedi.

İlk Polenle Nisayı bıraktık sonra bizim eve geldik. Cem Cereni taşımama yardım etti. Onu içeriye bırakıp Cemin yanına geldim.

" Çok sağol Cem" diyip yanağına uzandım.

Öpüp geri çekildiğimde Cem affallamıştı.

" Ö- önemli de- değil" dedi onun bu haline gülümsedim. 

" Görüşürüz" diyip kapıyı kapattım.

Aşkın Öküz HaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin