Bölüm 12

6.4K 331 23
                                    

BARAN'DAN

Kapıda Melisa'yı beklerken telefonla uğraşıyordum. Birden kapı sesi gelince Melisa'nın geldiğini anladım. Ve biraz ekşın olsun diye elimi ağzına kapatıp sırtını duvara çarptım. Melisa gözünü açıp bakınca benim olduğumu anladı.

Bende elimi ağzından çektim sonra onu baştan aşağı süzdüm.

" Çok seksi olmuşsun" dedim. Bunu dememle Melisa kıpkırmızı oldu. Bu hali çok hoşuma gidiyordu.

" Hahaha seksi bücür" dedim gülerek.

" Pis maço" diyince biraz şaşırdım.

" Vay iyiymiş pis maço" dedim bende.

" Of herneyse hadi gidelim" dedi.

" Bayanlar önden" dedim.

- - - - - - - - - - - - - 

Bara vardığımızda Melisa şaşkınlıkla etrafa bakıyordu. Böyle daha bi aptal duruyordu.

" Baran içeriye ben nasıl giricem daha 17 yaşındayım." Buradakiler beni tanıyordu.

" Orasını sen bana bırak güzelim"

" Nasıl yani?"

" Sorun yok anlamında beni burda herkez tanır" diyerek göz kırptım.

İçeriye girdik bar herzaman ki bardı. Barmene dönüp " sert birşeyler"  dedikten sonra Melisaya döndüm.

" Ne içersin?"

" Vişne suyu" ciddi miydi bu? Gülmeye başladım.

" Gerçekten vişne suyu mu içeceksin?"

" Sence şaka yapıyor gibi halim mi var?"

" Bende seni sert bi kız sanırdım" dediğimde gülmeye başladı.

" Sen beni başka kızlarla karıştırma ben o sürtüklere benzemem hem içki içmek marifet değildir" dedi.

Konuşmak için ağzımı açacaktım ki Cem yanımıza geldi. Cem bir Melisaya bir bana bakıyordu. Melisaya 

" Melisa senin ne işin var burda?" dedi. konuşmasına izin vermedim.

" Hiç Melisayla takılıyoruz" dedim. Cemde " takılıyoruz" dedi

" Evet Cem" dedim.

" Tamam o zaman"

" Tamam o zaman" Cem defolup gidince Melisa bana dönüp " takılıyoruz " dedi. Bende doğrulamak için "evet" dedim.

Aşkın Öküz HaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin