BÖLÜMLER BASİT GELMİYORDUR UMARIM.
Çantamdan anahtarları çıkarıp kapıyı açtım. Salona doğru ilerlediğimde bir çift sinirli gözle karşılaştım.
Ah salak kafam bugün abimin beni ziyarete geleceğini unutmuşum. Cerene baktığımda bana " boku yedin " bakışı atıyordu. Tabi onuda abisi yanındaydı Barış beni azarlamaya başladı.
" Neredeydin lan sen bu saate kadar telefonunada cevap vermiyorsun."
Hala sarhoşluğum devam ettiği için Barışa " sanane" dedim.Ah şimdi beni testereyle kovalayacak ne dedim ben hemen düzeltmeye çalıştım.
" Yani şunu demek istedim bir arkadaşımla dışarıya çıktım hem bak çok geç olmadan döndüm"
" Çok geç değil mi saat 2:30 küçük hanım"
Ah daha çok batırdım ben harbi salağım.
" Özür dilerim bir daha dışarıya geç saatlerde çıkmayacağım hem bundan sonra gittiğim yerleri sana mesaj atıcam söz."
" Sen onu babama anlat hem sen içki mi içtin"
Eyvah babama söylerse ben ölürüm bide işin içinde içki içmem var.
" Çok az içtim hem işe babamı karıştırma lütfen söz bidaha olmayacak"
" Hayır söğliğcem" bu çocuk beni deli ediyor pis orangutan kılıklı mendebur.
" Abicim lütfen seni çok seviyorum" aslında yalan hiç sevmem şerefsizi.
" Tamam söylemiğcem ama elimden öyle kolay kurtulamazsın kardeşim"
Ne zaman bana kardeşim dese işin içinden kötü birşey çıkar.
" Tamam ben uyumaya gidiyorum yarın okul var" diyip tam yukarıya çıkıyordum ki
" Hayır yarın okula gitmiyorsun 1 hafta boyunca evden çıkamazssın okul için sana izin alırım ayrıca Ceren sana yardım ettiği için o da cezalı."
" Ne ya dışarıya o çıktı ben değil ben evde 1 hafta kapalı kalamam lütfen"
Pis satıcı Cerene dönüp kötü bakışlar atıyordum o sırada Savaş
" İkinizde evdesiniz bir yere gitmek yok hem bizde Barışla birlikte 1 hafta burda kalıcaz" dedi.
Ben Cerene sırıtmaya başladım iyi oldu o sürtüğe .Ama sonradan aklıma birşey takıldı Barış bir hafta buradaydı iğrenç ben ona 1 hafta dayanamam daha 1 gün olmadan cenazem kalkar buradan.
Ama Savaş kalabilir çocuk taş gibi mübarek çok yakışıklı. Barışa göz ucuyla" öl geber pis orangutan suratlı" bakışı atıp yukarıya çıktım.
Aslında 1 hafta okula gitmemek işime gelir derslerim iyi olmasına rağmen okulu sevmiyorum bana göre çok gereksiz.
Odama girip tipime baktım biran ödüm bokuma karıştı bu ne tip cin çarpmışa benziyorum. Hemen banyoya girip duş almaya başladım.
Baran beni öpmüştü hemde ilk öpücüğümü almıştı ona içimden tüm küfürleri saymaya başladım.
Her zaman ilk öpücüğümün özel olmasını isterdim. Duştan çıkıp tavşanlı pijama takımımı giydim.
Saçlarımı kuruttuktan sonra yatağıma girip uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Öküz Hali
Teen Fiction"Seni seviyorum bücür" "Bende seni seviyorum öküz" "Güldüğünüz zaman hayat daha i...